Przetargi.pl
roboty budowlane: Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych I i II etap w ramach projektu Przebudowa i doposażenie Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Neonatologii Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Lwowska 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4437500 , fax. 013 4468322
  • Data zamieszczenia: 2010-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
    ul. Lwowska 22 22
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4437500, fax. 013 4468322
    REGON: 37044448600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane: Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych I i II etap w ramach projektu Przebudowa i doposażenie Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Neonatologii Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych I i II etap w ramach projektu Przebudowa i doposażenie Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Neonatologii Szpitala Specjalistycznego w Jaśle w ramach umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPK.05.02.00-18-008/09-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa etapy 1) Prace ogólnobudowlane( w tym demontaże) i prace wykończeniowe, wydzielenie klatek schodowych i ich oddymienie, wydzielenie stref ppoż. 2. Instalacje wod-kan. i c.w , 3. Instalacje centralnego ogrzewania i c. wentylacyjnego, 4. Instalacje klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, 5. Instalacje gazów medycznych, 6. Instalacje elektryczne, 7. Instalacje teletechniczne w tym instalacje ppoż. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem umowy oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie. Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie zamówienia stanowić będzie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty, jaki poniesie Zamawiający z tytułu wykonania zamówienia, w tym również koszty związane z: kompleksowym zrealizowaniem przedmiotu zamówienia, ubezpieczeniem placu budowy, uporządkowaniem miejsc realizacji robót - w tym wywóz gruzu powstałego podczas prac poza teren Szpitala, usuwaniem ewentualnych kolizji wynikłych przy realizacji inwestycji, organizacją placu budowy, zabezpieczeniem robót pod względem BHP, zabezpieczeniem zasilania energią elektryczną, wodę i innymi mediami potrzebnymi do realizacji zamówienia oraz opłatami z tym związanymi, naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji zadania, wszelkimi pracami koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. UWAGA: Z realizacji zadania wyłącza się wykonanie instalacji DSO zawartych w projekcie instalacji teletechnicznych I i II etapu. Sala Operacyjna do cięć cesarskich zostanie udostępniona Wykonawcy dostawcy lampy operacyjnej i stołu operacyjnego na czas montażu. Podane w opisach nazwy własne i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 2) Roboty wykonane zostaną zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami. Zastosowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca może dokonać wizji lokalnej placu budowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Do obowiązków wykonawcy należy sprawdzenie dokonanie weryfikacji ilości robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego. Przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy jest możliwe w dni robocze od godz. 9.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Techniczno-Gospodarczego Panem Stanisławem Chochołkiem tel. 693 408 505. W przypadku stwierdzenia, że zakres robót podany przez Zamawiającego w SIWZ nie zawiera wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej i kompletnej realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Ujęcie dodatkowych prac w kalkulacji ceny ofertowej przez Wykonawców będzie wymagane po stwierdzeniu ich niezbędności przy wykonaniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający zamieści na stronie internetowej stosowaną informację dotyczącą obowiązku objęcia takich prac w kalkulacji ceny ofertowej. 4) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urządzenia oraz sprzęt budowy. 5) Zastosowane przy realizacji robót materiały i wyroby budowlane powinny być w standardzie nie niższym niż użyte w dotychczas przeprowadzonych robotach modernizacyjnych w pomieszczeniach Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty do stosowania w budownictwie, a jeżeli przepisy tego wymagają również w obiektach służby zdrowia. Kserokopie tych dokumentów powinny być dołączone do dokumentacji powykonawczej przedstawionej Komisji Odbioru robót. 6) Zdemontowane elementy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu. 7) Wykonawca odpowiada i zapewnia własnym staraniem właściwą organizację placu budowy i jego właściwe oznakowanie ( tablice informacyjne). 8) Z uwagi na konieczność przeprowadzenia robót na czynnym obiekcie Szpitala wszystkie prace budowlane i montażowe prowadzone będą w sposób nie ograniczający funkcjonowania obiektu, z wykonaniem odpowiednich oddzieleń i zabezpieczeń, a prace o dużym stopniu uciążliwości (hałas, możliwość pylenia) można będzie wykonywać tylko w godz. 700 do 2000. Wszystkie szczegóły prowadzenia prac uciążliwych muszą być uzgadniane z koordynatorem robót wyznaczonym przez Zamawiającego. W trakcie wykonywania robót wykonawcy nie wolno korzystać z wind szpitalnych. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 10) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zasady rozliczenia tych robót znajdują się w § 6 projektu umowy dotyczącym wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w wysokości 100.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach