Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 09235123900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do Siwz oraz - Istotnych postanowień do umowy. Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV. Etap I: polega na rozbudowie budynku szkoły o część audytoryjną wraz z salami lekcyjnymi, wc, pomieszczeniami obsługującymi oraz komunikacją i windą. Przebudowa budynku szkoły w zakresie połączenia z rozbudową wraz z węzłem CO. Zagospodarowanie terenu obejmuje obszar pomiędzy istniejącym budynkiem i ul. Kościerską oraz teren wokół rozbudowy. Etap II: odbudowanie klatek schodowych, rozbiórka ściany w sali na piętrze, wykonanie klapy dymowej, wymiana stolarki na stolarkę EI60 w oznaczonych miejscach, wymiana styropianu na wełnę mineralną w miejscu oznaczonym na rzucie parteru, montaż hydrantów. Etap III: rozbudowa budynku szkoły o hol wejściowych wraz z przebudową w postaci połączenia holu z komunikacją szkoły na parterze, przebudową przestrzeni pod schodami na portiernię, rozbiórka przybudówki wraz z schodami, wykonanie nowych schodów na poziom -1 z przebudową magazynu na szatnię, przebudowa istniejącej portierni na komunikację oraz likwidacja wejścia głównego wraz z schodami. Remont posadzki na komunikacji parteru. Zagospodarowanie terenu obejmujące obszar oznaczony na projekcie zagospodarowania terenu jako etap III. Etap IV: przebudowa wc na parterze, I i II piętrze, Powierzchnia użytkowa przed rozbudową i przebudową 4 029,70 m2 w tym rozbudowy 860,40 m2 Kubatura: przed rozbudową i przebudową 21 396,94 m3 w tym rozbudowy 4 002,49 m3 Roboty budowlane: Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe. Ściany fundamentowe zewnętrzne Ściany fundamentowe wewnętrzne Ściany zewnętrzne dla kondygnacji nadziemnych murowane z bloczków silikatowych z płyt włókno cementowych (RAL 1013). Ściany wewnętrzne dla kondygnacji nadziemnych • nośne z bloczków silikatowych • działowe: o z bloczków silikatowych o z płyt g/k gr. 12,5mm zwykłych na ruszcie stalowym ocynkowanym o z płyt g/k gr. 12,5mm zbrojonych włóknem na ruszcie stalowym ocynkowanym (w pom wc) o obudowa pionów instalacji z płyty g-k gr.1,25cm na ruszcie stalowym ocynkowanym. Kominy: • kanały wentylacyjne grawitacyjne wykonane z pustaków z keramzytobetonu o przekroju kanału 12x17cm • kanały wentylacji mechanicznej wykonać z płyt z wełny szklanej Nadproża prefabrykowane sprężone żelbetowe Stropy żelbetowe wylewane na budowie. Wieńce żelbetowe. Stropodach niewentylowany wyprofilowany za pomocą keramzytu. Stolarka: • Okna z PCV w kolorze RAL 7012 szkło termo - float wypełnione argonem, • Okna stałe z aluminium zimnego, • Fasada strukturalna słupowo-ryglowa systemowa 3 szybowa, • Drzwi zewnętrzne rozwierne o konstrukcji aluminiowej ciepłej, 3-szybowe, • Drzwi zewnętrzne przesuwane automatycznie ze ściankami bocznymi o konstrukcji aluminiowej ciepłej, • Drzwi wewnętrzne przesuwane automatycznie ze ściankami bocznymi o konstrukcji aluminiowej zimnej, szkło bezpieczne, • Drzwi aluminiowe wewnętrzne wykonane z aluminium zimnego, szklone szkłem bezpiecznym, • Drzwi dymoszczelne Sm z aluminium, • Drzwi EI 60 systemowe z płyty wiórowej, • Pozostałe drzwi wzmocnione z płyty wiórowej otworowej okleinowane okleiną CPL Wykończenie zewnętrzne. Ściany obudowane płytami włókno cementowymi prasowanymi barwionymi w masie na ruszcie aluminiowym systemowym. Zastosować obudowę elewacyjną wentylowaną o następujących warstwach licząc od zewnątrz: • płyty włókno cementowe gr.1cm prasowane barwione • pustka wentylacyjna 2cm • warstwa termoizolacji z płyt wełny mineralnej fasadowej Pokrycie dachu z papy zgrzewalnej dwuwarstwowe systemowe spełniające wymagania klasy odporności ogniowej NRO Obróbki blacharskie z blachy cynkowo - tytanowej gr.0,7mm. Przy budynku opaska z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z obrzeży na podbudowie piasku 10 cm o spadku 1 % od budynku . Parapety zewnętrzne z blachy AL powlekanej o gr. 1 mm w kolorze jak przyległa stolarka. Rury spustowe umieszczone w przestrzeni docieplenia. Wpusty dachowe podgrzewane . Wykończenie wewnętrzne: • Ściany i sufity (gdzie nie występują stropy podwieszone i obudowy ścian) należy wykończyć tynkiem cem-wap. kategorii III oraz gładzią cementowo-wapienną w łazienkach, przedsionkach łazienek należy ściany nie tynkowane i wykończone płytkami ceramicznymi. • W pom. gospodarczych należy wykonać lamperie z farb zmywalnych. • Ściany komunikacji wykończone lamperią łatwozmywalną z tynku żywicznego drobnoziarnistego. • Pozostałe ściany należy malować farbami akrylowymi. Ślusarka: • balustrady wewnętrzne i zewnętrzne ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo • Wyłaz systemowy na podstawie prostej z blachy stalowej ocynkowanej wyposażony w drabinę stalową stałą mocowaną do konstrukcji Podłogi: • Podłoga w audytorium wykładzina PCV z cokolikiem wywiniętym na ścianę • Posadzki na holach, salach lekcyjnych, wc, kl. schodowych, przedsionku z płytek gres antypoślizgowe o klasie ścieralności V. Na stopniach schodowych zastosować płytki schodowe ryflowane 30x60x1cm bez nosków. Cokoliki wys.8cm cięte z płytek. • Zaplecza przy salach lekcyjnych, węzeł oraz w pom. gospodarczych płytki gres 30x30 w kolorze szarym z cokolikiem Izolacja przeciwwilgociowa: • na ścianach fundamentowych izolacja grubowarstwowa bitumiczna gr.3mm. • na ławach izolacja pozioma i pionowa cieńkowarstwowa nakładana trzykrotnie poprzez smarowanie • pod posadzką w pom. mokrych z wywinięciem na ściany folia budowlana PCV gr.1mm zgrzewalna • w pozostałych stropach stropodachu paroizolacja z folii paroizolacyjnej 0,2mm Termoizolacja: • w ścianach zewnętrznych cokołowych i podziemnych styropian ekstrudowany gr.20cm • płyty styropapy dwustronnie laminowanej 100-036 gr.25cm mocowanej mechanicznie • wełna mineralna fasadowa w płytach o gr. 22cm jako docieplenie ścian. • styropian podposadzkowy EPS 100-038 Dźwig osobowy o podstawowych parametrach: •Dźwig osobowy przygotowany do obsługi osób niepełnosprawnych spełniających wymagania normy PN-EN 81/70 • Usytuowanie w szybie o konstrukcji betonowej, • Udźwig znamionowy 630 kg / 8 osób • Prędkość jazdy 1,0 m/s • Ilość przystanków 3 , • Ilość drzwi kabinowych 1 , kabina nieprzelotowa • Ilość drzwi szybowych 3, • Wysokość podnoszenia ok. 7,09 m • Sterowanie całkowicie elektroniczny system sterowania z regulatorem zbiorczość jazdy „góra-dół". Instalacja elektryczna i niskoprądowa: Opracowanie obejmuje: Instalacje elektryczne • oświetlenie podstawowe, • oświetlenie awaryjne, • gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, • gniazd wtykowych dedykowanych, • zasilania dedykowanych odbiorników energii elektrycznej, • przeciwprzepięciową, • odgromową, • zasilania systemu oddymiania, Instalacje niskoprądowe • punkt dystrybucyjny, • punkt nagłośnienia, • instalację okablowania strukturalnego, • montaż modułów RJ45 w gniazdach przyłączeniowych użytkowników, • instalację monitoringu CCTV, • instalację sygnalizacji włamania, • instalację sygnalizacji pożaru, • instalacja nagłośnienia audytorium, • system cyfrowego wspomagania głosowania w audytorium, • systemu oddymiania i oddzieleń pożarowych, • systemu kontroli dostępu. Wewnętrzna instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej Do obiektu doprowadzony jest przewód wody zimnej z istniejącego przyłącza wody. Na przewodzie w pomieszczeniu węzła ciepłowniczego wykonać zestawy wodomierzowe dla wody zimnej i instalacji p.poż. Przewody wewnętrzne wody zimnej wykonać z rur z polietylenu lub polipropylenu stabilizowanego mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium oraz z rur stalowych. Ciepła woda użytkowa doprowadzana będzie do urządzeń z zasobnika o pojemności ok. 300 1. zasilanego z węzła w piwnicy budynku szkoły. Rozprowadzenie wody z rur z polietylenu lub polipropylenu stabilizowanego mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium. Przewody wewnętrzne poziome instalacji kanalizacji sanitarnej pod posadzką wykonać z rur PCV natomiast pionowe i poziome wykonać z rur i kształtek z kopolimeru PP. Węzeł cieplny Źródłem ciepła dla przebudowy i rozbudowy budynku będzie kompaktowy węzeł cieplny zasilany z istniejącego przyłącza sieci cieplnej wysokoparametrowej. Węzeł kompaktowy będzie zlokalizowany w pomieszczeniu istniejącego węzła istniejącej szkoły na poziomie piwnicy budynku szkoły. Wewnętrzna instalacja C.O. Przewidziano instalację c.o. z grzejników płytowych z radiatorami z wbudowanymi zaworami termostatycznymi. Instalacja wewnętrzna z rur warstwowych stabilizowanych mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium typu PE-Xb/AL/PE-Xb lub PP-R/A1/PP-R lub innych o równoważnych parametrach technicznych i jakościowych, prowadzona częściowo w posadzce w warstwie izolacyjnej w otulinie z pianki PU (przy trójnikach stosować podwójną warstwę otuliny), częściowo w bruzdach oraz przy stropie w zabudowie. Wewnętrzna instalacja wentylacji i klimatyzacji Dla pomieszczenia audytorium i holu na parterze przewiduje się wentylacje mechaniczną za pomocą dwóch central wentylacyjnych bez podgrzewu powietrza z rekuperatorem obrotowym. W audytorium przewiduje się klimatyzację za pomocą dwóch klimatyzatorów wewnętrznych kasetonowych 4-stronnych z jedną jednostką zewnętrzną na dachu budynku. Dla pom sal lekcyjnych, zapleczy sal lekcyjnych i holu przewiduje się wentylacje mechaniczną za pomocą dwóch central wentylacyjnych bez podgrzewu powietrza z rekuperatorem obrotowym. Dla pom. gospodarczych, wc niepełnosprawnych, wc kobiet, wc męski, klatki schodowej projektuje się wentylację grawitacyjną w wc wspomaganą wentylatorami łazienkowymi wyciągowymi, nawiew do pomieszczeń za pomocą podcięć w drzwiach. W pom. gosp 2.6 wykonać klimatyzację za pomocą klimatyzatora ściennego i jednostki zewnętrznej na dachu budynku. Przyłącze kanalizacji deszczowej Wody deszczowe odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Kościerskiej Długość przyłącza 82,10m w tym PCV 0,25 o dł. 12,80m i PCV 0,400 o dł. 69,30m. Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej Rura PCV dn 200 typ N – 47mb Studnie PE 600 z kinetą, rurą karbowaną 600 – 3 kpl Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej Rura PCV 250 130,00mb Rura PCV 200 100,00mb Rura PCV 160 30,00mb Studnie PE z kinetą, rurą karbowaną 425, pierścieniem odciążającym, teleskopowym adapterem do włazów i włazem żeliwnym typu ciężkiego tym D400 – 9 kpl Zewnętrzna instalacja drenażu opaskowego Rura ciśnieniowa PE 63 4,90mb Rura PCV 160 14,40mb Rura drenarska z filtrem z włókna syntetycznego Ø92/80 55mb Studzienka drenarska karbowana rura Ø315 PCV rewizyjna z osad. 3 szt. Zewnętrzna linia zasilająca Linie zasilające należy wykonać przewodem typu YKXS 5x35 układanym na zewnątrz budynku w kanalizacji kablowej w gruncie, a w budynku pod posadzką i pod tynkiem w rurze ochronnej. Oświetlenie zewnętrzne terenu Oświetlenie zewnętrzne terenu projektuje się w postaci opraw w technologii LED na słupach aluminiowych o wysokości 4,5m, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2018, poz. 917 ze zm.). 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:  roboty żelbetowe, roboty murarskie, roboty dotyczące stolarki, roboty wykończeniowe – robotnik ogólnobudowlany.  roboty związanie z wykonaniem instalacji wodno – kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji –monter instalacji sanitarnej.  roboty związanie z wykonaniem instalacji elektrycznej– monter instalacji elektrycznej. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności [1] bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Siwz oraz załączniki do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP ( t. j. Dz.U 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w PKO B.P. oddział w Chojnicach, nr 90 1020 2791 0000 7102 0311 8544, (DECYDUJE DATA I GODZINA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE ZAMAWIAJĄCEGO). W tytule przelewu należy wpisać: WADIUM ZP.272.29.2020 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, dokument musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. 7. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a, art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy / jeżeli dotyczy/ 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 5) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 6) kwotę zobowiązania, 7) termin ważności, 8) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego „wygaśnięciu.” 15. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć: Druk „OFERTA” zgodnie z zamieszczonym formularzem w Dziale C do SIWZ. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczeń została zamieszczona w Dziale D Siwz , załącznik nr 1 i załącznik nr 2 dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznikanr 5 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy. KOSZTORYS OFERTOWY uproszczony zawierający wartość robocizny, materiałów i pracy sprzętu. Dowód wniesienia wadium; w przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach