Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji rozdzielczej w ulicach Kopernika, Space-rowej i 27-go Stycznia w Czeladzi

Zakład Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Będzińska 64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 292 60 85 , fax. 0-32 266 04 57
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Będzińska 64 64
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 0-32 292 60 85, fax. 0-32 266 04 57
    REGON: 24073606300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikspzoo.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji rozdzielczej w ulicach Kopernika, Space-rowej i 27-go Stycznia w Czeladzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji rozdzielczej w ulicach Kopernika, Spacerowej i 27-go Stycznia w Czeladzi. Budowa kanalizacji rozdzielczej ma zostać wykonana, w wykopach wąskoprzestrzennych umocnionych, na terenie działek gminnych w istniejącym pasie drogowym poza którym istnieją działki prywatnych właścicieli. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej z podłączeniem do istniejącego kolektora sanitarnego oraz budowę kanalizacji deszczowej i włączenie do istniejącego kanału odprowadzającego ścieki deszczowe. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przyłącza kanalizacji sanitarnej do granic posesji prywatnych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ (przedmiar robót), w załączniku nr 11 (projekt umowy) i w załączniku nr 12 (specyfikacja techniczna). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia na czas prowadzenia robót odpowiednich ubezpieczeń od zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej w następującym zakresie: a.Zniszczenia, uszkodzenia własności osób trzecich, b.odpowiedzialności cywilnej w odniesieniu do: -pracowników upoważnionych do przebywania na placu budowy, -osób trzecich, c.zniszczenia robót objętych umową, materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas realizacji budowy. Wykonawca przedstawi dokument ubezpieczenia w dniu podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. oraz e. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamó-wienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane od-powiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówie-nia. Wymagane minimum dwie wykonane roboty budowlane, zawierające uzbrojenie terenu w sieci kanalizacyjne, o wartości minimalnej 80% wartości oferty wykonawcy, f.dysponują minimum jedną osobą posiadającą min. 3 lata tj. od 2006 r. uprawnienia zawodo-we do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie oraz posiadającą aktualne członkostwo właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę (zgodnie z Ustawą z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane z poźn. zmian.) w zakresie sieci kanalizacyjnych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załą-czonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzu-pełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe na podstawie art. 26 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b.Szczegółowy kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. c.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z dokumentem określającym warunki i zasady podejmowania decyzji w imieniu firmy (Np. statut, umowa spółki z zaznaczonym fragmentem potwierdzającym powyższe) - załącznik nr 2; d.Oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 i 24 Ustawy - załącznik nr 3; e.Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4; f.Oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności za wykonaną robotę budowlaną zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - załącznik nr 5; g.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6. Wymagane minimum dwie wykonane roboty budowlane, zawierające uzbrojenie terenu w sieci kanalizacyjne, o wartości minimalnej 80% wartości oferty wykonawcy. h.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do-świadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykony-wanych przez nie czynności - załącznik nr 7; j.Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Wymagane dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą min. 3 lata tj. od 2006 r. uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie oraz posiada-jącą aktualne członkostwo właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzone za-świadczeniem wydanym przez tę izbę (zgodnie z Ustawą z dnia 07.07.1994 Prawo bu-dowlane z poźn. zmian.) w zakresie sieci kanalizacyjnych. i. Parafowany przez wykonawcę projekt umowy (z wykorzystaniem załącznika) - załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ; j.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; k. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym); l. polisę na kwotę przynajmniej 600 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdza-jący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wskazaną wyżej kwotę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikspzoo.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach