Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu ogłasza przetarg
- Adres: 98200 Sieradz, Plac Wojewódzki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 827 18 61 , fax. 43 827 18 62
- Data zamieszczenia: 2018-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu
Plac Wojewódzki 3
98200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 43 827 18 61, fax. 43 827 18 62
REGON: 73093855700000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boksów na materiały sypkie na terenie bazy Obwodu Drogowego w Sieradzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
budowa 8 boksów przeznaczonych do magazynowania materiałów sypkich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. Nr 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty, Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (Załącznik nr 7 do SIWZ), W przypadku wniesienia wadium postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zas w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jw. składa dokument potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa jw., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w m. Nieborowa, ul. Chmielna
Dodano: 2024-04-11 - Remont drogi gminnej w m. Bełchów
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie robót bud. poleg. na remoncie parkingu w Sieradzu przy ul. 3 Maja 7 -II etap, w ramach zadania pn.: "Parking na miarę" (II etap) w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2024 rok
Dodano: 2024-04-10 - Budowa oświetlenia w miejscowości Emilia ul. Zgierska od pos. 4 do ronda
Dodano: 2024-04-07 - Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 107260E na odcinku Poręby – Iły
Dodano: 2024-03-15 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sielec (Nowa Góra)
Dodano: 2024-02-21 - „Rozbudowa drogi gminnej nr 116303E Rokiciny – Kolonia – Kolonia Łaznów (etap I) od km 0+000 do km 1+444”
Dodano: 2024-02-21 - „Budowa oświetlenia w miejscowości Rosanów ul. Letnia” „Budowa oświetlenia w miejscowości Rosanów ul. Zimowa” „Budowa oświetlenia w miejscowości Rosanów ul. Poprzeczna i Przedwiośnie”
Dodano: 2024-02-21 - Rewitalizacja obszarów popegeerowskich w Gminie Ujazd.
Dodano: 2024-02-15 - „Zagospodarowanie ogrodu edukacyjno- terapeutycznego „Zdrowie w naturze” na terenie Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie - II”
Dodano: 2024-02-07