Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na 2 części.

Województwo Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-029 Lublin, ul. Artura Grottgera
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 44 16 636, , fax. 81 44 16 535
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
    ul. Artura Grottgera 4
    20-029 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 44 16 636, , fax. 81 44 16 535
    REGON: 43101917000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. 1. Plecak mały dziecięcy – 45szt. 2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem – 500szt. 3. Kamizelka odblaskowa dziecięca – 400szt. 4. Kamizelka odblaskowa – 200szt. 5. Kubek – zaparzacz do ziół – 140 szt. 6. Zawieszka odblaskowa miękka – 1000szt. 7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 1000szt. 8. Rowerowe światełko migające – 300szt. 9. Gniotek antystresowy – 500szt. 10. Nóż do krojenia jabłek – 300szt. 11. Pióro wieczne w etui – 5 szt. 12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 20szt. 13. T-shirt damski z krótkim rękawem – 20szt. 14. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 20szt. 15. T-shirt męski z krótkim rękawem – 20szt. 16. Zestaw sztućców 3 el. – 1000szt. 17. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300szt. 18. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 350szt. 19. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 400szt. 20. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 80szt. 21. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 80szt. 22. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500szt 23. Torba materiałowa na zakupy z dnem – 200szt. 24. Torba materiałowa – 500szt. 25. Parasol automatyczny z drewnianą rączką – 15 sztuk 26. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 1000szt. 27. Zegar ścienny kamienny – 15szt. 28. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 1000szt. 29. Łyżka kuchenna drewniana – 500szt. 30. Szachy drewniane – 15szt. 31. Termos o pojemności 500 ml – 20szt. 32. Kubek ceramiczny z uchem – 200szt 33. Dwustronnie nadrukowany materiał tekstylny na ściankę reklamową - 1szt. 34. Torba papierowa duża– 100szt 35. Torba papierowe mała – 100szt. Część 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020. 1. Plecak mały dziecięcy – 40 szt. 2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem- 300 szt. 3. Kamizelka odblaskowa dziecięca -500 szt. 4. Kamizelka odblaskowa - dorosły -289 szt. 5. Czapka z daszkiem regulowana – 300 szt. 6. Zawieszka odblaskowa miękka -500 szt. 7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 500 szt. 8. Rowerowe światełko migające – 400 szt. 9. Gniotek antystresowy – 150 szt. 10. Nóż do krojenia jabłek -275 szt. 11. Ściereczka do czyszczenia okularów - 300 szt. 12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 13 szt. 13. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 7 szt. 14. Zestaw sztućców 3 elementy – 300 szt. 15. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300 szt. 16. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 300 szt. 17. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 300 szt. 18. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 40 szt. 19. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 40 szt. 20. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500 szt. 21. Torba materiałowa na zakupy z dnem z nadrukiem – 250 szt. 22. Torba materiałowa – 250 szt. 23. Podkładka pod kubek na korku z nadrukiem – 400 szt. 24. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 400 szt. 25. Zegar ścienny kamienny – 12 szt. 26. Power bank – 60 szt. 27. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 500 szt. 28. Łyżka kuchenna drewniana – 150 szt. 29. Szachy drewniane – 15 szt. 30. Termos o pojemności 500 ml – 50 szt. 31. Kubek ceramiczny z uchem – 40 szt. 32. Ścianka reklamowa łukowa KSOW – 1 szt. wraz z dwustronną nadrukowaną grafiką na materiale 33. Teczka jednobigowa na dokumenty KSOW - 400 szt. 34. Torby papierowe KSOW duża – 50 szt. 35. Torby papierowe KSOW mała - 150 szt. 36. Teczka konferencyjna Ekoskóra A3 na zamek błyskawiczny – 10 szt. 37. Roll-up -1 sztuka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach