Przetargi.pl
Roboty budowlane w zadaniu pn. „Remont drogi dojazdowej i przeciwpożarowej wraz ze wzmocnieniem podbudowy i odwodnieniem liniowym oraz ścieżek spacerowych dla pacjentek, chodników łączących poszczególne budynki Zakładu wraz z drenażem oraz infrastrukturą terenów zielonych wokół obiektów PZOL”.

Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32615 Grojec, Aleja Ogrodowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 428 136 , fax. 338 428 903
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu
    Aleja Ogrodowa 1
    32615 Grojec, woj. małopolskie
    tel. 338 428 136, fax. 338 428 903
    REGON: 29830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zadaniu pn. „Remont drogi dojazdowej i przeciwpożarowej wraz ze wzmocnieniem podbudowy i odwodnieniem liniowym oraz ścieżek spacerowych dla pacjentek, chodników łączących poszczególne budynki Zakładu wraz z drenażem oraz infrastrukturą terenów zielonych wokół obiektów PZOL”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót do wykonania dla planowanej inwestycji obejmuje: -rozbiórka istniejącego utwardzenia, -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy, -zabudowa nowych krawężników i obrzeży betonowych, -wykonanie utwardzenia z kostki betonowej, -montaż ławek i koszy na śmieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 5 do SIWZ, Przedmiar robót – zał. nr 6 do SIWZ, Opis techniczny wykonania robót - zał. nr 8 do SIWZ, Zagospodarowanie terenu – załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wartość wadium wynosi: 6.000 zł (słownie: sześć tysiący złotych) 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359) 4.WADIUM wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: ING Bank Śląski nr 74 1050 1445 1000 0090 3022 6808 z dopiskiem: „REMONT DROGI, ŚCIEŻEK, CHODNIKÓW I INFRASTRUKTURY” PZOL.ZP.262a.1.2018 Wadium wniesione w tej formie zamawiający zwraca bez odsetek, co wynika z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wystawione na Zamawiającego. 8. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na skutek okoliczności, o których mowa w pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o: - Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. - Oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w tym co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczoną od OC, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. - Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach