Przetargi.pl
Roboty budowlane w części podpiwniczonej budynku administracyjnego wraz z przebudową instalacji sanitarnej

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-046 Zielona Góra, Zyty
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3298360, , fax. 68 3298399
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
    Zyty 21
    65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3298360, , fax. 68 3298399
    REGON: 00029193100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w części podpiwniczonej budynku administracyjnego wraz z przebudową instalacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w części podpiwniczonej budynku administracyjnego wraz z przebudową instalacji sanitarnej 2. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1 Szczegółowo opis przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik do SIWZ. 2.2 W Projekcie Wykonawczym (zał. 1.2 do SIWZ) podzielono roboty budowlane na 3 zadania: - zadanie nr 1 - dotyczy: remontu pomieszczenia sali szkoleń (tzw. świetlicy), - zadanie nr 2 - dotyczy: remontu pomieszczenia łazienki, - zadanie nr 3 - dotyczy: remontu korytarza łazienki. 2.3 Zamawiający informuję, że z przedmiotu zamówienia wyłączono zadanie nr 1 - remont pomieszczenia sali szkoleń. W związku z powyższym zakresu robót dotyczących remontu pomieszczenia sali szkoleń nie należy uwzględniać w składanej ofercie. Wyjaśnienie. Zadanie nr 1 - remont pomieszczenia sali szkoleń został uwzględniony w dokumentacji budowlanej stanowiącej załączniki do SIWZ (zał. 1.1, zał. 1.2, zał. 1.3, zał. 1.4, zał.1.5, zał. 1.7.) i stanowi planowane przedsięwzięcie budowlane realizowane w II etapie robót. Realizacja oraz termin wykonania powyższego zadania jest uzależniony od zabezpieczenia środków finansowych przez Zamawiającego. Szczegółowe przesłanki udzielenia zamówienia zostały określone w pkt. 19.2 SIWZ „Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP”. 2.4 Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje budowę przyłącza kanalizacji, sposób wykonania robót został określony w Projekcie technicznym z planem sytuacyjnym budowy odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej (zał. 1.3 do SIWZ). 2.5 Przedmiar robót jest częścią dokumentacji budowlanej i obejmuje zadanie nr 2, zadanie nr 3 oraz budowę przyłącza kanalizacji. 2.6 Roboty budowlane określone w pkt. 3.2.5 stanowią I etap robót, który jest przedmiotem niniejszego postępowania i stanowią całkowity niepodzielny przedmiot zamówienia. 3 Podstawowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 3.1 Zadanie 2 – Remont pomieszczenia łazienki. A. Przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej, w celu dostosowania pomieszczenia do funkcji toalety. B. Wykonanie okładzin ściennych, montaż ścianek wydzielających WC. C. Montaż armatury sanitarnej. 3.2 Zadanie 3 - Remont korytarza piwnicy. A. Rozbiórka posadzek, warstw podkładowych z izolacją. B. Skucie tynku oraz osuszenie zawilgoconych ścian metodą iniekcji krystalicznej. C. Naprawa spękanych ścian oraz ich przemurowanie i otynkowanie. D. Przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej – rurociągi poziome pod posadzkowe w piwnicy. E. Wykonanie posadzki z wykładziny PCV, obiektowej wraz z wykonaniem warstw pod posadzkowych w piwnicy. F. Malowanie ścian farbą emulsyjną i lateksową oraz lamperii olejnych. G. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem tablicy rozdzielczej i WLZ. 3.3 Budowa odcinka instalacji sanitarnej. Projektowany odcinek przyłącza kanalizacyjnego ma umożliwić odprowadzenie całości ścieków sanitarnych z budynku administracyjnego, zamiast z istniejącego nieszczelnego odprowadzenia włączonego do rury kanalizacyjnej prowadzonej pod budynkiem. Projektowany odcinek przyłącza kanalizacyjnego zostanie włączony do istniejącej studni na przyłączu kanalizacji sanitarnej, która jest własnością Zamawiającego. 4 Zakres robót obejmuje roboty: 4.1 ogólnobudowlane, roboty budowlane nie ingerują w konstrukcję budynku oraz nie zmieniają gabarytu obiektu, 4.2 instalacyjne, w tym: instalacje elektryczne oraz instalacje sanitarne wraz z przebudową odcinka instalacji sanitarnej. 5. Miejsce realizacji robót budowlanych: budynek administracyjny - segment „B”, część podpiwniczona należący do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, obręb Zielona Góra, nr działki 258/2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł, słownie: siedem tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze nr: 65 1130 1222 0030 2051 5820 0004 BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO O/ZIELONA GÓRA z dopiskiem „Wadium – przetarg nieograniczony 6/P/2020". 5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności (art. 46 PZP): a. niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c. na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach