Przetargi.pl
Roboty budowlane przy obiektach publicznych w Gminie Gorzków

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków-Osada, Główna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846838156 , fax. 846838111
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    Główna 9
    22-315 Gorzków-Osada, woj. lubelskie
    tel. 846838156, fax. 846838111
    REGON: 95037169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane przy obiektach publicznych w Gminie Gorzków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Wymiana podłogi i konserwacja stropu w budynku Szkoły Podstawowej w Gorzkowie W ramach realizacji zadania należy zdemontować wykładzinę PVC, listwy przypodłogowe, podłogę drewnianą i legary, usunąć izolację akustyczną wykonaną z gliny. Nową podłogę należy wykonać z płyt drewnopochodnych o dużych rozmiarach ułożonych na legarach. Jako izolację należy położyć wełnę mineralną i folię paraizolacyjną. Elementem wieńczącym będzie wykładzina oraz nawiewniki. Prace remontowe obejmują również wymianę stolarki drzwiowej w 7 salach zlokalizowanych na piętrze budynku, w miejsce starych drzwi należy zastosować nowe, z płyty drewnopochodnej o szerokości 90 cm - 6 szt. i 100 cm - 1 szt. w świetle ościeżnicy. Zestawienie powierzchni pomieszczeń przewidzianych do prac remontowych: Sala informatyczna – powierzchnia podłogi 44,98 m2, pokój nauczycielski – powierzchnia podłogi 13,82 m2,pomieszczenie klasowe – 38,47 m2, korytarz – powierzchnia podłogi 119,12 m2, magazynek – 4,48 m2, Ilość drzwi przewidziana do wymiany - 4 szt. o wym. 90 x 200 cm, długość pasa przypodłogowego – 69,64 mb. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera załączony przedmiar i opis techniczny. Część 2. Roboty budowlane w świetlicach wiejskich na terenie Gminy Gorzków. Piaski Szlacheckie – w ramach robót budowlanych należy wykonać otwór drzwiowy do toalety, oraz roboty w pomieszczeniu polegające na wykonaniu posadzki, uzupełnieniu tynków, ułożeniu płytek, robót elektrycznych i białego montażu. Antoniówka – w ramach robót budowlanych należy wykonać pomieszczenie toalety poprzez wydzielenie jej z istniejącego pomieszczenia ścianką działową gr. 12 cm. W nowym pomieszczeniu należy wykonać roboty polegające na skuciu i ułożeniu posadzki, wykonaniu płytek, uzupełnieni7u tynków, robót elektrycznych i białego montażu. Wielobycz – w ramach robót należy wykonać pomieszczenie spełniające rolę kuchni, roboty w pomieszczeniu polegające na wykonaniu posadzki, uzupełnieniu tynków, ułożeniu płytek, robót elektrycznych i białego montażu. Gorzków-Wieś - należy wykonać wymianę pokrycia dachowego z eternitu na blachę oraz wykonaniu orynnowania, spustów i obróbek dachowych. Szczegółowy zakres robót określają załączone przedmiary oraz opisy techniczne. Część 3. Przebudowa świetlicy wiejskiej Chorupniku. Zakres rzeczowy będzie polegać na wykonaniu w istniejącym budynku instalacji ciepłej i zimnej wody, instalacji kanalizacji bytowo-gospodarczej kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej, instalacji ogrzewania opartej na grzejnikach elektrycznych akumulacyjnych. Zostanie wykonana adaptacja istniejących pomieszczeń na pomieszczenia toalety, kuchni i sali konferencyjnej, nastąpi wymiana okien i drzwi, wykonana zostanie nowa posadzka. Szczegółowy zakres robót określa projekt oraz przedmiar robót. Część 4. Remont pokrycia dachowego na budynku przy ulicy Głównej 21 w Gorzkowie-Osadzie. Zakres rzeczowy zadana obejmuje wykonanie czyszczenia powierzchni dachu, pomalowanie farbą dachową, przegląd rynien, ewentualna wymiana ubytków i elementów skorodowanych, demontaż istniejących ław kominiarskich i zamontowanie w ich miejsce nowych, poprawa obróbek dachowych przy kominach wentylacyjnych. Rozwiązania równoważne W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Zamawiający każdorazowo dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową i opisy techniczne powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoby wykonujące czynności określone w SIWZ, tj. osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: osoby wykonujące prace objęte zakresem zamówienia polegające na wykonywaniu prac fizycznych przy robotach ogólnobudowlanych, operatorzy sprzętu, z wyłączeniem kierownika robót, będą zatrudnione w oparciu o umowę o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Pełnomocnictwo - jeśli jest wymagane 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach