Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Brzyska Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Operacja pn.: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i studni na terenie Gminy Brzyska oraz zakup sprzętu

Urząd Gminy Brzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-212 Brzyska, Brzyska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4460120 , fax. 013 4460105
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzyska
    Brzyska 1 1
    38-212 Brzyska, woj. podkarpackie
    tel. 013 4460120, fax. 013 4460105
    REGON: 00100753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzyska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Brzyska Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Operacja pn.: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i studni na terenie Gminy Brzyska oraz zakup sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 ust.8 Ustawy oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane polegające na wybudowaniu 123 przydomowych oczyszczalni ścieków przy gospodarstwach indywidualnych (wyposażeniu nieruchomości) w Gminie Brzyska według zestawienia specyfikacji oraz dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego tj. Błażkowa 4 RLM na dz. nr ewid.: 189/2, 235, 764/2, 769/3, 1058/1, 1248, 1260, 1282/4, 1400, 1409/8, 1409/7, 1857/1, 1875/2, 1877, 1956/2 8RLM na dz. nr ewid.: 769/4, 813, 1034/1, 1040/3, 1040/4, 1071/2, 1242, 1524, 1642, 1658, 1662/1, 1784/1, 1837, 1858/3 12 RLM na dz. nr ewid.: 342, 664/1, 395/3, 1653/1 Brzyska 4 RLM na dz. nr ewid.: 224/2, 397/4, 427, 442/6, 533/3, 628/1, 916/5, 1076/9, 1076/10, 1161, 1218, 1259/4, 1263, 1264/7, 1264/8, 1303/3, 1303/6, 1303/8, 1322, 1487/1, 1707/9, 1737/6, 1737/7 6 RLM na dz. nr ewid.: 959/2, 1302/5 8 RLM na dz. nr ewid.: 181/6, 215/2, 216/2, 210/4, 307/2, 362, 363, 397/6, 491/2, 596/4, 957, 1018/2, 1111/1, 1115/2, 1129/2, 1136/1, 1137, 1153/1, 1183/4, 1185/2, 1198, 1199, 1504, 1707/3, 1707/8, 1707/10, 1707/9, 12 RLM na dz. nr ewid.: 1100/2, 1099, 1097, 1103, 1102, 359/5, 359/9, 359/7, 359/6, 1686, 1685 Ujazd 4 RLM na dz. nr ewid.: 27/1, 23, 11/2, 62, 63, 71, 127/2, 333/1, 333/2, 340, 368/1, 368/2, 387/1, 413/3, 413/4, 433, 434 8 RLM na dz. nr ewid.: 194, 385, 420/3, 426 12 RLM na dz. nr ewid.: 318/1, 238/3, 238/2, 238/1 Wróblowa 4 RLM na dz. nr ewid.: 283/1 8 RLM na dz. nr ewid.: 276/2, 447/1, 561/2, 591/3, 591/6, 647, 718/1, 718/2 Lipnica Dolna 4 RLM na dz. nr ewid.: 141/2, 142/2, 461/2 8 RLM na dz. nr ewid.: 456, 626/2, Kłodawa 4 RLM na dz. nr ewid.: 77, 78, 79/2, 80, 223/3, 81/2, 174, 319, 321/2, 332/2, 330/1, 331/1, 322/3, 342, 449, 450, 551, 491, 494, 496 8 RLM na dz. nr ewid.: 460, 463, 469, 492, 497, 500, 498 Dąbrówka 4 RLM na dz. nr ewid.: 22, 8 RLM na dz. nr ewid.: 113/1, 113/2, 130 2. Dokonanie rozruchu technologicznego każdej oczyszczalni, 3. Indywidualne przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni. 4. Obsługa geodezyjna inwestycji, 5. Inwentaryzacja geodezyjna - powykonawcza obiektów (mapy geodezyjne powykonawcze) ( w 3 egz.), 6. Sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej (w 2 egz.). Jako oczyszczalnie Zamawiający rozumie kompletny zespół urządzeń wraz z infrastrukturą (zasilanie energetyczne, sieć kanalizacyjna i inne- wg projektów) niezbędnych do odbioru ścieków z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób, opartych na indywidualnych przydomowych oczyszczalniach ścieków zgodnych z indywidualnie wykonanymi projektami. 7. Gwarancja min. 5 lata na przedmiot zamówienia Zamawiający zgłasza za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres podany przez Wykonawcę lub telefonicznie na nr tel. podany przez Wykonawcę usterkę, zaś Wykonawca do 48 godzin powinien podjąć czynności zmierzające do jej usunięcia. Zamawiający zastrzega sobie prawo w przypadku nie usunięcia usterki przez Wykonawcę w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usunąć usterkę za pośrednictwem innego wybranego przez siebie przedsiębiorcę na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 8. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia. 9. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej oraz kosztorysie ślepym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS w Kołaczycach 28862600022001000015310004. z opisem : WADIUM - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Brzyska 3. Do oferty zaleca się dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w ust.1, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium ( bez wpinania do oferty). Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium a w dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania a jego oferta zostanie odrzucona, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości lub wybranej formie spośród możliwych wymienionych w ust.1. 6. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający przechowa a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużony okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzyska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach