Przetargi.pl
Roboty budowlane na VI i VIIp. Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 37
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4020103, 077 4020128 , fax. 077 4020101
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Głogowska 37 37
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4020103, 077 4020128, fax. 077 4020101
    REGON: 01581798500104
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.NFZ-OPOLE.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane na VI i VIIp. Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na VI i VIIp. w budynku Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przy ul. Głogowskiej 37 w Opolu. obejmujący: a) roboty tynkarskie - naprawa uszkodzeń w ścianach, b) malowanie ścian i sufitów wskazanych pomieszczeń c) malowanie stolarki drzwiowej wskazanych pomieszczeń Zamówieniem objęte jest 30 pomieszczeń o łącznej powierzchni 440,00m2 (+,- 5%) - wys. pomieszczeń: 2,70m - wymiar drzwi wejściowych do pomieszczeń: 85x200cm. - w większości pomieszczeń, wzdłuż jednej ściany, znajdują się okna o szerokości 1,35m. Szczegółowy zakres robót w poszczególnych pomieszczeniach: 1. wyniesienie mebli oraz pozostałego wyposażenia z pomieszczeń 2. demontaż osprzętu instalacji elektrycznej oraz żaluzji 3. usunięcie ze ścian zbędnych, wskazanych przez Zamawiającego, kołków i wkrętów 4. osiatkowanie, zagipsowanie (wg potrzeb) i zagruntowanie ubytków w ścianach i sufitach 5. malowanie farbą emulsyjną, zmywalną: - sufitów - biały - ścian - kolor (utrzymanie dotychczasowej kolorystyki) 6. montaż odbojnic na ściany (z płyty typu MDF) w kolorze zgodnym z kolorystyką mebli poszczególnych pomieszczeń. 7. uzupełnienie ubytków i malowanie drzwi oraz ościeżnic (farbą olejną, utrzymanie dotychczasowej kolorystyki) we wskazanych pomieszczeniach. 8. sprzątanie po przeprowadzonych pracach (w tym również: mycie korytek instalacji informatycznej, mycie i montaż osprzętu instalacji elektrycznej) 9. montaż żaluzji 10. wniesienie wyposażenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem oraz wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót. 3. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania w okresie obowiązywania niniejszej umowy ważnej polisy na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. (potwierdzającej, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód wyrządzonych ZAMAWIAJĄCEMU i osobom trzecim, w związku z wykonywaniem umowy) oraz dokonania cesji ubezpieczenia z polisy na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO. WYKONAWCA przedstawi ZAMAWIAJĄCEMU ww. polisę wraz z cesją nie później niż w ciągu 7 dni od zawarcia niniejszej umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz o akceptacji: terminu realizacji zamówienia, terminu płatności oraz warunków umownych wykonania zamówienia (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokument potwierdzający bieżące opłacanie podatków i opłat. Dokumentem takim będzie zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach