Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
- Data zamieszczenia: 2020-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
REGON: 59636900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego „Stokrotka” przy ul. Józefa Krzymińskiego 6 w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
45443000-4 roboty elewacyjne, 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne 45320000-6 roboty izolacyjne 45321000-3 izolacja cieplna 44220000-8 stolarka budowlana 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego „Stokrotka” w Inowrocławiu przy ul. Józefa Krzymińskiego 6, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Budynek przedszkola - 3 kondygnacje, częściowe podpiwniczenie, kubatura brutto 3591,20 m3, pow. zabudowy 474,72 m2, długość i szerokość 36,82x12,80 m, wysokość 8,50 m, dach płaski spadek dwuspływowy. 2. Zakres robót: 1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych, w tym ogrodzenie i wytyczenie stref niebezpiecznych oraz oznakowanie tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi; 2) wytyczenie przejść pieszych; 3) urządzenia składowisk materiałów i wyrobów oraz urobku i odpadów budowlanych; 4) prace przygotowawcze; 5) roboty rozbiórkowe - demontaż urządzeń i instalacji (m.in. rynny i spusty rynnowej, oświetlenia elewacyjnego, instalacji odgromowej, instalacji c.o.), stolarki okiennej i drzwiowej, daszku (elewacja zachodnia), rozbiórka: zsypów węglowych, opaski obwodowej budynku, nawierzchni tarasu (przy ścianie budynku); 6) roboty ziemne - odcinkowe odkrywanie ścian piwnicznych i fundamentowych, izolacja ścian piwnicznych i fundamentów; 7) roboty porządkowe - przekazanie materiałów rozbiórkowych wg własności, wywózka gruzu i pozostałych materiałów rozbiórkowych na odpowiednio przeznaczone składowiska, uporządkowanie terenu; 8) roboty termomodernizacyjne w zakresie: a) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; b) docieplenia ścian piwnic i fundamentów w gruncie, c) docieplenia ścian zewnętrznych – cokołu i powyżej cokołu; d) docieplenia: stropodachu, stropu nad piwnicą, wiatrołapu; e) prac odtworzeniowych i towarzyszących, koniecznych do wykonania celem prawidłowej eksploatacji budynku po wykonaniu termomodernizacji. 9) demontaż istniejącej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i armaturą do węzła cieplnego (bez węzła); 10) wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i armaturą do węzła cieplnego (bez węzła cieplnego); 11) wykonanie prób szczelności i rozruchu; 12) montaż nawiewników powietrza w montowanej stolarce okiennej; 13) uporządkowanie istniejącej instalacji elektrycznej na elewacji; 14) wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych, bez wymiany oprzewodowania. 15) wykonanie instalacji uziemienia i odgromowej. Uwaga! W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi montaż budek lęgowych dla ptaków. Prace związane z wykonaniem decyzji RDOŚ po stronie Zamawiającego. 3. Do wykonawcy należy: 1) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej między innymi protokoły z pomiarów, skuteczności ochrony przeciwpożarowej, stanu izolacji, z badań bakteriologicznych instalacji a także atesty, aprobaty, certyfikaty itp. na wbudowywane materiały i urządzenia, 2) wykonanie prac zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, przepisami bhp i ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej, 3) usunięcie na własny koszt wszelkich odpadów, 4) zapewnienie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, niewpływający na możliwość funkcjonowania obiektu; 6) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego zaawansowania robót w terminie 3 dni od podpisania umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym i i z zarządzającym obiektem, z uwzględnieniem wymiany instalacji c.o. w sierpniu, wymiany stolarki okiennej w salach zajęć i toaletach przy salach w pierwszej kolejności – w sierpniu a jeżeli późniejszych miesiącach - w soboty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ, zamieszczone na stronie internetowej www.bip.inowroclaw.pl zakładka przetargi aktualne. Uwaga! W projekcie budowlanym usunięto strony 2 oraz strony 8-25 ze względu na konieczność anonimizacji danych wrażliwych osób wykonujących projekt (RODO). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Szczegółowe informacje w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji ściany szczytowej północnej budynku mieszkalnego przy ul. Orłowskiej 6 w Inowrocławiu
Dodano: 2020-11-26 - Remont elewacji ściany frontowej i szczytowej wraz z wymianą stolarki okiennej budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 48 w Inowrocławiu
Dodano: 2020-10-02 - Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Rojewie
Dodano: 2020-09-28 - Remont elewacji i dachu budynku mieszkalnego przy ul. Andrzeja 5 w Inowrocławiu
Dodano: 2020-07-24 - Remont elewacji ściany frontowej i szczytowej wraz z remontem dachu budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu
Dodano: 2020-07-21 - Remont elewacji wraz z ociepleniem ścian budynku mieszkalnego przy ul. Poznańskiej 367A w Inowrocławiu
Dodano: 2020-06-23 - Remont elewacji wraz z ociepleniem ścian budynku mieszkalnego przy ul. Poznańskiej 367 w Inowrocławiu
Dodano: 2020-06-04 - Remont elewacji ściany frontowej wraz z remontem dachu oraz klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Szymborskiej 14 w Inowrocławiu
Dodano: 2020-05-21 - Remont elewacji ścian od strony podwórza budynku mieszkalnego przy ul. Jana Kilińskiego 6 w Inowrocławiu
Dodano: 2020-05-19 - Remont elewacji ściany od strony podwórza budynku mieszkalnego wraz z remontem dachu i elewacji budynku poczty przy ul. Poznańskiej 336 w Inowrocławiu
Dodano: 2020-05-04