Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wymianie części stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-436 Łódź, Al. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
    REGON: 00102289000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wymianie części stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wymianę okien w pomieszczeniach biurowych na V, IV, II i I piętrze budynku Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim zgodnie z załączoną tabelą pn. „Zestawienie stolarki okiennej – etap I” stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wymiana częściowa stolarki okiennej z PCV w pokojach biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim, położonym przy ul. Wroniej 65, obejmująca: 1) demontaż istniejącej stolarki z PCV i montaż nowych okien z PVC w kolorze białym, z profili pięcio lub sześciokomorowych, 2) wykucie z muru parapetów wewnętrznych i obsadzenie nowych o minimalnej grubości 2 cm wykonanych z konglomeratu (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem), 3) demontaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej i montaż nowych z blachy stalowej powlekanej grubości min. 0,7 mm, 4) roboty towarzyszące w zakresie: a) uzupełnienia tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych po obsadzeniu stolarki w otworach okiennych oraz na ościeżach ścian wewnętrznych, lokalnego wyrównania powierzchni ścian w rejonie prowadzonych prac, b) dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi białymi ościeży wewnętrznych ze szpachlowaniem i gruntowaniem, c) nacięcia płyty z betonu zbrojonego pod oknem dla nowego parapetu zewnętrznego, d) zabezpieczenia folią budowlaną miejsc w obrębie prowadzonych prac oraz zabezpieczenia mebli biurowych, e) uprzątnięcia miejsca pracy, f) segregacja odpadów i wywóz materiałów rozbiórkowych na wysypisko śmieci. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać stolarka proponowana przez Wykonawcę: 1) okna rozwierne i rozwierno-uchylne wykonane z tworzywa PVC, białe, profil pięcio - lub sześciokomorowy, muszą zachować architekturę podziałów; 2) okna wyposażone w nawiewniki higrosterowane, 3) szkło bezbarwne, przejrzyste, bezpieczne, maksymalny współczynnik przenikania ciepła pakietów zespolonych U ≤ 1,0 W/m2 K, (dopuszcza się zastosowanie zespolonych pakietów dwuszybowych lub trzyszybowych), 4) w pakietach zespolonych zastosować tzw. ”ciepłe ramki dystansowe”, 5) okucia obwiedniowe dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania, dostosowane do ciężaru własnego skrzydeł i obciążeń eksploatacyjnych, 6) klamki aluminiowe powlekane w kolorze stolarki wg standardów producenta, z blokadą otwartych okien, 7) skrzydła okienne rozwierano-uchylne o współczynniku termicznym dla całego okna co najmniej U≤1,1 W/m2 K. 2. Stolarka okienna powinna posiadać: 1) aprobaty techniczne przyznawane przez Instytut Techniki budowlanej (ITB) gwarantujące bezpieczeństwo konstrukcji, 2) atest Państwowego Zakładu Higieny na profile okienne – potwierdzający bezpieczne użytkowanie, nie narażające zdrowia. 3. Wszystkie materiały przewidziane do zastosowania muszą odpowiadać wymaganiom sanitarnym i technicznym obowiązującym dla obiektów użyteczności publicznej oraz posiadać dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu i powszechnego lub jednostkowego zastosowania wyrobów budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2004 r. Nr 92 poz. 881). 4. Przed przystąpieniem do wykonania stolarki okiennej Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w naturze wymiary poszczególnych okien. 5. Opis robót towarzyszących koniecznych do wykonania przy wymianie stolarki okiennej: 1) po obsadzeniu okien należy wykonać niezbędne naprawy tynkarskie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych oraz lokalnie powierzchni ścian w obrębie prowadzonych prac, dla ochrony narożników wypukłych zamontować kątowniki metalowe, 2) tynki ościeży wewnętrznych po wykonaniu gładzi gipsowych, dwukrotnie pomalować farbą emulsyjną białą, 3) wykuć podokienniki wewnętrzne, zamontować nowe z konglomeratu grubości min. 2 cm, szerokości około 28 cm i długości: 240 -241 cm dla okien dużych, 182 cm – dla mniejszego okna (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem), 4) zdemontować istniejące obróbki blacharskie parapetów zewnętrznych, wygładzić spadki pod obróbki blacharskie oraz zamontować obróbki z blachy stalowej powlekanej szerokości do 25 cm, o grubości 0,70 mm w kolorze brąz (odcień – do uzgodnienia z użytkownikiem), Uwaga: dla prawidłowego zamocowania obróbek blacharskich parapetów zewnętrznych należy po oknem naciąć płytę betonową zbrojoną. 6. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca powinien szczegółowo zapoznać się z warunkami prowadzenia prac na terenie obiektu, zabezpieczyć i oznakować teren prac, zapewnić właściwą organizację robót zgodnie z przepisami bhp i przeciwpożarowymi. Roboty remontowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością (prace na wysokości stosując odpowiednie zabezpieczenia wewnątrz budynku, a także na zewnątrz budynku zwłaszcza od ulicy Wroniej (południowa strona – wejście główne do budynku oraz parkingi). 7. Zasady instalowania okien: 1) przed przystąpieniem do montażu okien należy sprawdzić czy wymiary okna pasują do otworów w murze i czy zapewniają odpowiedni luz obwodowy w granicach 10 do 20 mm na każdą stronę ramy okiennej, 2) stolarkę okienną należy zamocować w punktach rozmieszczonych w ościeżach zgodnie z wymaganiami producenta, 3) mocowania ościeżnic należy wykonać za pomocą kotew montażowych (blach), gwintowanych haków do ościeżnic, wkrętów ramowych, tulei rozpieranych itp. - zabronione jest mocowanie ościeżnic za pomocą gwoździ do ościeża, 4) po wstawieniu okna należy sprawdzić poprawność działania skrzydeł przy zamykaniu i otwieraniu, skrzydła winny rozwierać się swobodnie, a okucia działać bez zahamowań i przy zamykaniu dociskać skrzydło, 5) po wykonaniu wszystkich prac związanych z montażem, okna należy dokładnie zamknąć, 6) po wykonaniu montażu przez około 12 godzin zabrania się jakiejkolwiek ingerencji przy stolarce np. otwierania okien. Po tym czasie można przystąpić do obróbki glifów, obróbki murów ościeży i montażu obróbek blacharskich. III. Kontrola jakości wykonanych prac obejmuje: 1. Sprawdzenie zgodności poprzez porównanie zamontowanej stolarki z opisem przedmiotu zamówienia oraz stwierdzenie wzajemnej zgodności na podstawie oględzin i pomiaru. 2. Sprawdzenie atestów dopuszczenia wyrobów do stosowania w budownictwie materiałów wbudowanych w ramach wykonanych prac. 3. Sprawdzenie osadzonej stolarki w murze – prawidłowe działanie okuć, prawidłowe zamykanie i otwieranie skrzydeł okiennych, prawidłowe uszczelnienie między ościeżnicą a ościeżem (murem). 4. Sprawdzenie przygotowanych ościeży w murach oraz obróbek blacharskich. 5. Sprawdzenie zaleceń podanych przez producentów wbudowanych wyrobów. IV. Pozostałe ustalenia: 1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości wykonanych robót na okres minimum 3 lat, natomiast na stolarkę okienną 10 lat. 2. W okresie gwarancji raz do roku na wezwanie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania serwisu w postaci przeglądu technicznego okien i regulacji okuć. 3. Ze względu na brak możliwości wyłączenia obiektu z użytkowania na czas trwania prac związanych z wymianą stolarki okiennej, należy tak przygotować i zabezpieczyć teren, aby zapewnić bezpieczeństwo pracownikom i klientom Urzędu. 4. Roboty remontowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, stosując odpowiednie zabezpieczenia miejsc pracy wewnątrz budynku, ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych znajdujących się wokół budynku. 5. Koszty związane z zabezpieczeniem pomieszczeń należy uwzględnić w ofercie. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421132-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach