Przetargi.pl
Roboty budowlane pod nazwą: Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Przemyślu

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8621266 , fax. 17 8622526
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie
    ul. Słowackiego 7 7
    35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8621266, fax. 17 8622526
    REGON: 01251326200299
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pod nazwą: Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową i zagospodarowaniem terenu wraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną zewnętrzną i wewnętrzną oraz wyposażeniem, budynku administracyjno - biurowego 2-kondygnacyjnego, niepodpiwniczonego z garażem jednostanowiskowym wraz z budową zjazdu publicznego na działkę. 2. Lokalizacja: województwo podkarpackie, powiat przemyski, miasto Przemyśl, ul. Mikołaja Kopernika 52, działka nr ewid. 70 obręb 207. 3. Charakterystyczne parametry techniczne: a) Długość budynku - 17,40 m, b) Szerokość budynku - 24,50 m, c) Wysokość budynku - 11,45 m, d) Powierzchnia zabudowy - 326,30 m?, e) Powierzchnia netto - 500,60 m?, f) Powierzchnia terenu - dz. nr ewid. 70 obręb 207 - 689,00 m?. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia na własny koszt na czas obowiązywania umowy nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić podpisanie umowy, umowę lub umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności cywilnej związanej z realizacją umowy, oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie brutto wynikające z umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia, w szczególności kopię polisy ubezpieczenia, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zamontowane urządzenia i wyposażenie odpowiedniej do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie krótszej niż 24 miesiące, liczone od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy, na podstawie protokołu odbioru końcowego robót. 7. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca nieodpłatnie przejmuje na siebie wszelkie obowiązki wynikające z serwisowania i konserwacji zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia mające wpływ na trwałość gwarancji producenta. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ w oddzielnych plikach. 9. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową i wykonawczą oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 10. Zamawiający zaznacza, że załączone do SIWZ przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawa do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 11. Zamawiający zaznacza iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 12. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert - dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z poźn. zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 25 1010 1528 0004 4613 9120 0000 z zaznaczeniem: Wadium - budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Przemyślu. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium oraz wadium w formie innej niż pieniądz nie będzie zawierać zapisów wymienionych w ust. 16 i 17 zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 16. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach