Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie dróg na terenie Gminy Brodnica

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 871118394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie dróg na terenie Gminy Brodnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach części I zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) Chodnik o szerokości 2 m z miejscowym przewężeniem do 1,5 m z kostki betonowej gr. 6 cm ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej w stosunku 1:4 gr. 4 cm, warstwie z betonu Rm=6-9 Mpa gr. 10 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 20 cm, 2) Ograniczenie chodnika w zależności od lokalizacji obrzeżem betonowym 8x30 cm, krawężnikiem betonowym 15x30 cm i krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm, 3) Wzmocniona konstrukcja chodnika w miejscach zjazdów poprzez zastosowanie kostki betonowej grubości 8 cm na posypce cementowo - piaskowej grubości 4 cm, podbudowie z betonu RM=6-9 Mpa grubości 20 cm i warstwie odsączającej z piasku grubości 20 cm, 4) Zabezpieczenie w km 0+234 do km 0+324 skap nasypów o różnicy wysokości powyżej 1 m prefabrykowanymi ściankami żelbetowymi typu „L” o wysokości 1 m oraz ustawienie barier ochronnych, 5) Zabezpieczenie w km 0+006,5 do km 0+040 skarp nasypu płytami ażurowymi 6) Zastosowanie w miejscach wskazanych w projekcie ścieków podchodnikowych z odwróconych korytek drogowych, 7) Przejście dla pieszych oznakowanego znakiem poziomym i pionowym oraz wykonanie pozostałego oznakowania pionowego, 8) Ułożenie kabla YAKXS 4x50 mm2 na odcinku około 340 m, służącego zasilaniu planowanego oświetlenia chodnika), końcówki kabla należy zabezpieczyć przez wnikaniem wilgoci poprzez zastosowanie kapturków uszczelniających, 9) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej. 2. W ramach części II zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) Wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,5 m z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5 cm na istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego, 2) Uzupełnienie poboczy na szerokości 75 cm kruszywem łamanym o grubości 5 cm po zagęszczeniu, 3) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej. 3. W ramach części III zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) profilowanie jezdni w miejscach o znacznej nierówności mieszanką mineralno – asfaltową AC11W o grubości ok. 3 cm, 2) ułożenie na całej nawierzchni jezdni i zjazdów nakładki z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4 cm, 3) uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5 m kruszywem łamanym o frakcji 0÷31,5 mm i o grubości 5 cm. 4. Wykonawca własnym staraniem i kosztem opracowuje organizacje ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskuje stosowne zatwierdzenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 10 - 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części I zamówienia w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2) Dla części II zamówienia w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 3) Dla części III zamówienia w wysokości 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). 4) W przypadku składnia oferty na dwie lub trzy części zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części. 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z poźn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. „Roboty budowlane w zakresie dróg na terenie Gminy Brodnica - cześć I lub część II lub część III”. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach