Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla budynków mieszkalnych w sołectwie Pniów, Gmina Radomyśl nad Sanem.

Gmina Radomyśl nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8454328 , fax. 015 8454302
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl nad Sanem
    ul. Rynek Duży 7 7
    37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 015 8454328, fax. 015 8454302
    REGON: 83040912300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla budynków mieszkalnych w sołectwie Pniów, Gmina Radomyśl nad Sanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla 47 budynków mieszkalnych w sołectwie Pniów, Gmina Radomyśl nad Sanem wraz z doprowadzeniem ścieków surowych i odprowadzeniem wody oczyszczonej w granicach nieruchomości. Oczyszczalnie biologiczne, zbiorniki monolityczne z trzema wydzielonymi komorami (cały proces oczyszczania ścieków zachodzi w oczyszczalni): 1. komora - osadnik wstępny: proces sedymentacji w warunkach beztlenowych, 2. komora biologiczna; warunki tlenowe, bazę rozwojową dla bakterii tlenowych stanowi masa wsparcia bakteryjnego, projekt budowlany nie obejmuje uzgodnień branżowych elektrycznych, kompresor powietrza doprowadzający powietrze do komory musi być wyodrębniony z oczyszczalni ścieków, 3. komora - osadnik wtórny tzw. klaryfikator. System odprowadzania wody oczyszczonej: rozprowadzenie poprzez drenaż rozsączający lub rozprowadzenie poprzez studnie chłonne. 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 7 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 8 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 9 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny, Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 3.3.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty oraz deklarację zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009, potwierdzoną raportem z badań wykonanych przez notyfikowane laboratorium. Urządzenia muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE. 3.4. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 3.5. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce, przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3.6.Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu z tytułu prowadzonych robót. 3.7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: -przygotowanie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, -organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych m. innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, -wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających z SIWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujęte w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, - przeprowadzenie niezbędnych prób i badań w tym: analiza ścieków oczyszczonych uśrednionych dobowych po 6 miesiącach eksploatacji oczyszczalni na obecność BZT5, ChzZT oraz zawiesiny ogólnej wykonanej przez laboratorium posiadające akredytację (odrębnie dla każdej oczyszczalni), - przeprowadzenie rozruchu technologicznego, - indywidualne przeszkolenie użytkowników oczyszczalni, przekazanie im instrukcji obsługi oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i instalacji, -zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektów po 3 egz -sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej -2 egz. 3.8.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach i przedmiarach pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uznaje te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.9. W przypadku zaoferowania materiałów bądź urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów i urządzeń wraz z podaniem nazw producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia (spełniających wymagania Normy PN-EN 12566-3 + A1:2009, posiadających znak bezpieczeństwa CE) oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak, deklaracja zgodności producenta, aprobata techniczna, atest PZH, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-ekspolatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 3.10. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie skutkować odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 14 000 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zaleszanach Oddział w Radomyślu nad Sanem nr 53 9439 1017 2001 0000 0882 0001, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego -11.12.2012 r. do godz. 10.30 -kserokopię dokumentu stanowiącego dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania wadium w postaci dokumentów wymienionych w pkt.3 litera b-e: mogą być przesłane pocztą na adres Zamawiającego, złożone w sekretariacie-pok.nr 11 - w obydwu przypadkach do oferty należy załączyć kserokopię wniesienia wadium. Wadium może być również złożone w dniu składania ofert - 11.12.2012 r. do godz. 10.30 - jako załącznik do oferty w oryginale (załączony w sposób umożliwiający dokonanie zwrotu zg. z art. 46 ust.1 ustawy Pzp, bez konieczności dekompletowania oferty). 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis wadium -przydomowe oczyszczalnie 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z treścią art. 46 ust.1 - 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zaistnieją okoliczności określone w art.46 ust. 4 a, ust.5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach