Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie rekultywacji I kwatery składowiska odpadów komunalnych w Opolu - etap II

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 45-574 Opole, ul. Podmiejska 69
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4562569 w. 25 , fax. 0-77 4563258
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Podmiejska 69 69
    45-574 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4562569 w. 25, fax. 0-77 4563258
    REGON: 53112480500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklad-komunalny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ,której 100%kapitału posiada JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie rekultywacji I kwatery składowiska odpadów komunalnych w Opolu - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach etapu II rekultywacji I kwatery składowiska odpadów komunalnych w Opolu, w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej / projekcie wykonawczym. 2. Roboty budowlane dotyczące ww. zadania obejmują a) niwelację składowiska (ukształtowanie skarp i wierzchowiny); b) ułożenie warstwy rekultywacyjnej; c) wykonanie wału ziemnego; d) wykonanie rowu opaskowego e) wykonanie wlotów i wylotów przepustów; f) wykonanie drogi wjazdowej; UWAGA: 3. Załączona dokumentacja ma charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowi podstawy do całkowitej wyceny robót. 4. Roboty określone w dokumentach przetargowych winny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy winno obejmować koszty wykonania robót wynikających z dokumentacji oraz koszty w niej nie ujęte w dokumentacji m.in. koszty wszystkich robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych, oznakowania i zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, dozorowania budowy, transportu materiałów i ich składowania, koszty ewentualnych odszkodowań powstałych z winy Wykonawcy, zorganizowania i prowadzenia niezbędnych prób i odbiorów. 6. Pozostały zakres zadania nie ujęty w dokumentacji projektowej zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz SIWZ. 7. Realizacja inwestycji przewidziana jest na lata 2016-2017. W Harmonogramie rzeczowo-finansowym Wykonawca powinien uwzględnić, że w roku 2016 będą mogły zostać sfinansowane przez Zamawiającego roboty w kwocie nie przekraczającej 1,5 mln. PLN netto (plus należny podatek VAT).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaklad-komunalny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach