Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU TECHNIKUM NR 1 (DAWNIEJ ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 IM. TAJNEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ „GRYF POMORSKI”) NA DZIAŁCE NR 4277 W CHOJNICACH UL. KOŚCIERSKA 11 – ETAP I, II, III, IV.”

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2021-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 09235123900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU TECHNIKUM NR 1 (DAWNIEJ ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 IM. TAJNEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ „GRYF POMORSKI”) NA DZIAŁCE NR 4277 W CHOJNICACH UL. KOŚCIERSKA 11 – ETAP I, II, III, IV.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do Siwz oraz - Istotnych postanowień do umowy. Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV. Etap I: polega na rozbudowie budynku szkoły o część audytoryjną wraz z salami lekcyjnymi, wc, pomieszczeniami obsługującymi oraz komunikacją i windą. Przebudowa budynku szkoły w zakresie połączenia z rozbudową wraz z węzłem CO. Zagospodarowanie terenu obejmuje obszar pomiędzy istniejącym budynkiem i ul. Kościerską oraz teren wokół rozbudowy. Etap II: odbudowanie klatek schodowych, rozbiórka ściany w sali na piętrze, wykonanie klapy dymowej, wymiana stolarki na stolarkę EI60 w oznaczonych miejscach, wymiana styropianu na wełnę mineralną w miejscu oznaczonym na rzucie parteru, montaż hydrantów. Etap III: rozbudowa budynku szkoły o hol wejściowych wraz z przebudową w postaci połączenia holu z komunikacją szkoły na parterze, przebudową przestrzeni pod schodami na portiernię, rozbiórka przybudówki wraz z schodami, wykonanie nowych schodów na poziom -1 z przebudową magazynu na szatnię, przebudowa istniejącej portierni na komunikację oraz likwidacja wejścia głównego wraz z schodami. Remont posadzki na komunikacji parteru. Zagospodarowanie terenu obejmujące obszar oznaczony na projekcie zagospodarowania terenu jako etap III. Etap IV: przebudowa wc na parterze, I i II piętrze, Powierzchnia użytkowa przed rozbudową i przebudową 4 029,70 m2 w tym rozbudowy 860,40 m2 Kubatura: przed rozbudową i przebudową 21 396,94 m3 w tym rozbudowy 4 002,49 m3 Roboty budowlane: Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe. Ściany fundamentowe zewnętrzne Ściany fundamentowe wewnętrzne Ściany zewnętrzne dla kondygnacji nadziemnych murowane z bloczków silikatowych z płyt włókno cementowych (RAL 1013). Ściany wewnętrzne dla kondygnacji nadziemnych • nośne z bloczków silikatowych • działowe: o z bloczków silikatowych o z płyt g/k gr. 12,5mm zwykłych na ruszcie stalowym ocynkowanym o z płyt g/k gr. 12,5mm zbrojonych włóknem na ruszcie stalowym ocynkowanym (w pom wc) o obudowa pionów instalacji z płyty g-k gr.1,25cm na ruszcie stalowym ocynkowanym. Kominy: • kanały wentylacyjne grawitacyjne wykonane z pustaków z keramzytobetonu o przekroju kanału 12x17cm • kanały wentylacji mechanicznej wykonać z płyt z wełny szklanej Nadproża prefabrykowane sprężone żelbetowe Stropy żelbetowe wylewane na budowie. Wieńce żelbetowe. Stropodach niewentylowany wyprofilowany za pomocą keramzytu. Stolarka: • Okna z PCV w kolorze RAL 7012 szkło termo - float wypełnione argonem, • Okna stałe z aluminium zimnego, • Fasada strukturalna słupowo-ryglowa systemowa 3 szybowa, • Drzwi zewnętrzne rozwierne o konstrukcji aluminiowej ciepłej, 3-szybowe, • Drzwi zewnętrzne przesuwane automatycznie ze ściankami bocznymi o konstrukcji aluminiowej ciepłej, • Drzwi wewnętrzne przesuwane automatycznie ze ściankami bocznymi o konstrukcji aluminiowej zimnej, szkło bezpieczne, • Drzwi aluminiowe wewnętrzne wykonane z aluminium zimnego, szklone szkłem bezpiecznym, • Drzwi dymoszczelne Sm z aluminium, • Drzwi EI 60 systemowe z płyty wiórowej, • Pozostałe drzwi wzmocnione z płyty wiórowej otworowej okleinowane okleiną CPL Wykończenie zewnętrzne. Ściany obudowane płytami włókno cementowymi prasowanymi barwionymi w masie na ruszcie aluminiowym systemowym. Zastosować obudowę elewacyjną wentylowaną o następujących warstwach licząc od zewnątrz: • płyty włókno cementowe gr.1cm prasowane barwione • pustka wentylacyjna 2cm • warstwa termoizolacji z płyt wełny mineralnej fasadowej Pokrycie dachu z papy zgrzewalnej dwuwarstwowe systemowe spełniające wymagania klasy odporności ogniowej NRO Obróbki blacharskie z blachy cynkowo - tytanowej gr.0,7mm. Przy budynku opaska z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z obrzeży na podbudowie piasku 10 cm o spadku 1 % od budynku . Parapety zewnętrzne z blachy AL powlekanej o gr. 1 mm w kolorze jak przyległa stolarka. Rury spustowe umieszczone w przestrzeni docieplenia. Wpusty dachowe podgrzewane . Wykończenie wewnętrzne: • Ściany i sufity (gdzie nie występują stropy podwieszone i obudowy ścian) należy wykończyć tynkiem cem-wap. kategorii III oraz gładzią cementowo-wapienną w łazienkach, przedsionkach łazienek należy ściany nie tynkowane i wykończone płytkami ceramicznymi. • W pom. gospodarczych należy wykonać lamperie z farb zmywalnych. • Ściany komunikacji wykończone lamperią łatwozmywalną z tynku żywicznego drobnoziarnistego. • Pozostałe ściany należy malować farbami akrylowymi. Ślusarka: • balustrady wewnętrzne i zewnętrzne ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo • Wyłaz systemowy na podstawie prostej z blachy stalowej ocynkowanej wyposażony w drabinę stalową stałą mocowaną do konstrukcji Podłogi: • Podłoga w audytorium wykładzina PCV z cokolikiem wywiniętym na ścianę • Posadzki na holach, salach lekcyjnych, wc, kl. schodowych, przedsionku z płytek gres antypoślizgowe o klasie ścieralności V. Na stopniach schodowych zastosować płytki schodowe ryflowane 30x60x1cm bez nosków. Cokoliki wys.8cm cięte z płytek. • Zaplecza przy salach lekcyjnych, węzeł oraz w pom. gospodarczych płytki gres 30x30 w kolorze szarym z cokolikiem Izolacja przeciwwilgociowa: • na ścianach fundamentowych izolacja grubowarstwowa bitumiczna gr.3mm. • na ławach izolacja pozioma i pionowa cieńkowarstwowa nakładana trzykrotnie poprzez smarowanie • pod posadzką w pom. mokrych z wywinięciem na ściany folia budowlana PCV gr.1mm zgrzewalna • w pozostałych stropach stropodachu paroizolacja z folii paroizolacyjnej 0,2mm Termoizolacja: • w ścianach zewnętrznych cokołowych i podziemnych styropian ekstrudowany gr.20cm • płyty styropapy dwustronnie laminowanej 100-036 gr.25cm mocowanej mechanicznie • wełna mineralna fasadowa w płytach o gr. 22cm jako docieplenie ścian. • styropian podposadzkowy EPS 100-038 Dźwig osobowy o podstawowych parametrach: •Dźwig osobowy przygotowany do obsługi osób niepełnosprawnych spełniających wymagania normy PN-EN 81/70 • Usytuowanie w szybie o konstrukcji betonowej, • Udźwig znamionowy 630 kg / 8 osób • Prędkość jazdy 1,0 m/s • Ilość przystanków 3 , • Ilość drzwi kabinowych 1 , kabina nieprzelotowa • Ilość drzwi szybowych 3, • Wysokość podnoszenia ok. 7,09 m • Sterowanie całkowicie elektroniczny system sterowania z regulatorem zbiorczość jazdy „góra-dół". Instalacja elektryczna i niskoprądowa: Opracowanie obejmuje: Instalacje elektryczne • oświetlenie podstawowe, • oświetlenie awaryjne, • gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, • gniazd wtykowych dedykowanych, • zasilania dedykowanych odbiorników energii elektrycznej, • przeciwprzepięciową, • odgromową, • zasilania systemu oddymiania, Instalacje niskoprądowe • punkt dystrybucyjny, • punkt nagłośnienia, • instalację okablowania strukturalnego, • montaż modułów RJ45 w gniazdach przyłączeniowych użytkowników, • instalację monitoringu CCTV, • instalację sygnalizacji włamania, • instalację sygnalizacji pożaru, • instalacja nagłośnienia audytorium, • system cyfrowego wspomagania głosowania w audytorium, • systemu oddymiania i oddzieleń pożarowych, • systemu kontroli dostępu. Wewnętrzna instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej Do obiektu doprowadzony jest przewód wody zimnej z istniejącego przyłącza wody. Na przewodzie w pomieszczeniu węzła ciepłowniczego wykonać zestawy wodomierzowe dla wody zimnej i instalacji p.poż. Przewody wewnętrzne wody zimnej wykonać z rur z polietylenu lub polipropylenu stabilizowanego mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium oraz z rur stalowych. Ciepła woda użytkowa doprowadzana będzie do urządzeń z zasobnika o pojemności ok. 300 1. zasilanego z węzła w piwnicy budynku szkoły. Rozprowadzenie wody z rur z polietylenu lub polipropylenu stabilizowanego mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium. Przewody wewnętrzne poziome instalacji kanalizacji sanitarnej pod posadzką wykonać z rur PCV natomiast pionowe i poziome wykonać z rur i kształtek z kopolimeru PP. Węzeł cieplny Źródłem ciepła dla przebudowy i rozbudowy budynku będzie kompaktowy węzeł cieplny zasilany z istniejącego przyłącza sieci cieplnej wysokoparametrowej. Węzeł kompaktowy będzie zlokalizowany w pomieszczeniu istniejącego węzła istniejącej szkoły na poziomie piwnicy budynku szkoły. Wewnętrzna instalacja C.O. Przewidziano instalację c.o. z grzejników płytowych z radiatorami z wbudowanymi zaworami termostatycznymi. Instalacja wewnętrzna z rur warstwowych stabilizowanych mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium typu PE-Xb/AL/PE-Xb lub PP-R/A1/PP-R lub innych o równoważnych parametrach technicznych i jakościowych, prowadzona częściowo w posadzce w warstwie izolacyjnej w otulinie z pianki PU (przy trójnikach stosować podwójną warstwę otuliny), częściowo w bruzdach oraz przy stropie w zabudowie. Wewnętrzna instalacja wentylacji i klimatyzacji Dla pomieszczenia audytorium i holu na parterze przewiduje się wentylacje mechaniczną za pomocą dwóch central wentylacyjnych bez podgrzewu powietrza z rekuperatorem obrotowym. W audytorium przewiduje się klimatyzację za pomocą dwóch klimatyzatorów wewnętrznych kasetonowych 4-stronnych z jedną jednostką zewnętrzną na dachu budynku. Dla pom sal lekcyjnych, zapleczy sal lekcyjnych i holu przewiduje się wentylacje mechaniczną za pomocą dwóch central wentylacyjnych bez podgrzewu powietrza z rekuperatorem obrotowym. Dla pom. gospodarczych, wc niepełnosprawnych, wc kobiet, wc męski, klatki schodowej projektuje się wentylację grawitacyjną w wc wspomaganą wentylatorami łazienkowymi wyciągowymi, nawiew do pomieszczeń za pomocą podcięć w drzwiach. W pom. gosp 2.6 wykonać klimatyzację za pomocą klimatyzatora ściennego i jednostki zewnętrznej na dachu budynku. Przyłącze kanalizacji deszczowej Wody deszczowe odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Kościerskiej Długość przyłącza 82,10m w tym PCV 0,25 o dł. 12,80m i PCV 0,400 o dł. 69,30m. Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej Rura PCV dn 200 typ N – 47mb Studnie PE 600 z kinetą, rurą karbowaną 600 – 3 kpl Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej Rura PCV 250 130,00mb Rura PCV 200 100,00mb Rura PCV 160 30,00mb Studnie PE z kinetą, rurą karbowaną 425, pierścieniem odciążającym, teleskopowym adapterem do włazów i włazem żeliwnym typu ciężkiego tym D400 – 9 kpl Zewnętrzna instalacja drenażu opaskowego Rura ciśnieniowa PE 63 4,90mb Rura PCV 160 14,40mb Rura drenarska z filtrem z włókna syntetycznego Ø92/80 55mb Studzienka drenarska karbowana rura Ø315 PCV rewizyjna z osad. 3 szt. Zewnętrzna linia zasilająca Linie zasilające należy wykonać przewodem typu YKXS 5x35 układanym na zewnątrz budynku w kanalizacji kablowej w gruncie, a w budynku pod posadzką i pod tynkiem w rurze ochronnej. Oświetlenie zewnętrzne terenu Oświetlenie zewnętrzne terenu projektuje się w postaci opraw w technologii LED na słupach aluminiowych o wysokości 4,5m, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2018, poz. 917 ze zm.). 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:  roboty żelbetowe, roboty murarskie, roboty dotyczące stolarki, roboty wykończeniowe – robotnik ogólnobudowlany.  roboty związanie z wykonaniem instalacji wodno – kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji –monter instalacji sanitarnej.  roboty związanie z wykonaniem instalacji elektrycznej– monter instalacji elektrycznej. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności [1] bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Siwz oraz załączniki do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach