Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-172 Katowice, ul. Grabowa 1A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 782 49 25 , fax. 0 32 258 6045
- Data zamieszczenia: 2009-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego
ul. Grabowa 1A 1A
40-172 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 782 49 25, fax. 0 32 258 6045
REGON: 24030518500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.silesia-region.pl/sznkatowice
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Będzin, ul. Podzamcze 69, budynek mieszkalny - remont kapitalny instalacji elektrycznej klatki schodowej, obwodów administracyjnych klatki i piwnic, lokali mieszkalnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca skutecznie wniesie wadium w wysokości 600 PLN (w tytule przelewu proszę wpisać postępowanie nr 184/2009) w terminie do dnia 12 maja 2009 r. do godziny 10:00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.3.2., a także: a) posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym o charakterze i trudności wykonania podobnym jak zamówione roboty oraz wartości nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej, b) zapewnić możliwość w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót, c) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, d) posiadać zawartą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności opiewającą na kwotę 80 % wartości składanej oferty, e) zobowiązują się do utrzymania polisy wymienionej w ppkt d) przez cały czas trwania rękojmi i gwarancji,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: 1. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 2. informacja o robotach budowlanych zbliżonych swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy - Formularz Nr 6, 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 7, 4. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.1): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności z okresem obowiązywania nie krótszym niż deklarowany czas wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/sznkatowice
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- a. Sieć kablowa niskiego napięcia przy ul. Bieruńskiej i Górnośląskiej w Pszczynie. b. Sieć napowietrzna niskiego napięcia oświetlenia ulicznego przy ul. Powstańców Śląskich w Studzionce. c. Sieć kablowa niskiego napięcia oświetlenia ulicznego przy ul. Powstańców Śląskich. d. Sieć kablowa niskiego napięcia oświetlenia ulicznego przy ul. Katowickiej w Piasku.
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie oświetlenia ulicznego Miasta Tychy
Dodano: 2016-06-23 - Roboty budowlane i instalacyjne (elektryczne) w budynkach oświatowych na terenie miasta Bielska-Białej
Dodano: 2016-06-20 - Budynek administracyjny Zabytkowej Kopalni Ignacy w dzielnicy Niewiadom; rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego.
Dodano: 2016-05-31 - a.Sieć napowietrzna niskiego napięcia oświetlenia ulicznego przy ul. Lisiej w Studzienicach. b.Sieć oświetlenia ulicy Przybosia w Łące. c.Sieć kablowa niskiego napięcia oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej DW 933 przy ul. Męczenników Oświęcimskich w Pszczynie. d.Budowa sieci kablowej niskiego napięcia oświetlenia ul. Jasnej w Piasku. e.Budowa sieci kablowej niskiego napięcia oświetlenia ul. Leśnej w Piasku.
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji systemu zasilająco-sterującego napędem wózków samojezdnych na kontenery osadu odwodnionego przy budynku stacji mechanicznego odwadniania osadu na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częstochowie.
Dodano: 2016-04-27 - Wykonanie robót elektrycznych w obiektach OSP z podziałem na zadania: Zadanie 1. Ochotnicza Straż Pożarna, dzielnica Ochojec; oświetlenie wyjść ewakuacyjnych, instalacja napędu elektrycznego bram garażowych. Zadanie 2. Ochotnicza Straż Pożarna, dzielnica Boguszowice Stare; wymiana instalacji elektrycznej w boksach garażowych.
Dodano: 2016-04-15 - Budynek administracyjny Zabytkowej Kopalni Ignacy w dzielnicy Niewiadom; rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego.
Dodano: 2016-04-07 - Monitoring infrastruktury w dzielnicy Kłokocin (Ochotnicza Straż Pożarna, Przedszkole nr 21, Szkoła Podstawowa nr 19).
Dodano: 2016-04-05 - Robota budowlana polegająca na wymianie wciągarek w dźwigach szpitalnych
Dodano: 2016-03-21