Przetargi.pl
Roboty budowlane pod nazwą: Wymiana wybranych okien oraz renowacja parapetów wewnętrznych w budynku bądącym siedzibą KRUS PT w Przeworsku

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8621266 , fax. 17 8622526
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie
    ul. Słowackiego 7 7
    35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8621266, fax. 17 8622526
    REGON: 01251326200299
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pod nazwą: Wymiana wybranych okien oraz renowacja parapetów wewnętrznych w budynku bądącym siedzibą KRUS PT w Przeworsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie istniejących okien na okna PVC w kolorze białym oraz renowacja istniejących wewnętrznych parapetów lastrikowych poprzez przyklejenie parapetów PVC w budynku KRUS PT w Przeworsku położonego w Przeworsku przy ul. Krasickiego 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: 1) Załącznik Nr 1a - Przedmiar robót, 2) Załącznik Nr 1b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego ( 7;00 - 15:00 ) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym frontu robót. Dopuszcza się możliwość realizacji umowy poza godzinami pracy po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 4. Wykonawcy mogą przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Pan Jacek Klimczak - Kierownik KRUS PT w Przeworsku, nr tel. (16) 6488480. 5. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty a także co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na zamontowane okna i parapety liczonej od daty ostatecznego odbioru całości zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania i naprawy ewentualnych usterek lub wad. Jeżeli po dwukrotnej naprawie okna, wady lub usterki ponownie wystąpią, Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany do wymiany naprawianego okna na nowe. 6. Wszelkie nazwy materiałów określone w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji kosztorysowej należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości i kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia i obecnie funkcjonującymi. Podane ewentualnie w opisach nazwy własne mają na celu jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 7. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu do realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego, musi dostarczyć powyższe dokumenty przy końcowym odbiorze zamówienia. W razie niedostarczenia przedmiotowych dokumentów Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy do czasu ich dostarczenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 8. Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach