Przetargi.pl
Roboty budowlane „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim – rozwój infrastruktury poprzez budowę rozbudowę przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania obiektów wraz z zakupem wyposażenia.” „Przebudowa istniejących pomieszczeń warsztatowych i edukacyjnych oraz zmian sposobu użytkowania pomieszczeń o funkcji warsztatowej na edukacyjną w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego na dz. 4275/2 przy ul. Kościerskiej 11a w Chojnicach.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 092351239
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim – rozwój infrastruktury poprzez budowę rozbudowę przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania obiektów wraz z zakupem wyposażenia.” „Przebudowa istniejących pomieszczeń warsztatowych i edukacyjnych oraz zmian sposobu użytkowania pomieszczeń o funkcji warsztatowej na edukacyjną w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego na dz. 4275/2 przy ul. Kościerskiej 11a w Chojnicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim – rozwój infrastruktury poprzez budowę rozbudowę przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania obiektów wraz z zakupem wyposażenia.” „Przebudowa istniejących pomieszczeń warsztatowych i edukacyjnych oraz zmian sposobu użytkowania pomieszczeń o funkcji warsztatowej na edukacyjną w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego na dz. 4275/2 przy ul. Kościerskiej 11a w Chojnicach. Umowa nr RPPM.04.01.00-22-0009/16-00 o dofinansowanie projektu: „Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim – rozwój infrastruktury poprzez budowę, rozbudowę, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania obiektów wraz z zakupem wyposażenia” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020), Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale C SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Siwz oraz Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Roboty budowlane demontaż stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie otworu w ścianie łączącego dwa pomieszczenia rozebranie ist. posadzki betonowej wykonanie otworu dla bramy B.1 i B.2 wykonanie podkładu z betonu gr. 10cm C8/10 pod proj. posadzkę żelbetową dla pom. 20 i 21 wykonanie podkładu z betonu gr. 10cm C8/10 pod proj. posadzkę przemysłową dla pom.13.1 wykonanie podkładu z betonu gr. 10cm C8/10 pod proj. szlichtę dla pom. nr 11, 18, 19 wykonanie warstwy izolacyjnej posadzki gr.10cm ze styropianu EPS_100-31 w pom. 11,18,19 wykonanie izolacji z papy podkładowej zgrzewalnej na gruncie bitumicznym w pom. 11, 13.1, 18, 19, 20, 21 wykonanie posadzki z płyty żelbetowej gr.20-50cm z betonu C20/25, zbrojonego siatką z prętów śr.10mm w oczko 15x15cm, stal A-III w pom. 20 i 21 wykonanie płyty żelbetowej dla posadzki przemysłowej z betonu C20/25 gr.15cm zbrojonej włóknem stalowym 20kg/m3 wykonanie szlichty gr. 6m z betonu C16/20, zbrojenie siatką z prętów śr 4,5mm w oczko 15x15cm, stal A-0 wykonanie belki B.1 – ukrytej w płycie żelbetowej wykonanie ławy fundamentowej Ł.1 60x40cm z betonu C16/20 zbrojonego prętami śr.12mm wykonanie nadproży z dwuteowników IPE; obłożonych po zewnętrznej stronie cegłą, przestrzeń między dwuteownikami wypełniona betonem C12/15 zamurowanie otworów w ścianie z bloczków sylikonowych kl.15 na zaprawie cem-wap. M5 wykonanie ścian gr. 24cm z bloczków sylikatowych kl.15 na zaprawie cem-wap. M5 wykonanie ścianki działowej z gazobetonu gr. 12cm wykonanie kratownicy dla podwieszenia stropu z płyt G-K nad pom. 13.1 montaż stolarki drzwiowej i bram. Drzwi wewnętrzne z aluminium zimnego. Bramy przemysłowe segmentowe z profili aluminiowych stolarka drzwiowa drewniana uzupełnienie ocieplenia styropianem w ścianach zewnętrznych uzupełnienie tynku cienkowarstwowego w ścianach zewnętrznych wykonanie tynków żywicznych do wysokości 210cm w jasnych kolorach w pom. 50 i 51 obłożenie ścian płytami gresowymi do wysokości 210cm w jasnych kolorach w pom. 20, 21 i wc malowanie ścian farbą olejną do 210cm w jasnych kolorach w pom. 11, 13.1, 18, 19 malowanie ścian powyżej 210cm oraz sufitów farbą emulsyjną w kolorze białym w pom. 11, 13.1, 18, 19, 20, 21, 50, 51 wykonanie sufitu podwieszonego z G-K na ruszcie stalowym systemowym, ocynkowanym podwieszony do kratownicy co 40cm w pom. 13.1 wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej gr. 02,mm wykonanie izolacji z wełny gr.15cm na stropie podwieszonym z G-K wykonanie posadzki żywicznej poliuretanowej, antypoślizgowej, olejoodpornej i cokolika wysokości 10cm w pom. 18 i 19 wykonanie posadzki z płytek granito-gres wykonanie cokolików z płyt gres na wys. 10cm w pom. 50 i 51 w miejscu proj. cokolika należy usunąć wszystkie warstwy gipsu Instalacje sanitarne 1. Wewnętrzne instalacje wodociągowe i kanalizacji sanitarnej. Przewody wewnętrzne wody zimnej z rur warstwowych stabilizowanych mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium PP-R/AL/PP-R lub PE-Xb/AL/PE-Xb. Instalacja podłączona do istniejących przewodów. Przewody wewnętrzne poziome i pionowe instalacji kanalizacji sanitarnej z PCV. Wyposażenie w urządzenia sanitarne: Umywalki porcelanowe 50x42cm z syfonem i półpostumentem Wpusty podłogowe ze stali nierdzewnej z opływem śr. 100 Pompo rozdrabniacz o mocy 800W Sterowanie systemem wentylacji przy zastosowaniu regulatora wydajności. 2. Wewnętrzna instalacja wentylacji. Instalacja wentylacji mechanicznej przewidziana dla: pracowania napraw pojazdów samochodowych pracowania diagnostyki samochodów pracownia napraw osprzętu pracownia napraw zespołów samochodowych Dla tych pracowni zastosowano jeden rekuperator podwieszany o wydajności 2880m3/h W pracowni CNC przewidziano rekuperator o wydajności 1200m3/h. Stanowiska w pracowni naprawy pojazdów samochodowych zostaną wyposażone w instalację odciągu spalin. 3. Instalacja centralnego- ogrzewania budynek zasilany jest w ciepło z istniejącego w piwnicy budynku węzła cieplnego zaprojektowano instalację z grzejników płytowych kompaktowych z zasilaniem z boku dla regulacji temperatury obliczeniowej w projektowanych pomieszczeniach zastosowano zawory termostatyczne instalacje wewnętrzne z rur stalowych ocynkowanych w otulinie z pianki PV Instalacje elektryczne 1. Rozdzielnice elektryczne nn: Wymiana istniejących rozdzielnic sal nr 18, 20, i 21 na rozdzielnice natynkowe, IP43 Rozbudowa istniejącej rozdzieli RS-13 o rozłączniku bezpiecznikowym, kasetowy RBK00 Dla odbiorników w sali 13.1 przewidziano nową rozdzielnią RS-13.1 2. Oświetlenie podstawowe i ewakuacyjne istniejące instalacje oświetlenia w salach 21, 20, 18 oraz 13.1 należy zdemontować, na korytarzach i w sali nr 15 zdemontować tylko oprawy oświetlenia zasilanie opraw w salach projektuje się z rozdzielnic przewodami typu YDY 5x1,5mm2 układanymi w rurach ochronnych, z zastosowaniem opraw świetlówkowych-przemysłowych w salach oświetlenie podstawowe z zastosowaniem opraw świetlikowych, przemysłowych 2x36W na korytarzach montaż opraw świetlówkowych, dekoracyjnych 2x36W –natynkowe na korytarzach projektuje się oprawy ewakuacyjne typu LED 3. Gniazda i zestawy gniazd ogólnego przeznaczenia istniejące instalacje gniazd w salach 21, 20, 18 oraz 13.1 należy zdemontować gniazda i zestawy gniazd należy montować na wys. 1,4m od posadzki obwody gniazd wtyczkowych odbiorników jednofazowych przewodami typu YDY 3x25mm2 w izolacji 750V. Przewody do gniazd 230V prowadzić na korytach kablowych, a zejścia do gniazd wykonać w rurach ochronnych, sztywnych RS-22mm, mocowanych za pomocą uchwytów natynkowych. Obwody zakończyć gniazdami natynkowymi z bolcem ochronnym, 16A, 250V. Obwody zestawów gniazd (dla odbiorników jedno- i trójfazowych) wykonać przewodami typu YDY 5x4mm2 w izolacji 750V.Przewody do zestawów gniazd prowadzić na korytach kablowych, a zejścia do gniazd wykonać w rurach ochronnych, sztywnych RS-22mm, mocowanych za pomocą uchwytów natynkowych. Obwody zakończyć zestawami gniazd, natynkowymi, wyposażonymi w gniazda 400V: 31 i 16A; 230V: 2x16A oraz rozłącznik główny 1-0. 4. Zasilanie odbiorników dedykowanych obwody zasilające szafy sterujące ST z przewodów typu YDY 5x6mm2 zasilanie bram wjazdowych i rolet wykonać przewodami YDY 5x2,5mm2 w izolacji 750V zasilanie odciągów spalin wykonać przewodami YDY 5x2,5mm2 w izolacji 750V zasilanie central wentylacyjnych wykonać przewodami YDY 3x2,5mm2 w izolacji 750V zasilanie podgrzewaczy wody wykonać przewodami YDY 3x2,5mm2 w izolacji 750V zasilanie maszyn sterowanych numerycznie CNC wykonać przewodami YDY 5x6mm2 (o ile producent urządzeń nie zalecił większego przekroju przewodów) sterowanie maszynami CNC za pomocą kabli skrętowych typu S/FTP kat. 6 LS0H z włączeniem do wspólnej szafy krosowej 5. Instalacja przeciwprzepięciowa budynek posiada instalację odgromową w rozdzielniach zastosować warystorowe ochronniki przepięciowe typu 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, których zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty murowe i żelbetowe, instalacyjne w zakresie drzwi i okien, roboty wykończeniowe, b) roboty związane z wykonaniem instalacji wodno- kanalizacyjnej, c) roboty związane z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania, d) roboty związane z instalacją elektryczną, e) roboty związane z instalacją wentylacji 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawiony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawię umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądanie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonania ich ocen, b) żądanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia . 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowodu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego świadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaje umowy o pracę i wymiary etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli zastał sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 istotnych postanowień umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania praw pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do złożenia kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej z podaniem stawek roboczogodziny przyjętych do kosztorysowania, cen jednostkowych materiałów, sprzętu, kosztów pośrednich oraz kosztów zakupu i wysokości zysku. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Siwz oraz Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP ( t. j. Dz.U 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (DECYDUJE DATA I GODZINA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE ZAMAWIAJĄCEGO). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W tytule przelewu należy wpisać: ID.272.39.2017 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a, art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy / jeżeli dotyczy/ 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 5) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 6) kwotę zobowiązania, 7) termin ważności, 8) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego „wygaśnięciu.” 14. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do SIWZ. 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale B Siwz , załącznik nr 1. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) dowód wniesienia wadium; w przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentu, b) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3 do oferty jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach