Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych „B” w Szpitalu św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych „B” w Szpitalu św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych „B” w Szpitalu św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni. 2. Lokalizacja: Szpital św. Wincentego a Paulo 81-348 Gdynia ul. Wójta Radkego 1, piętro 6, dach, piwnica. 3. Zakres prac określony został w: Projekcie budowlanym (załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ), Projekcie wykonawczym (załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ), Przedmiarach, kosztorysy, specyfikacjach (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ). 4. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w przedmiarach robót należy traktować, jako rozszerzenie opisu robót. Przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania robót budowlanych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do pełnienia funkcji kierownika budowy z doświadczeniem zawodowym minimum 5 lat. Wskazana osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia, realizujących na terenie Zamawiającego roboty budowlane obejmujące swoim zakresem „przebudowa pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych” B i Wykonawca i podwykonawcy zobowiązują się do przestrzegania wszystkich przepisów prawa pracy w odniesieniu do pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, wymagania w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa w art 29 ust. 3a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zostało opisane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ – wzór umowy. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Ogólne wytyczne wykonania robót budowlanych: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określono w projekcie budowlanym na który wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę Nr RAAII.6740.372.2016 HNB 6/1 SZPITAL z dnia 19.01.2017r. oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wraz z kosztorysami nakładczymi oraz branżowymi projektami wykonawczymi: - Roboty budowlane. - Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej. - Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej. - Instalacja wentylacji i klimatyzacji - Gazy medyczne. - Instalacje elektryczne. - Instalacje teletechniczne. Roboty , których dotyczy zamówienie, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót budowlanych przebudowy i budowy instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej centralnego ogrzewania wentylacji , gazów medycznych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Roboty instalacyjne zabezpieczające prawidłowe funkcjonowanie na czas przebudowy, pomieszczeń nie objętych opracowaniem projektowym, a znajdujących sie w tym obiekcie lub będących powiązanych instalacyjnie z przedmiotowym budynkiem. 11. Ramowe określenie robót. 11.1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż ścian działowych, - demontaż posadzek, - demontaż sufitów, - demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych i PCV, - demontaż drzwi, - demontaż instalacji elektrycznych, - demontaż instalacji wod-kan, - demontaż grzejników, - demontaż instalacji gazów medycznych, - demontaż instalacji klimatyzacji lokalnej, - wykonanie nowych otworów w ścianach. 11.2 Roboty ogólnobudowlane: - wykonanie ścian działowych z płyt GK, - montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej, - tynkowanie i szlifowanie ubytków w ścianach murowanych, - roboty okładzinowe ścian z płytek ceramicznych i PCV, - roboty murarskie ścian i sufitów, - montaż sufitów podwieszanych modułowych, - montaż podkonstrukcji stalowej pod centralę wentylacyjną, - montaż odbojnic i narożników ochronnych w korytarzu. 11.3 Roboty instalacyjne wod-kan: - instalacja wody użytkowej ciepłej i zimnej, - instalacja kanalizacji sanitarnej. 11.4. Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania. - instalacje wewnętrzne c.o. - instalacja grzewcza centrali wentylacyjnej. 11.5. Roboty instalacyjne wentylacji i klimatyzacji: - instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - instalacja wentylacji wyciągowej z pomieszczeń WC. 11.6. Roboty instalacyjne klimatyzacji lokalnej: - instalacja klimatyzatorów wewnętrznych i jednostek zewnętrznych freonowych, - instalacja odprowadzenia skroplin. 11.7. Roboty instalacyjne gazów medycznych: - tlenu, - sprężonego powietrza, - próżni. 11.8. Roboty instalacyjne elektryczne: - wykonanie i montaż rozdzielnic, - instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjne, - instalacja gniazd wtykowych, - instalacja zasilająca urządzenia wentylacyjne i klimatyzacyjne. 11.9. Roboty instalacyjne teletechniczne: - rozbudowa instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP), - instalacja dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), 12. Uszczegółowienie robót 12.1. Rozbiórka elementów budowlanych: - demontaż istniejących ścianek działowych murowanych o grubości 12 cm, - demontaż wewnętrznych drzwi, - rozebranie posadzki PCV wraz z cokołami, - usunięcie płytek ceramicznych ze ścian, - demontaż sufitów podwieszanych, - demontaż zabudów meblowych. 12.2. Rozbiórki/ demontaże elementów instalacyjnych: - likwidacja instalacji wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń, - demontaż przyborów i armatury sanitarnej wraz z podejściami, - demontaż instalacji gazów medycznych wraz z odejściem od pionów, - demontaż grzejników żeberkowych, - demontaż instalacji klimatyzacji lokalnej, - demontaż instalacji elektrycznej, sieci komputerowej, systemu przyzywowego oraz częściowo sygnalizacji alarmu pożarowego i DSO. 12.3. Roboty budowlane - wykonanie ścian działowych z płyt GK na ruszcie stalowym C75 obłożonym obustronnie podwójną płytą o grubości 1,25 mm. Wypełnienie wełną mineralną. W pomieszczeniach sanitarnych płyta GKB. Ściany wykonać zgodnie z wytycznymi producenta systemu, - uzupełnienie i wyrównanie ubytków w ścianach i sufitach po demontażu ścian oraz wycięciu otworów, - obłożenie ścian wykładziną PCV w pomieszczeniach mokrych do wysokości 205 cm, - montaż drzwi drewnianych z płyt MDF laminowane, ościeżnice stalowe, - wykonanie posadzki z PCV z przygotowaniem podłoża (wyrównanie przez frezowanie, szpachlowanie, podlewki, naprawa spękań). Wykonanie cokołów do wysokości 20 cm, wyoblenie systemowe ze ścianami, wykonanie izolacji płynnych pod posadzką w pomieszczeniach mokrych, wykonanie spadków do wpustów podłogowych, - wykonanie sufitów podwieszanych modułowych systemowych z płyt z wełny mineralnej, - malowanie ścian i sufitów farbą antybakteryjną, - montaż odbojnic i narożników ochronnych, - montaż podkonstrukcji stalowej z rur kwadratowych RK 100x100x5 ze stali S355JRG2, słupy z rur kwadratowych RK 100x100x5 ze stali S355JRG2. 12.4. Roboty instalacyjne: - instalacja wody użytkowej ciepłej i zimnej należy wykonać z rur z tworzywa sztucznego PEPN10 (PEX/AL/PEX) o połączeniach zaciskowych. Podejścia do przyborów należy wykonać od istniejących pionów w szachtach instalacyjnych, - instalacja kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur z tworzywa sztucznego PVC/PP przeznaczonych do kanalizacji sanitarnej o połączeniach kielichowych z gumową uszczelką wargową. Podejścia do przyborów wykonać od istniejących pionów w szachtach instalacyjnych. Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej z DN80 na DN110 na 6 piętrze, - instalacja centralnego ogrzewania w oparciu o wymianę grzejników na stalowe płytowe higieniczne, z zaworem, z podłączeniem dolnym, na parametry 70/50oC. Podejścia do grzejników od istniejących pionów grzewczych. Instalacja wykonana z rur PE PN10 PEX/AL/PEX o połączeniach zaciskowych, - instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w oparciu o centralę wentylacyjną zlokalizowaną na pobliskim dachu. Pomieszczenia sanitarne (łazienki i WC) wentylowane będą za pomocą wentylatorów ściennych zamontowanych w kanałach grawitacyjnych. Nawiew i wywiew w pomieszczeniach realizowany będzie w rozdziale górnym za pomocą sieci kanałów wentylacyjnych, kratek wentylacyjnych, montowanych bezpośrednio na kanałach wentylacyjnych oraz za pomocą talerzowych zaworów wentylacyjnych. Ogrzewanie powietrza wentylacyjnego realizowane będzie za pomocą wymiennika wodnego oraz nagrzewnicy elektrycznej. Chłodzenie powietrza realizowane będzie za pomocą chłodnicy freonowej zasilanej z pobliskiego agregatu chłodniczego zlokalizowanego na dachu. Zaprojektowano agregat chłodniczy inwerterowy z płynną regulacją wydajności, pracujący na czynniku chłodniczym R410A, - w pomieszczeniach łóżkowych oraz pomieszczeniach pracy zaprojektowano instalację klimatyzacji lokalnej z niezależnymi nastawami regulowanymi za pomocą pilotów w obsługiwanych pomieszczeniach. W tym celu zaprojektowano instalację klimatyzacji bezpośredniego odparowania w oparciu o klimatyzatory ścienne połączone z jednostką zewnętrzną zlokalizowaną na dachu budynku. Jednostki wewnętrzne i zewnętrzne należy połączyć za pomocą instalacji freonowej z rurociągów miedzianych o średnicach jak w projekcie – wymagany „certyfikat dla przedsiębiorców” o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, - instalacja gazów medycznych jako wyrób medyczny podlega kwalifikacji i zgodnie z regułami zał. IX Dyrektywy Unii Europejskiej 93/42/EWC kwalifikowana jest do klasy IIB, Wszystkie urządzenia wchodzące w skład instalacji gazów medycznych jak również armatura muszą charakteryzować się dużą niezawodnością oraz spełniać wymogi norm: • rurociągi z rur miedzianych wg PN-EN 13348, • punkty poboru gazów medycznych i próżni wg PN-EN 737-1, PN-EN ISO 9170-1, • skrzynki zaworowo-informacyjne gazów medycznych wg PN-EN ISO 7396-1, • sygnalizacja alarmowa gazów medycznych wg PN-EN ISO 7396-1, Dla projektu instalacji ustala się następujące wartości ciśnienia dystrybucyjnego: • tlen: O2 = 5,0 bar (±20%), • sprężone powietrze medyczne : AIR = 5,0 bar (±20%), • próżnia: V=-0,6 bar (±100mbar). Projektowane instalacje gazów medycznych należy podłączyć do istniejących pionów zlokalizowanych na klatce schodowej - wymagane posiadania systemu zarządzania jakością ISO PN-EN 13485-2012 uprawniającego do instalacji systemu gazów medycznych. - instalacje elektryczne zasilane będą z dwóch rozdzielnic: podstawowej RG-P i rezerwowej PG-R znajdujących się w pomieszczeniach energetycznych w piwnicy. Z w/w rozdzielnic zasilane będą rozdzielnice: podstawowa RP6P oraz rezerwo walna RP6R na 6 piętrze. Odbiorniki i urządzenia elektryczne podzielono na kategorie: • kat. Ia – oświetlenie bezpieczeństwa i ewakuacyjne • kat. Ib – lampa zabiegowa, obwód gniazd wtykowych w gabinecie diagnostyczno-zabiegowym, szafka zaworowo-informacyjna z czujnikami ciśnienia. • kat. II – wybrane oprawy oświetleniowe, system przyzywowy • kat III – pozostałe odbiory - instalacje systemu sygnalizacji pożaru oraz DSO: po zdemontowaniu istniejących czujek i głośników należy zamontować zgodnie z projektem. - system przyzywowy wykonać zgodnie z projektem. 13. Dane ogólne obiektu w zakresie przedmiotu zamówienia: - powierzchnia objęta inwestycją 391,75 m2 - wysokość w świetle stropów konstrukcyjnych 3,30 m - kubatura wewnętrzna kondygnacji w zakresie inwestycji 1293 m2 14. Wykazy pomieszczeń zawarte są w projekcie architektury. 15. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą którą należy wykonać poza formą przewidzianą obowiązującymi przepisami, w wersji elektronicznej edytowalnej w programie AutoCAD wersja 2000 w formacie dwg i pdf. b) Podstawą do rozpoczęcia procedury odbiorowej jest przedłożenie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji powykonawczej, na 14 dni roboczych przed terminem jej rozpoczęcia. c) Zatwierdzona przez Zamawiającego w/w dokumentacja oraz przedłożenie wszystkich innych niezbędnych dokumentów przewidzianych Prawem Budowlanym rozpocznie w/w procedurę odbiorową inwestycji. d) Roboty ogólnobudowlane – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym e) Instalacje sanitarne – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. f) Instalacje elektryczne – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. g) System sygnalizacji pożaru – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. h) Instalacje teletechniczne ¬– szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. i) Instalacja gazów medycznych – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. 16. Ogólne wytyczne wykonania robót a) Przedmiotowe roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, P-poż oraz pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b) Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały posiadające stosowne atesty i dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny w budynkach służby zdrowia. c) Wykonawca przy wykonywanych pracach winien używać materiałów nowych z bieżącej produkcji. d) Użycie materiałów rozbiórkowych dopuszczalne jest jedynie w zakresie elementów związanych z wykonaniem i montażem wyposażenia i urządzeń związanych z relokacją rzeczy będących w posiadaniu Zamawiającego. W przypadku użycia materiałów rozbiórkowych, ich zastosowanie należy poprzedzić oceną ich jakości i przydatności do powtórnego użycia oraz uzyskaniem zgody Zamawiającego. e) Wszystkie prace, a w szczególności roboty podlegające zakryciu należy przed zamurowaniem i zatynkowaniem poddać sprawdzeniu i wykonać próby techniczne np. szczelności zgodnie z przyjętymi Polskimi Normami wg stanu na dzień wykonania próby. 17. Wymagania dodatkowe objęte przedmiotem zamówienia: a) Oświadczenie Kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę i zgodnie obowiązującymi przepisami oraz wyszczególnionymi zmianami projektowymi. b) Uzyskanie pozytywnych opinii wydanych przez Państwowy Inspektorat Sanitarny w Gdyni oraz Powiatową Straż Pożarną w Gdyni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1, PKO BP SA 72 1440 1101 0000 0000 0666 8259 z dopiskiem: „Nr postępowania przetargowego D25P/252/6-49rj/17”. Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 6 i 7 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 6 i 7 poniżej. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. *Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach