Instytut Oceanologii PAN ogłasza przetarg
- Adres: 81-712 Sopot, ul. Powstańców Warszawy 55
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5517281 , fax. 058 5512130
- Data zamieszczenia: 2011-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Oceanologii PAN
ul. Powstańców Warszawy 55 55
81-712 Sopot, woj. pomorskie
tel. 058 5517281, fax. 058 5512130
REGON: 00063246700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej (kod CPV: 45421000-4) dla Zamawiającego Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okiennej stolarki drewnianej na okna drewniane energooszczędne w ilościach oraz rodzajach wskazanych w dokumentacji projektowo-realizacyjnej, stanowiącej załączniki nr 10-12 do niniejszej SIWZ wraz z robotami towarzyszącymi tj. demontażem i wymianą parapetów wewnętrznych, murowaniem i tynkowaniem ościeży, naprawą tynków i powłok malarskich w miejscach uszkodzenia, montażem rolet przeciwsłonecznych wewnętrznych międzyszybowych elektrycznych i montażem rolet przeciwsłonecznych zwykłych wewnętrznych. 3. Wymiana stolarki okiennej nastąpić ma w budynkach A i B Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. Budynek A stanowi Zakład Fizyki i Dynamiki i został wybudowany w połowie lat 80-tych, z tego okresu pochodzi aktualna stolarka przeznaczona do wymiany, ściany trójwarstwowe, nie izolowane na zewnątrz. Budynek B to Zakład Chemii, został wybudowany w połowie lat 90-tych, również z tego okresu pochodzi aktualna stolarka przeznaczona do wymiany, ściany warstwowe, nie izolowane na zewnątrz. 4. Zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów, w których będą wykonywane roboty budowlane oraz wizji lokalnej przyległego terenu dla oceny warunków dojazdów i dojść oraz możliwości zastosowania sprzętu związanego z wykonywaniem robót. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlano-montażowe według kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kod główny: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421132-8 Instalowanie okien 45421145-2 Instalowanie rolet 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 44221100-6 Okna. 4. Wymiana stolarki okien obejmuje zabezpieczenie pomieszczeń folią budowlaną na czas prowadzonych prac, wywóz i utylizację zdemontowanej stolarki drewnianej okien wraz z parapetami wewnętrznymi, dostawę i montaż nowych okien, wymianę parapetów wewnętrznych, demontaż i ponowny montaż - po dopasowaniu do wymienionej stolarki parapetów zewnętrznych miedzianych oraz wykonanie niezbędnych obróbek budowlanych, wraz z robotami towarzyszącymi, napraw i uzupełnień związanych z realizowanymi robotami. Roboty malarskie w przypadku uszkodzenia ściany przekraczającego 50% jej powierzchni powinny być wykonane w zakresie dwukrotnego malowania całych ścian, w których montowane są okna, a także ewentualne miejscowe inne uszkodzenia powstałe podczas montażu okien. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - SST, a co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego, do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane, aprobatę techniczną, zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia w ujęciu całościowym określa dokumentacja składająca się z: 5.1. Projektu budowlano-wykonawczego opracowanego przez NEXUM Consulting Inżynieria Finansowo-Energetyczna z marca 2011 r. - stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 5.2. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - SST autorstwa mgr inż. Tomasza Mani z września 2011 r. - stanowiących załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, 5.3. Przedmiaru robót autorstwa mgr inż. Tomasza Mani z września 2011 r. - stanowiącego załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ, 5.4. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - stanowiącej załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza stosowanie urządzeń i wyrobów równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów, o ile zostały użyte w dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót, powinny być traktowane jako definicje standardu, a nie jako konkretne nazwy firmowe tych urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji technicznej. 7. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji warunków realizacyjnych robót zgodnie z przepisami budowlanymi, bhp i ppoż. Prace objęte są Pozwoleniem na budowę wydanym przez Prezydenta Miasta Sopotu nr UA-6740.154.4.2011.MM.6 z dnia 15.07.2011 r. oraz Pozwoleniem Konserwatora Zabytków Miasta Sopotu Nr KZ.40450.87.6636.2011 z dnia 27.04.2011 r. 8. Realizacja robót budowlanych i instalacyjnych odbywać się będzie w czynnym obiekcie Zamawiającego, a prace muszą być prowadzone w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Zamawiającego, co oznacza, że prace muszą być wykonywane poza godzinami służbowymi Instytutu, tj. w dni robocze w godzinach między 15.00-22.00 oraz w weekendy od piątku od godz. 15:00 do niedzieli do godz. 22:00. 9. Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu - najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót - do uzgodnienia szczegółowy harmonogram robót oraz dodatkowo uzgadniać z Zamawiającym na minimum 7 dni przed wejściem do poszczególnych pomieszczeń termin i zakres prac w tych pomieszczeniach. 10. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w ilości trzech egzemplarzy wersji papierowych i w jednym egzemplarzu na płycie CD. 11. Wymagany okres gwarancji: a) na roboty budowlano-instalacyjne i montażowe - 3 lata od daty odbioru końcowego; b) na urządzenia i materiały budowlane wbudowane, w tym okna, rolety i parapety - zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krócej niż 36 miesięcy od daty odbioru. 12. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 13. Wykonane prace winny być realizowane zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623), b) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz.881 ze zm.), c) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.03.162.156 ze zm.) d) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi związanymi z realizowaną inwestycją. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. 15. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) do 20% wartości zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 10 000 zł nr konta bankowego: Bank Handlowy S.A. nr rachunku: 29 1030 1117 0000 0000 8776 3005 z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony - wymiana stolarki okiennej. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na jego rachunek. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych, niż pieniądz, formach określonych w pkt.2, dokument wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. Oryginalne dokumenty wadium będą zdeponowane w kasie Zamawiającego, Sopot, ul Powstańców Warszawy 55, piętro I, pokój nr 110. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie (w tym również na przedłużenie okresu związania ofertą) skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający wymaga aby w swojej treści zawierało zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty całości sumy wadium na pierwsze żądanie zamawiającego oraz przewidywało bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7 i 8. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ust. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający, z zastrzeżeniem punktu 7 i 8, niezwłocznie zwróci wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iopan.gda.pl/bip/przetarg149/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/31/2016/AEZ/ Remont stolarki okiennej w Studenckim Domu Marynarza nr 2 w Gdyni przy ul. Sędzickiego 19 - ETAP I
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie robót remontowych zewnętrznej części budynku Miejskiej Hali Sportowej w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 61
Dodano: 2016-02-22 - Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Wrzeszczu przy Al. Zwycięstwa 27
Dodano: 2015-12-09 - WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KOMPLEKSACH 4033, 4831 i 4635
Dodano: 2015-09-07 - Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych przy ul. Chwarznieńskiej i Słonecznej oraz ul. Świętojańskiej 139, 139A w Gdyni
Dodano: 2015-08-14 - Remont elewacji budynku Gimnazjum w Liczu - etap I: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-08-11 - I część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Witomino polegające na wymianie stolarki drzwiowej drewnianej wewnętrznej. II część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 161 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Babie Doły polegające na remoncie posadzek.
Dodano: 2015-08-06 - Naprawa stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 Malbork na lotnisku wojskowym w Królewie Malborskim oraz na kompleksie przy ulicy 17 Marca 20 w Malborku
Dodano: 2015-07-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W KOŚCIERZYNIE W RAMACH ZADANIA PN. KAWKA W KOŚCIERZYNIE. OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI POPRZEZ KOGENERACJĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW - CZĘŚĆ I: budynek przy ul. Rynek 6, CZĘŚĆ II: budynek przy ul. Dworcowej 5, CZĘŚĆ III: budynek przy ul. Miodowej 10, CZĘŚĆ IV: budynek przy ul. 8 Marca 47
Dodano: 2015-07-09 - Renowacja konserwatorska i częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30
Dodano: 2015-06-26