Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40 , fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
- Data zamieszczenia: 2018-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Nowe Ogrody 1-6
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
REGON: 22196438500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na modernizacji i wyposażeniu pomieszczeń na potrzeby intensywnej terapii dziecięcej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu im. św. Wojciecha w Gdańsku oraz Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologi w Szpitalu im. św. Mikołaja w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na modernizacji i wyposażeniu pomieszczeń na potrzeby intensywnej terapii dziecięcej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Oddziału Chorób Wewnętrznych w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku. 2. Zamówienie zostało podzielone na pakiety: Pakiet 1 – Modernizacja pomieszczeń na potrzeby intensywnej terapii dziecięcej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Oddziału Chorób Wewnętrznych w Szpitalu im. św. Wojciecha w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia w pakiecie 1 jest wykonanie prac projektowych i robot budowlano- montażowych polegających na przebudowie pomieszczeń byłego Oddziału Intensywnej Terapii na rzecz pomieszczeń SOR Pediatrycznego przy Al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów – wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia wraz z wykonaniem szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych. · Suma powierzchni użytkowych netto w zakresie opracowania - 99,8 m2 · Suma powierzchni ruchu - 58,7 m2 · Suma powierzchni ogółem (+/-5%) - 155,5 m2 · Kubatura - 541,5 m3 · Wysokość kondygnacji - 285÷297 cm Pakiet 2 – Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii przy ul. Powstańców Warszawskich 1-2 w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia w pakiecie 2 jest wykonanie prac projektowych i robót budowlano-montażowych polegających na przebudowie istniejących pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych w budynku nr 1 Copernicus PL sp. z o.o. przy ul. Powstańców Warszawskich 1-2 w Gdańsku usytuowanych na IV piętrze budynku szpitalnego w celu dostosowania ich na obecne potrzeby oraz dostosowania do wszelkich standardów i norm medycznych obowiązujących w Unii Europejskiej – wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia wraz z wykonaniem szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zainstalowaniu urządzeń medycznych i aparatury. Wymagań p. poż. oraz warunków technicznych i bhp. · Suma powierzchni ruchu - 280,15 m2 · Suma powierzchni netto ogółem (+/-5%) - 976,05 m2 · Kubatura - 2847 m3 · Wysokość kondygnacji - 297 cm Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają: Załącznikach nr 1a i 1b do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia pakiet I i II. 3. Wykonawca udzieli gwarancji obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego przekazania przedmiotu umowy. 4. Wykonawca i podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę pracowników realizujących przedmiot zamówienia w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w stosunku do; Pakietu 1 w kwocie 5 000,00 PLN( pięć tysięcy i 00/100 PLN ) Pakietu 2 w kwocie 50 000,00 PLN( pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 PLN ) Dla ofert obejmujących pakiet 1 i 2 w łącznej kwocie 55 000,00 PLN (pięćdziesiąt pięć tysięcy i 00/100 PLN) 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta: PKO BANK POLSKI: 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938 z dopiskiem „Wadium do postępowania D10.251.23.A.2018 ” Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu należy dołączyć do oferty. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.) 4. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w § XII ust. 3 pkt. 3.2 – 3.5 stosowny oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą – zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ustawy Pzp. 6. Zwrot wadium - Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 Ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Robota budowlana na wykonanie Windy Towarowej przy Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Dodano: 2023-06-01 - II Postępowanie: Przebudowa budynku po szkole w Domaradzu na potrzeby Klubu Senior +
Dodano: 2020-07-20 - Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w celu montażu MRI MAGNETOM Sola w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku
Dodano: 2019-11-22 - „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU 17 Z PRZEZNACZENIEM NA DIAGNOSTYKĘ ONKOLOGICZNĄ”
Dodano: 2019-09-30 - MODERNIZACJA KLINICZNYCH ODDZIAŁÓW ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII NARZĄDU RUCHU GDAŃSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO WRAZ Z DOPOSAŻENIEM W SZPITALU IM. M. KOPERNIKA
Dodano: 2019-08-16 - Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż.
Dodano: 2019-05-10 - Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Rewitalizacja części miasta Brusy” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-04-05 - Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż.
Dodano: 2019-04-04 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Gminy w Żukowie przy ul. Gdańskiej 52
Dodano: 2019-03-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie i adaptacji części pomieszczeń budynku Zespołu Szkół nr 1 położonego przy ul. Książąt Pomorskich 16/18 w Sopocie z przeznaczeniem na „Ośrodek rehabilitacyjno-edukacyjny”
Dodano: 2019-03-28