Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
REGON: 00058480500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty dróg dojazdowych do gruntów rolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie miasta Opola w dzielnicach Gosławice, Wójtowa Wieś i Półwieś o łącznej długości 2470 m. Zakres prac : Opole - Gosławice, działki nr 423/2, 86, 76 z karty mapy 8, 2, 1 o długości L = 1420 m : mechaniczne ścinanie poboczy oraz środka pasa jezdni z wyrównaniem i formowaniem właściwego spadku, wykonanie sączków poprzecznych ze żwiru z ubiciem, lokalne wzmocnienie powierzchni dróg tłuczniem kamiennym. Opole - Wójtowa Wieś, działka nr 31 z karty mapy 14 o długości L = 670 m.: mechaniczne ścinanie poboczy z wyrównaniem, ręczne wykoszenie porostów z wygrabieniem, ręczne odmulenie dna rowu, oczyszczenie rur betonowych, okalne wzmocnienie powierzchni dróg tłuczniem kamiennym. Opole - Półwieś, działki nr 36/1, 36/3, 36/ 5 z karty mapy 7 o długości L = 380 m.: mechaniczne profilowanie drogi wraz z zagęszczeniem, mechaniczne wyrównanie pasa gruntu wzdłuż drogi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do specyfikacji. Do oświadczenia należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch robót związanych z remontami dróg o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu zawierającego personel przewidziany do wykonania zamówienia z podaniem kierownika. Wzór wykazu załączono do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni i przebudowa dróg gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Kędzierzyna-Koźla (lata 2016-2019)
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu SLURRY SEAL na drogach powiatowych w powiecie opolskim w 2016 r - pow. ogółem 13.005 m2
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Brzeg w 2016 roku
Dodano: 2016-05-12 - Roboty , usługi i dostawy związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników w ciągu dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku w okresie od 01.05.2016 r. do 30.06.2018 r.
Dodano: 2016-03-25 - Bieżące utrzymanie dróg, chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Brzeg w 2016r
Dodano: 2015-11-19 - Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych wewnętrznych w Nadleśnictwie Kup w 2015 roku.
Dodano: 2015-11-13 - Roboty w zakresie utrzymania dróg leśnych od podpisania umowy do 31.07.2017 r.
Dodano: 2015-10-19 - Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych wewnętrznych w Nadleśnictwie Kup w 2015 roku
Dodano: 2015-10-13 - Ścinka poboczy i odmulanie rowów przydrożnych przy drogach powiatowych powiatu namysłowskiego w roku 2015
Dodano: 2015-09-28 - Wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu SLURRY SEAL na drogach powiatowych w powiecie opolskim w 2015 r - pow. ogółem 8517 m2
Dodano: 2015-09-04