Przetargi.pl
Roboty budowlane na terenie JW 3519; 14/PN/2013

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 749 88 13 , fax. 85 749 88 36
  • Data zamieszczenia: 2013-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 749 88 13, fax. 85 749 88 36
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane na terenie JW 3519; 14/PN/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest : Zadanie nr 1; Bud.97/8080 wiata MPS - malowanie wiat stacyjnych, wymiana zadaszenia wiat z eternitu, naprawa cieknących rynien na wiatach i budynku stacji, uzupełnienie tynku w podstawach wiat i dystrybutorów, ubytków w opasce betonowej i nawierzchni asfaltowej przy dystrybutorach, wymiana kratki wentylatora w JW 3519 w Białymstoku przy ul. Kawaleryjskiej 70 PKOB 2420. Teren zabytkowy. Budynek nr 97 wiata; Wiata stacji paliw o konstrukcji stalowej, fundamenty betonowe, dach kryty płytą azbestowo-cementową falistą, odwodnienie dachu rynnami i rurami spustowymi z blachy, instalacja oświetleniowa przeciwwybuchowa Zakres robót budowlanych obejmuje: Roboty remontowe i renowacyjne Pokrycia dachowe Roboty malarskie Instalacje elektryczne Ciągi komunikacyjne Usuwanie azbestu 1.1. demontaż pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych z transportem i utylizacją na koszt wykonawcy. Prace obejmują: 1.1.1. demontaż 1.1.2. zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami 1.1.3. uporządkowanie miejsca wykonania usługi z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie z pyłu w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska 1.1.4. pakowanie 1.1.5. załadunek 1.1.6. transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwienia 1.1.7. rozładunek i zdeponowanie wraz z poniesionymi kosztami unieszkodliwienia na składowisku (posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów) odpadów niebezpiecznych zawierających azbest 1.1.8. prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami 1.2. demontaż deszczowych rynien i rur spustowych z blachy 1.3. pokrycie dachu blachodachówką 1.4. montaż deszczowych rynien i rur spustowych z PCV 1.5. czyszczenie z rdzy i starej farby słupów, dźwigarów, płatwi, kratownicy 1.6. miniowanie i malowanie farbą poliwinylową słupów, dźwigarów, płatwi, kratownicy 1.7. wymiana 8 szt. opraw oświetleniowych przeciwwybuchowych 1.8. wymiana kabla elektrycznego zasilającego oprawy 1.9. wykonanie uziemienia wiaty wraz z instalacją odgromową 1.10. wykonanie badań i pomiarów elektrycznych wymaganych powszechnie obowiązującymi przepisami 1.11. wykonanie kompletnych rusztowań na potrzeby w/w prac 1.12. przecieranie tynków podstaw słupów wiaty 1.13. uzupełnienie ubytku betonu stóp fundamentowych słupów 1.14. malowanie tynków podstaw słupów farbą silikonową z gruntowaniem 1.15. wymiana krawężników betonowych 1.16. rozebranie nawierzchni z płyt betonowych chodnikowych 1.17. wykonanie koryta w gruncie pod chodnik 1.18. wykonanie podbudowy z betonu pod chodnik 1.19. ułożenie nawierzchni z płyt betonowych chodnikowych 1.20. miejscowe rozebranie nawierzchni asfaltowej 1.21. miejscowe uzupełnienie podbudowy betonowej pod asfalt 1.22. miejscowe uzupełnienie nawierzchni asfaltowej 1.23. dostarczenie do magazynu zamawiającego metalowych elementów z rozbiórki jako złomu 1.24. transport i utylizacja we własnym zakresie przez wykonawcę pozostałych materiałów budowlanych i odpadów z rozbiórki 1.25. uporządkowanie terenu budowy 2. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ tj.: zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ), założenia wyjściowe do kosztorysowania (załącznik nr 9 do SIWZ) w przedmiarze robót (załącznik nr 7 do SIWZ), karta uzgodnień (załącznik nr 19 do SIWZ) oraz ogólnych warunkach umowy - wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Zadanie nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest: Bud 103/8080 wiata - malowanie konstrukcji stalowej wiaty, wymiana zadaszenia w JW 3519 Białystok ul. Kawaleryjska 70 PKOB 2420. Teren zabytkowy Budynek nr 103 wiata Wiata stacji paliw o konstrukcji stalowej, fundamenty betonowe, dach kryty płytą azbestowo-cementową falistą, odwodnienie dachu rynnami i rurami spustowymi z blachy, instalacja oświetleniowa przeciwwybuchowa Zakres robót budowlanych obejmuje: roboty budowlane 1.1. demontaż pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych falistych z transportem i utylizacją na koszt wykonawcy. Prace obejmują: 1.1.1. demontaż 1.1.2. zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami 1.1.3. uporządkowanie miejsca wykonania usługi z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie z pyłu w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska 1.1.4. pakowanie 1.1.5. załadunek 1.1.6. transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwienia 1.1.7. rozładunek i zdeponowanie wraz z poniesionymi kosztami unieszkodliwienia na składowisku (posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów) odpadów niebezpiecznych zawierających azbest 1.1.8. prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami 1.2. demontaż deszczowych rynien i rur spustowych z blachy 1.3. pokrycie dachu blachodachówką 1.4. montaż deszczowych rynien i rur spustowych z PCV 1.5. przecieranie istniejących tradycyjnych tynków podstaw słupów wiaty 1.6. malowanie tynków podstaw słupów farbą silikonową z gruntowaniem 1.7. czyszczenie z rdzy i starej farby słupów, dźwigarów i płatwi 1.8. miniowanie i malowanie farbą poliwinylową słupów, dźwigarów i płatwi 1.9. wymiana 4 szt. opraw oświetleniowych przeciwwybuchowych 1.10. wymiana kabla elektrycznego zasilającego oprawy 1.11. wykonanie uziemienia wiaty wraz z instalacją odgromową 1.12. wykonanie badań i pomiarów elektrycznych wymaganych powszechnie obowiązującymi przepisami 1.13. wykonanie kompletnych rusztowań na potrzeby w/w prac 1.14. dostarczenie do magazynu zamawiającego metalowych elementów z rozbiórki jako złomu 1.15. transport i utylizacja we własnym zakresie przez wykonawcę pozostałych materiałów budowlanych i odpadów z rozbiórki 1.16. uporządkowanie terenu budowy 2. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ tj.: zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ), założenia wyjściowe do kosztorysowania (załącznik nr 13 do SIWZ) w przedmiarze robót (załącznik nr 11 do SIWZ), karcie uzgodnień (załącznik nr 14 do SIWZ) oraz ogólnych warunkach umowy - wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Zadanie nr 3 Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa wiat szkoleniowych nr 19, 20, 21, 22, 23 i naprawa budynku nr 18 Rozbiórka budynku nr.5 Kompleks 8083 Białystok ul. Kawaleryjska 70 Teren nie zabytkowy. PKOB 2420 Budynek nr 18 - k 8083 budynek o konstrukcji murowanej; więźba dachowa drewniana; pokrycie dachowe: płyta falista z tworzywa sztucznego Budynek nr 5 - k.8083 Budynek o konstrukcji murowanej; konstrukcja dachu żelbetowa, pokrycie dachowe: papa Wiaty nr 19, 20, 21, 22, 23 - k. 8083 Obiekty o konstrukcji stalowej; konstrukcja dachu stalowa; pokrycie dachu płytami falistymi Zakres robót budowlanych obejmuje: Prace remontowe i rozbiórkowe; 1/a. naprawa budynku nr 18 -rozbiórka posadzki z płytek ułożonych na zaprawie -wykucie z muru ościeżnic drewnianych i metalowych -mycie starych tynków wewnętrznych i zewnętrznych wraz z skrobaniem starej farby -wymiana okien drewnianych na z PCV szt 3 -obsadzanie prefabrykowanych podokienników szt 3 -montaż ościeżnicy drewnianej -montaż skrzydła drzwiowego -wstawienie okna dwuskrzydłowego O/34 -montaż skrzydła drewnianego klepkowego zewnętrznego -gruntowanie UNI -GRUNTEM ścian i posadzek -wewnętrzne gładzie gipsowe -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów -zabezpieczenie stolarki folią -rozebranie pokrycia dachowego z płyt falistych -wymiana łacenia dachów i desek czołowych -wymiana podsufitki z desek 25mm -malowanie tynków zewnętrznych po naprawie powierzchni -pokrycie dachu blachą trapezową T-14 -ułożenie gąsiorów -lakierowanie podsufitki -czyszczenie i malowanie rur instalacyjnych i elementów metalowych -ręczne usunięcie warstwy ziemi pod podbudowę chodników -układanie podbudowy pod chodniki i obrzeża -układanie obrzeży i chodników /kostka brukowa 6cm / 1/b. naprawa wiat 19,20,21,22,23, -rozebranie pokrycia dachowego -uzupełnienie szprosów dachu -wymiana łacenia dachu -wymiana desek czołowych -wymiana desek na stołach -lakierowanie i malowanie farbą olejną elementów drewnianych i metalowych -ułożenie pokrycia dachowego z gąsiorami 1/c. rozbiórka budynku nr 5 -mechaniczna rozbiórka elementów betonowych i murów wywóz i utylizacja na koszt wykonawcy -dowóz ziemi w celu wyrównania ubytków w ziemi do poziomu poprzedniego -zasypanie wykopów z wyrównaniem terenu 2. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ tj.: zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 16 do SIWZ), założenia wyjściowe do kosztorysowania (załącznik nr 17 do SIWZ) w przedmiarze robót (załącznik nr 15 do SIWZ), oraz ogólnych warunkach umowy - wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach