Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch dźwigów łóżkowo-osobowych D1 i D2 w budynku H+G na podstawie dokumentacji projektowej w ramach zadania „Regionalne Centrum Południowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6 Spójność przestrzenna i społeczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 38400 Krosno, ul. Korczyńska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4378497, 4378215 , fax. 013 4378497, 4378215
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
    ul. Korczyńska 57
    38400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215
    REGON: 30862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch dźwigów łóżkowo-osobowych D1 i D2 w budynku H+G na podstawie dokumentacji projektowej w ramach zadania „Regionalne Centrum Południowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6 Spójność przestrzenna i społeczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlano – montażowych oraz dostawa, montaż i uruchomienie dwóch dźwigów łóżkowo-osobowych D1 i D2 w budynku H+G w ramach zadania: „Regionalne Centrum Południowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko – wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna”. W ramach tego zamówienia Wykonawca winien wykonać roboty opisane w dokumentacji projektowej, załącznikach oraz SIWZ oraz wszelkie inne prace w budynkach i instalacjach Szpitala niezbędne do prawidłowego funkcjonowania 2 dźwigów łóżkowo-osobowych. Przedmiotem zamówienia jest też uzyskanie w imieniu i dla Zamawiającego, wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień oraz warunków (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa). Dokonanie zgłoszeń o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Urzędu Dozoru Technicznego oraz do Państwowej Straży Pożarnej, uzyskanie pozytywnej opinii tych instytucji, co do przystąpienia do użytkowania przebudowanych pomieszczeń/urządzeń lub złożenie oświadczeń, że organy te nie wniosły sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania w terminach określonych w prawie budowlanym. Dokumentami, które opisują przedmiot umowy są: SIWZ wraz z załącznikami w tym: dokumentacja projektowa, decyzje pozwolenia na budowę, harmonogram rzeczowo-finansowy oraz niniejsze wymagania. Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę starannej wizji lokalnej na terenie Szpitala, w obszarze wykonania przedmiotu zamówienia, przed złożeniem oferty w postępowaniu. W wypadku braku dokonania wizji lokalnej albo nienależytym dokonaniu wizji lokalnej oraz zaistnienia błędów, braków, wad lub nieścisłości w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, których to błędów, braków, wad lub nieścisłości można by uniknąć, gdyby wizja lokalna została wykonana należycie, Wykonawca poniesie odpowiedzialność za wszelkie szkody (zarówno straty rzeczywiste, jak i utracone korzyści) powstałe u Zamawiającego w związku z brakiem dokonania albo nienależytym dokonaniem wizji lokalnej. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona wszelkie prace związane z wymianą dwóch dźwigów osobowych (D1 i D2) w budynku H+G. Prace obejmować będą szyby windowe od poziomu -3 budynku do poziomu dachu łącznie z pomieszczeniami maszynowni oraz pomieszczeniami przyległymi, do których ze względu na charakter prowadzonych prac Wykonawca będzie zmuszony wejść z pracami. I. W zakresie robót budowlano-montażowych: 1) Demontaż istniejących dźwigów osobowych, wraz z urządzeniami towarzyszącymi, oprzyrządowaniem i instalacjami. Zdemontowane elementy dźwigów takie jak: silniki, przekładnie, liny, wyłączniki krańcowe, drzwi, poszycie i elementy konstrukcyjne kabiny, prowadnice i inne elementy dźwigu wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu i przetransportuje w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2) Przebudowę (powiększenie) otworów drzwiowych w szybach windowych D1 i D2. 3) Demontaż, w zakresie koniecznym, marmurowych cokołów, wykładziny winylowej oraz płytek ceramicznych przy otworach drzwiowych szybów. 4) Montaż i uzupełnienie marmurowych cokołów, wykładziny winylowej oraz płytek ceramicznych przy otworach drzwiowych szybów. 5) Demontaż listew drewnianych wokół ościeży otworów drzwiowych szybów, na każdej kondygnacji. 6) Montaż na każdej kondygnacji nowych listew do szerokości 20 cm wokół ościeży wykonanych z płyty OSB, obłożonych blachą nierdzewną szlifowaną gr. 1mm na kleju i mocowaną na wkrętach łezkowych. 7) Demontaż starych klap rewizyjnych w stropie pomiędzy poziomem +2 budynku a poziomem maszynowni i montaż w ich miejsce 2 szt. klap o odporności ogniowej EI60. 8) Montaż na korytarzu poziomu +1 budynku H+G 2 kompletów portali/zestawów szklanych Z2 o konstrukcji aluminiowej – pierwszy komplet w osi 3H oraz drugi komplet pomiędzy osiami 11H a 12H. Jeden zestaw należy wyposażyć w układ kontroli dostępu (wraz z zasilaniem). Układ KD należy wykonać w oparciu o system Roger (lub system równoważny) z możliwością odczytu, kodowania kart posiadanych przez Zamawiającego typu UNICARD. Zamawiający wymaga, aby nadawanie lub odbieranie uprawnień odbywało się zdalnie z poziomu komputera. System KD ma być podpięty do posiadanego przez Zamawiającego serwera opartego o system operacyjny Microsoft Windows Serwer 2008 R2 (SP1) z MS SQL Serwer. Układ zestawów szklanych Z2 zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ – Zestawienie portali (zestawów szklanych). 9) Wykonanie uzupełniania ubytków tynku, szpachlowania i malowania ścian w obrębie wymienionych szpalet (przyjąć 100 cm wokół zamontowanych szpalet. Kolory farby należy dobrać do kolorystyki istniejącej) oraz w obrębie montowanych zestawów szklanych Z2. 10) Wykonanie wszelkich prac towarzyszących związanych z montażem zestawów szklanych Z2, tj.: wykonanie dostosowania sufitu podwieszanego kasetonowego do montażu zestawów, wykonanie przeróbki zamontowanych odbojoporęczy systemowych oraz wykonanie innych prac (w tym wykończeniowych) niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamontowanych zestawów. 11) Montaż lub uzupełninie systemowych listew odbojowych w obszarze 0.5m od otworu. 12) Zamontowanie w kabinach dźwigów i przy przyciskach przywołania dźwigów (na każdym poziomie budynku) tabliczek informujących o przeznaczeniu danego pietra/poziomu. Tabliczki o rozmiarach 15 cm x 20 cm wykonane z płyty kompozytowej (np. dibond, tubond) lub płyty 13) Przygotowanie szybów do montażu dźwigów osobowych – oczyszczenie szybów z pyłu i kurzu oraz malowanie farbą akrylową do betonu w jasnym kolorze. Szyby przed montażem muszą być suche. 14) Dostawę, montaż, uruchomienie oraz wykonanie czynności odbioru urządzeń dźwigowych przez Urząd Dozoru Technicznego (dalej UDT) oraz uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację zamontowanych urządzeń dźwigowych wydanego przez UDT. II. W zakresie robót elektrycznych i teletechnicznych: 1) Wykonanie kompletnej instalacji zasilającej urządzenia dźwigowe D1 i D2 zgodnie projektem branżowym. 2) Wykonanie kompletnej instalacji oświetleniowej w szybach zgodnie projektem branżowym. 3) Wykonanie, uruchomienie i konfiguracja kompletnych instalacji teletechnicznych (SAP) w zakresie opracowania dla wymiany dźwigów D1 i D2 zgodnie projektem wykonawczym branżowym. W zakresie instalacji SAP Wykonawca wykona i uruchomi kompletną instalację w szybach windowych, maszynowniach oraz na klatkach schodowych do maszynowni (poziom+2 budynku) na oddzielnej pętli dozorowej. Pętlę należy doprowadzić do istniejącej centrali CSP5 na poziomie -2 budynku H+G i wykonać konfigurację systemu pożarowego. W zakresie zamówienia jest również doposażenie centrali CSP5 o niezbędne elementy niezbędne do uruchomienia i poprawnej konfiguracji systemu pożarowego. 4) Wykonawca winien uwzględnić w ofercie wszelkie roboty, jakie należy wykonać w celu osiągnięcia pełnej funkcjonalności wykonywanego zakresu instalacyjnego. Wykonawca zobowiązany jest także do przywrócenia stanu pomieszczeń, które nie znajdują się w zakresie przebudowy, ale zajdzie w nich konieczność wykonania np. przyłączenia instalacji, przebudowy fragmentów instalacji, rozkucia szachtów instalacyjnych, przejścia instalacjami przez istniejące pomieszczenia lub wykonania innych niezbędnych prac w celu osiągnięcia pełnej funkcjonalności wykonywanego zakresu robót. Pomieszczenia i elementy, w które zajdzie konieczność takiej ingerencji należy przywrócić do standardu sprzed tej ingerencji. Jeżeli w danym pomieszczeniu zajdzie konieczność przeprowadzenia odcinków instalacji Wykonawca winien wykonać pełną zabudowę tych odcinków w systemie suchej zabudowy z ich wykończeniem (malowaniem) – o ile odcinki te nie będą biegły powyżej istniejącymi sufitami podwieszanymi. III. Pełnienie w okresie gwarancji i rękojmi usługi serwisu i konserwacji dźwigów D1 i D2 w budynku H+G. 1) Konserwacja dostarczonych dźwigów polegać będzie w szczególności na: a) prowadzeniu konserwacji dźwigów w zakresie, terminach i w sposób ustalony dokumentacją techniczną dźwigów oraz przepisami Dozoru Technicznego, w zakresie dotyczącym konserwacji dźwigów; b) przeprowadzania drobnych napraw polegających w szczególności na naprawie lub wymianie uszkodzonych elementów dźwigowych jak cewek, styków, przycisków, wkładek bezpiecznikowych, smarów, sprzętu śrubowego, instrukcji, tabliczek TZ i TO, uzupełnienia oleju, c) utrzymania dźwigów w stałym ruchu z wyjątkiem przestojów niezbędnych do czynności konserwacyjnych i naprawczych (za dzień postoju uważa się przerwę w ruchu dźwigu nie mniejszą niż 24 godziny). d) Usuwanie bieżących usterek dotyczących nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń dźwigowych zgłoszonych przez Zamawiającego w terminie 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. e) Wykonawca w okresie gwarancji, zapewni ze swojej strony obecność osoby posiadającej stosowne uprawnienia przy wymaganych przepisami okresowych przeglądach urządzeń dźwigowych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego. Zamawiający w zakresie sterowania dźwigów łóżkowo-osobowych wymaga następującej funkcjonalności: I. Dźwigi należy wyposażyć w układy kontroli dostępu (wraz z zasilaniem) umożliwiające zablokowanie dostępu do dźwigów dla osób postronnych. Układy KD należy wykonać w oparciu o system Roger (lub system równoważny) z możliwością odczytu, kodowania kart posiadanych przez Zamawiającego typu UNICARD. Zamawiający wymaga, aby nadawanie lub odbieranie uprawnień odbywało się zdalnie z poziomu komputera. System KD ma być podpięty do posiadanego przez Zamawiającego serwera opartego o system operacyjny Microsoft Windows Serwer 2008 R2 (SP1) z MS SQL Serwer. II. Układ sterowania dźwigów winien umożliwiać zdalne zablokowanie możliwości dojazdu dźwigów do wybranego piętra/pięter. III. Panel dyspozycyjny w kabinach dźwigów ze stali nierdzewnej z wyświetlaczem LCD informujący o numerze piętra i kierunku jazdy. IV. Sygnalizacja przystankowa - piętrowskazywacze montowane na wszystkich przystankach winny wyświetlać kierunek poruszania się dźwigu oraz piętro, na jakim dźwig aktualnie się znajduje. V. Zamontowanie w kabinie układu głośnomówiącego - informujące o dojeździe na przystanek, stanach awaryjnych (np. przeciążeniu), otwieraniu, zamykaniu drzwi. Odpowiednie komunikaty wyzwalane przez sterownik główny z możliwością zmiany głośności lub wyłączenia ich emisji. Zamawiający w zakresie parametrów wykończenia dźwigów łóżkowo-osobowych wymaga zastosowania: 1. stali nierdzewnej z wytłoczonym wzorem, jako materiału wykończeniowego kabiny 2. stali nierdzewnej szczotkowanej, jako materiału wykończeniowego drzwi szybowych oraz kabinowych, 3. stali nierdzewnej szczotkowanej, jako wykończenia dla wyposażenia sterowania oraz kabiny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio: 4 105,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego): PKO BP 93 1020 4391 0000 6902 0159 6592 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WADIUM NR EZ/215/1/2018”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w kopercie z dopiskiem: ,,WADIUM EZ/215/1/2018”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. INNE DOKUMENTY- załączane wraz z ofertą. 1) Wypełniony formularz ofertowy zał.1do SIWZ. 2) Wypełniony harmonogram rzeczowo- finansowy - jako załącznik nr 7 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach