Przetargi.pl
Roboty Budowlane w zakresie poprawy gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Majdan Królewski z podziałem na zadania - powtórzony w części A i B

Gmina Majdan Królewski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-110 Majdan Królewski, Plac Rynek 1A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8471073, 8471074 , fax. 015 8471890
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Majdan Królewski
    Plac Rynek 1A 1A
    36-110 Majdan Królewski, woj. podkarpackie
    tel. 015 8471073, 8471074, fax. 015 8471890
    REGON: 83040969500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.majdankrolewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty Budowlane w zakresie poprawy gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Majdan Królewski z podziałem na zadania - powtórzony w części A i B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Modernizacja technologii odwadniania i higienizacji osadu na oczyszczalni ścieków w Majdanie Królewskim b) Automatyzacja stacji uzdatniania wody z modernizacją przepompowni wody w Hucie Komorowskiej Zakres określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: - część zamówienia oznaczona literą a) w kwocie 12 000,00 zł - część zamówienia oznaczona literą b) w kwocie 25 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowana Wykonawcy -zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dna 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z późniejszymi zmianami: 2.1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.2 w celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowana potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonana zamówienia: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający żąda sporządzenia wykazu na załączniku nr 3 do SIWZ. Wykaz winien obejmować co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto: nie mniejszej niż 500 000 zł każda, dla części zamówienia oznaczonego w punkcie 3 literą a) nie mniejszej niż 1100 000 zł każda, dla części zamówienia oznaczonego w punkcie 3 literą b), - Wykaz pracowników: pełniących funkcje Kierownika budowy - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz Kierownika robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych Zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa - Wykaz obejmujący co najmniej dwóch pracowników: pełniących funkcje inżynierów systemowych - Dotyczy tylko części zamówienia oznaczonego literą b) . Zamawiający żąda załączenia kserokopii certyfikatów zawodowych w zakresie oferowanego systemu AKPiA

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.majdankrolewski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach