Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące Modernizację SOK w I/ZUS w Człuchowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8419406, 8419125 , fax. 598 419 406
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku
    Plac Zwycięstwa 8
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8419406, 8419125, fax. 598 419 406
    REGON: 1775600324
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące Modernizację SOK w I/ZUS w Człuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Człuchowie, 77-300 Człuchów, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a. 2. Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z przebudową istniejących pomieszczeń na Salę Obsługi Klienta (SOK). W wyniku przebudowy dotychczasowej SOK, dwóch pomieszczeń biurowych oraz części przestrzeni komunikacyjnej powstanie SOK o pow. 81,49m2, w której zostaną wydzielone 4 stanowiska obsługi klientów oraz strefa oczekiwań klientów na obsługę. Zgodnie z projektem planowana jest także przebudowa pomieszczeń higieniczno – sanitarnych, celem dostosowania ich do obecnie obowiązujących przepisów, jak również wydzielenie poszczególnych stref pożarowych. Projekt zakłada także wykonanie instalacji elektrycznych związanych z przebudową pomieszczeń na Salę Obsługi Klienta. 3. Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania w dokumentacji projektowej i STWIOR obejmuje m.in.: 1) roboty rozbiórkowe obejmujące m.in. demontaż poręczy z pochwytami na klatce schodowej, ścianek działowych, płytek, stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej, instalacji sanitarnych, elektrycznych; 2) montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej wg rysunków wykonawczych ; 3) demontaż i ponowny montaż drzwi aluminiowych wejściowych automatycznych w celu przeciwnego kierunku otwierania (na zewnątrz); 4) dostawę i montaż stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej, w tym o odporności ogniowej EI60, 5) zamurowanie zbędnych otworów po demontażu stolarki, 6) uszczelnienie przepustów instalacyjnych pomiędzy strefami pożarowymi powłoką nieorganiczną, 7) podzielenie budynku na strefy pożarowe; 8) przebudowanie istniejących toalet na parterze w sposób pozwalający na wykonanie toalety dla osób niepełnosprawnych; 9) wyburzenie istniejących ścianek pomiędzy pomieszczeniami biurowymi w celu powiększenia SOK; 10) wykonanie ogólnego remontu SOK, klatki schodowej, części korytarzy; 11) wykonanie przegród oddzielających stanowiska obsługi; 12) przeniesienie punktów wodnych, kanalizacji, wymiana grzejników pod nowy układ pomieszczeń toalety; 13) przeniesienie i wymiana grzejników na SOK i klatce schodowej; 14) montaż nowych opraw oświetleniowych na SOK; 15) wykonanie instalacji gniazd elektrycznych i instalacji dostępu do internetu ze zmianą lokalizacji gniazd pod nowy układ funkcjonalny; 16) zainstalowanie systemu sygnalizacji pożaru; 17) wyposażenie klatki schodowej w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne; 18) wyposażenie strefy pożarowej nr 1 budynku w hydrant 25 z wężem półsztywnym; 19) wykonanie w obrębie SOK i przy wyjściach na zewnątrz budynku awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego; 20) przebudowę wewnętrznej instalacji sanitarnej, grzewczej, elektrycznej i c.o. UWAGA: Postępowanie nie obejmuje dostawy wyposażenia w meble, które zostały ujęte w załączonej dokumentacji. 4. Po wykonaniu robót budowlanych obejmujących „Modernizację SOK w I/ZUS w Człuchowie”- niezależnie od gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia - Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji w zakresie zapewnienia sprawnego i niezawodnego funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wykonanych instalacji. Serwisowanie ma na celu: 1) utrzymywanie urządzeń oraz instalacji w pełnej sprawności technicznej, 2) zapobieganie awariom i usterkom urządzeń i instalacji, 3) przywracanie sprawności uszkodzonym elementom; 4) zapewnienie wysokiej jakości robót. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania zamontowanych urządzeń i wykonanych instalacji w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej w całym okresie trwania gwarancji, poprzez wykonywanie przeglądów i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno – ruchową (DTR), instrukcjami obsługi lub warunkami użytkowania urządzeń oraz wymaganiami Norm. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. W ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię, 2) wykaz podwykonawców wraz z podaniem firm podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (Załącznik nr 5 do SIWZ), 3) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zapisami ROZDZIAŁU XII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach