Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego „Stokrotka” przy ul. Józefa Krzymińskiego 6 w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    aleja Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego „Stokrotka” przy ul. Józefa Krzymińskiego 6 w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    45443000-4 roboty elewacyjne, 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne 45320000-6 roboty izolacyjne 45321000-3 izolacja cieplna 44220000-8 stolarka budowlana 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego „Stokrotka” w Inowrocławiu przy ul. Józefa Krzymińskiego 6, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Budynek przedszkola - 3 kondygnacje, częściowe podpiwniczenie, kubatura brutto 3591,20 m3, pow. zabudowy 474,72 m2, długość i szerokość 36,82x12,80 m, wysokość 8,50 m, dach płaski spadek dwuspływowy. 2. Zakres robót: 1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych, w tym ogrodzenie i wytyczenie stref niebezpiecznych oraz oznakowanie tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi; 2) wytyczenie przejść pieszych; 3) urządzenia składowisk materiałów i wyrobów oraz urobku i odpadów budowlanych; 4) prace przygotowawcze; 5) roboty rozbiórkowe - demontaż urządzeń i instalacji (m.in. rynny i spusty rynnowej, oświetlenia elewacyjnego, instalacji odgromowej, instalacji c.o.), stolarki okiennej i drzwiowej, daszku (elewacja zachodnia), rozbiórka: zsypów węglowych, opaski obwodowej budynku, nawierzchni tarasu (przy ścianie budynku); 6) roboty ziemne - odcinkowe odkrywanie ścian piwnicznych i fundamentowych, izolacja ścian piwnicznych i fundamentów; 7) roboty porządkowe - przekazanie materiałów rozbiórkowych wg własności, wywózka gruzu i pozostałych materiałów rozbiórkowych na odpowiednio przeznaczone składowiska, uporządkowanie terenu; 8) roboty termomodernizacyjne w zakresie: a) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; b) docieplenia ścian piwnic i fundamentów w gruncie, c) docieplenia ścian zewnętrznych – cokołu i powyżej cokołu; d) docieplenia: stropodachu, stropu nad piwnicą, wiatrołapu; e) prac odtworzeniowych i towarzyszących, koniecznych do wykonania celem prawidłowej eksploatacji budynku po wykonaniu termomodernizacji. 9) demontaż istniejącej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i armaturą do węzła cieplnego (bez węzła); 10) wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i armaturą do węzła cieplnego (bez węzła cieplnego); 11) wykonanie prób szczelności i rozruchu; 12) montaż nawiewników powietrza w montowanej stolarce okiennej; 13) uporządkowanie istniejącej instalacji elektrycznej na elewacji; 14) wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych, bez wymiany oprzewodowania. 15) wykonanie instalacji uziemienia i odgromowej. Uwaga! W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi montaż budek lęgowych dla ptaków. Prace związane z wykonaniem decyzji RDOŚ po stronie Zamawiającego. 3. Do wykonawcy należy: 1) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej między innymi protokoły z pomiarów, skuteczności ochrony przeciwpożarowej, stanu izolacji, z badań bakteriologicznych instalacji a także atesty, aprobaty, certyfikaty itp. na wbudowywane materiały i urządzenia, 2) wykonanie prac zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, przepisami bhp i ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej, 3) usunięcie na własny koszt wszelkich odpadów, 4) zapewnienie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, niewpływający na możliwość funkcjonowania obiektu; 6) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego zaawansowania robót w terminie 3 dni od podpisania umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym i i z zarządzającym obiektem, z uwzględnieniem wymiany instalacji c.o. w sierpniu, wymiany stolarki okiennej w salach zajęć i toaletach przy salach w pierwszej kolejności – w sierpniu a jeżeli późniejszych miesiącach - w soboty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ, zamieszczone na stronie internetowej www.bip.inowroclaw.pl zakładka przetargi aktualne. Uwaga! W projekcie budowlanym usunięto strony 2 oraz strony 8-25 ze względu na konieczność anonimizacji danych wrażliwych osób wykonujących projekt (RODO).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Szczegółowe informacje w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach