Przetargi.pl
Roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce. 3.2 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: a) Część nr 1: Remont pomieszczeń w budynku nr 3 na potrzeby WOT w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce. Celem remontu jest przystosowanie budynku do potrzeb WOT. W zakresie są roboty budowlane oraz wymiana instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynku wraz z remontem dachu. UWAGA: Budynek nr 3 jest budynkiem o przeznaczeniu koszarowym. Wg symbolu klasyfikacji PKOB, podatek VAT na roboty budowlane należy przyjąć w kosztorysach ofertowych = 8 %. Zakres prac budowlanych: • remont pomieszczeń sanitarnych • remont sal żołnierskich, pomieszczeń kancelaryjnych • remont klatek schodowych • naprawa dachu Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, prace będą prowadzone w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Przedmiar robót:  PR – bud. nr 3 – budowlany  PR – bud. nr 3 - sanitarny  PR – bud. nr 3 – elektryczny b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB – bud. nr 3 – budowlany  STWIORB – bud. nr 3 – sanitarny  STWIORB – bud. nr 3 – elektryczny b) Część nr 2: Roboty budowlane (instalacja chłodnicza) w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji chłodniczej (klimatyzatory) w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce. Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, prace będą prowadzone w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. UWAGA: Cena za wykonanie zadania dla części nr 2 objętego procedurą przetargową będzie CENĄ RYCZAŁTOWĄ. Przedmiary robót dla części nr 2 (zał. nr 9B do SIWZ) należy traktować jako element pomocniczy przy przygotowywaniu oferty. Podstawą przygotowania oferty jest dokumentacja projektowa. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Przedmiar robót:  PR - Bud. nr 2 Rząska b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB c) Projekt  Projekt - opis techniczny  Rys nr 1 - rzut  Rys nr 2 - przekrój Zamawiający informuje, że przed przystąpieniem do przetargu dla części nr 2, niezbędna jest wizja lokalna na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rzące, z uwagi na rozliczenie zamówienia w formie ryczałtowej, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej i szczegóły technicznej jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego (tj. Kierownik Sekcji TUN Dariusz BZYMEK tel. 261 13 30 05, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Tomasz SZAREK tel. 261 13 50 87). 3.3 Szczegółowy zakres robót: • dla części nr 1 został zawarty w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót” – stanowiącej zał. nr 10A do SIWZ oraz „Przedmiarze robót” – stanowiącym zał. nr 9A do SIWZ; • dla części nr 2 został zawarty w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót” – stanowiącej zał. nr 10B do SIWZ oraz „Dokumentacji projektowej dla części nr 2” – stanowiącej zał. nr 12 do SIWZ; 3.4 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016, poz.1629). 3.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z: • dla części nr 1: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami; • dla części nr 2: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami; 3.6. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.7. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków. 3.8 Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – zał. nr 10 do umowy) na okres zgodnie z wyborem wskazanym w drugim kryterium (SIWZ część nr I pkt 14).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części nr 1: –95 000,00 zł (słownie zł: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy) Dla części nr 2: – 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1) nw. dokumenty: Dla części nr 1: Jednolite oświadczenie (zał. nr 2); Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania dla części nr 1” –zał. nr 11 do SIWZ oraz według przedmiaru robót załączonego przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej (zał. nr 9A); „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 3) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów. Dla części nr 2: Jednolite oświadczenie (zał. nr 2); „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 3) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach