Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie sieci wodociągowej w m. Liszna oraz rozbudowie oczyszczalni ścieków w m. Cisnej w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Cisna ogłasza przetarg

  • Adres: 38607 Cisna,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4686338, 0608 698247 , fax. 134 686 355
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cisna 49
    38607 Cisna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4686338, 0608 698247, fax. 134 686 355
    REGON: 37044001100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie sieci wodociągowej w m. Liszna oraz rozbudowie oczyszczalni ścieków w m. Cisnej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na przebudowie sieci wodociągowej w m. Liszna oraz rozbudowie oczyszczalni ścieków w m. Cisnej w formule „zaprojektuj i wybuduj”, który ma na celu przebudowę dwóch odcinków wodociągu PVC110 mm i 90 mm o łącznej długości ok. 490 mb. Rozbudowa oczyszczalni ścieków ma na celu poprawę parametrów oczyszczanych ścieków gdzie po zakończeniu modernizacji obiekt będzie się charakteryzował: - średnią dobową ilością ścieków Qdśr = 360m3/d - maksymalną godzinową ilością ścieków Qhmax = 36 m3/h - ładunek BZT5 w ściekach surowych ŁBZT5 = 236,4kg/d, RLM = 3940 Celem operacji jest poprawa jakości życia mieszkańców oraz zapobieganie degradacji środowiska naturalnego, ograniczenie zanieczyszczenia wód i gleby oraz ochrona naturalnych ekosystemów w gminie Cisna. Cel zostanie zrealizowany poprzez przebudowę jednej oczyszczalni ścieków w m. Cisna oraz dwóch odcinków wodociągowych o łącznej długości ok. 0,49 km w m. Liszna. Dzięki temu, poprawie ulegnie wartość dotycząca objętości oczyszczonych ścieków o 80 300 m3/rok, nastąpi poprawa stanu infrastruktury wodno-ściekowej na terenie gminy Cisna, a także poprawa standardu i jakości życia mieszkańców oraz zwiększenie atrakcyjności gospodarczej oraz turystycznej gminy Cisna. Realizacja opisanego wyżej przedsięwzięcia przyczyni się do osiągnięcia standardów i norm określonych w aktach prawnych Unii Europejskiej, a tym samym przyczyni się do osiągnięcia zdolności sprostania wymogom członkostwa w Unii Europejskiej, poprzez realizację priorytetów ochrony środowiska wyrażonych w Polityce ekologicznej państwa oraz strategiach regionalnych i lokalnych. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzje na użytkowanie obiektów. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w części III – programie funkcjonalno - użytkowym. 3. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 4. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Rozwoju Programu Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądza, b. poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancji bankowych, d. gwarancji ubezpieczeniowych, e. poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank PKO BP o/Lesko Nr konta 12 1020 2980 0000 2802 0003 0684, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Na przelewie winien znaleźć się opis „Roboty budowlane polegające na przebudowie sieci wodociągowej w m. Liszna oraz rozbudowie oczyszczalni ścieków w m. Cisnej w formule „zaprojektuj i wybuduj””. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty lub kopie załączyć wraz z ofertą a oryginał złożyć w odrębnej kopercie z ofertą. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów albo osobnej kopercie). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie firm podwykonawców W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) – 23) oraz art. 24 ust.5 pkt 1) – 2) ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument Wykonawca winien sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium: a. w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z SIWZ; b. w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 5. Wykaz Cen stanowiący załącznik nr5do PFU. 6. Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj. a. wykaz wskazujący:  osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru w powyższej specjalności oraz określający roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji kierownika budowy pełniła funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru. Wykazane roboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na: budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej Qdśr = 360m3/d. Wykaz wykonawca winien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. b. dowody określające czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty c. z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje kierownika budowy lub inspektora nadzoru Uwaga. Wyżej wymienione dowody potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje kierownika budowy lub inspektora nadzoru muszą zostać załączone przez Wykonawcę wraz z ofertą, gdyż dokumenty te nie podlegają założeniu na podstawie art. 26 ust1 ustawy PZP ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP na późniejszym etapie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach