Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie wymiany wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza w Kutnie – II etap

II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza w Kutnie ogłasza przetarg

  • Adres: 99300 Kutno, ul. Okrzei
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 243 557 430 , fax. 243 557 430
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza w Kutnie
    ul. Okrzei
    99300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 243 557 430, fax. 243 557 430
    REGON: 20529700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kasprowicz.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie wymiany wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza w Kutnie – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza w Kutnie – II w ramach II etapu robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, z zastrzeżeniem zapisów pkt 3: 1) Dokumentacja projektowa – Projekt budowlany – załącznik nr 1A do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – załącznik nr 1B do SIWZ 3. Niniejszym zamówieniem, tj. II etap wymiany elektrycznych instalacji wewnętrznych, w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza w Kutnie, objęte są następujące roboty opisane w Dokumentacji projektowej i STWiOR: 1) Piwnice budynku – należy wykonać całość robót 2) Parter budynku – należy wykonać całość robót 3) I piętro budynku – należy wykonać całość robót, z zastrzeżeniem: a) niniejszym zamówieniem nie są objęte roboty dotyczące pomieszczeń biblioteki tj. pomieszczeń oznaczonych w Dokumentacji projektowej numerami 110 i 111, które zostały wykonane w I etapie wymiany instalacji elektrycznych, b) w odniesieniu do rozdzielni oznaczonej w Dokumentacji projektowej symbolem T7 w ramach I etapu robót zamontowano rozdzielnię i częściowo ją wyposażono. W ramach niniejszego zamówienia w odniesieniu do rozdzielni T7 należy ją doposażyć w rozłącznik do zasilania rozdzielni TK-37, doprowadzić przewód zasilający z rozdzielni T7 do rozdzielni TK-37 oraz doprowadzić do rozdzielni T7 zasilanie z wykonywanej w ramach II etapu rozdzielni T5. 4) II piętro budynku – należy doprowadzić WLZ z rozdzielni głównej (RG) do rozdzielni T8 na II piętrze. 5) Klatki schodowe – wymiana oświetlenia z liniami zasilającymi i osprzętem w klatkach schodowych. 4. Ze względy na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający jedynie pomocniczo dołącza przedmiary robót dotyczące II etapu Wymiany wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza w Kutnie, tj.: 1) Instalacja elektryczna - oświetlenia podstawowego – załącznik nr 1C do SIWZ 2) Instalacja elektryczna - gniazd wtykowych i montażu listew instalacyjnych – załącznik nr 1D do SIWZ 3) Instalacja elektryczna – rozdzielenia RG, pozostałe rozdzielnie i WLZ-y – załącznik nr 1E do SIWZ 4) Instalacja elektryczna – dzwonkowa i rozgłaszania przewodowego – załącznik nr 1F do SIWZ 5) Instalacja elektryczna – oświetlenia ewakuacyjnego – załącznik nr 1G do SIWZ 5. Zamawiający wymaga udzielenia, na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone urządzenia, gwarancji i rękojmi za wady wynoszący minimum 24 miesiące od daty końcowego odbioru robót. 6. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienie do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Ponadto Zamawiający w celu ułatwienia oszacowania wartości robót dołącza Inwentaryzację istniejących obecnie wewnętrznych instalacji elektrycznych (Uwaga: inwentaryzacja została wykonana przed realizacją I etapu robót i nie uwzględnia zakresu prac wykonanego w I etapie robót) – załącznik nr 1H do SIWZ. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 10. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób nie utrudniający funkcjonowania szkoły, uzgadniając kolejność i godziny prowadzenia robót z zarządcą budynków szkoły tj. II Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kasprowicza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w III.3). Ponadto Wykonawca, wraz z ofertą, składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach