Przetargi.pl
Roboty budowlane na: CZĘŚĆ I - Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Lęborku; CZĘŚĆ II - Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Chojnicach

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8419406, 8419125 , fax. 598 419 406
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku
    Plac Zwycięstwa 8
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8419406, 8419125, fax. 598 419 406
    REGON: 1775600324
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane na: CZĘŚĆ I - Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Lęborku; CZĘŚĆ II - Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Chojnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. B. Krzywoustego 15. Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z przebudową budynku Inspektoratu ZUS w Lęborku polegającą na budowie (montażu) fabrycznie nowego dźwigu towarowego do transportu dokumentacji. Szczegółowe dane techniczne zaprojektowanego dźwigu zawarte są w projekcie budowlanym. 2. Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania: 1) wykonanie robót obejmujących m.in.: a) rozbiórkę posadzki w piwnicy; b) wykonanie płyty fundamentowej, ścian oraz izolacji przeciwwilgociowej podszybia; c) wykonanie podestu i podjazdu betonowego w piwnicy; d) wycięcie otworu w stropie nad piwnicą; e) demontaż istniejącej balustrady schodowej i montaż pochwytów ze stali nierdzewnej; f) montaż fabrycznie nowego dźwigu towarowego (udźwig min. 100kg) w konstrukcji samonośnej do obudowania; g) montaż stalowej konstrukcji obudowy szybu dźwigu wraz z obudową z płyty gipsowo – kartonowej; h) roboty wykończeniowe polegające m.in. na wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych na podjeździe, robotach tynkarskich i malarskich; i) wykonanie instalacji zasilającej dźwigu; 2) odebranie dźwigu towarowego przez UDT. 3. W przypadku zastosowania dźwigu towarowego o innych parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie należy dokonać adaptacji projektu na koszt Wykonawcy robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2017r., poz. 1040) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26.11.2010r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2016, poz. 696 ). CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Chojnicach, 89-600 Chojnice, ul. Łużycka 20. Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z przebudową budynku Inspektoratu ZUS w Chojnicach polegającą na budowie (montażu) fabrycznie nowego dźwigu towarowego do transportu dokumentacji. Szczegółowe dane techniczne zaprojektowanego dźwigu zawarte są w projekcie budowlanym. 2. Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania: 1) wykonanie robót obejmujących m.in.: a) rozbiórkę posadzki w piwnicy; b) wykonanie płyty fundamentowej, ścian oraz izolacji przeciwwilgociowej podszybia; c) wykonanie podestu i podjazdu betonowego w piwnicy; d) wycięcie otworów w stropach żelbetowych; e) montaż stalowej konstrukcji wsporczej stropów; f) montaż fabrycznie nowego dźwigu towarowego (udźwig min. 100kg) w konstrukcji samonośnej do obudowania; g) wykonanie obudowy szybu z płyt gipsowo – kartonowych; h) wykonanie nowych otworów drzwiowych w pomieszczeniach biurowych; i) wykonanie przewodów wentylacyjnych do istniejącego komina; j) roboty wykończeniowe polegające m.in. na wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych na podeście i podjeździe, uzupełnieniu (naprawie) lamperii na korytarzach, robotach tynkarskich i malarskich; k) wykonanie instalacji zasilającej dźwigu,; l) przełożenie istniejącej instalacji okablowania strukturalnego; ł) wykonanie podziału pomieszczenia nr 102, w którym będzie szyb windowy, polegającego m.in. na budowie lekkiej ścianki GK, montażu 1 szt. drzwi, rozdziału instalacji oświetleniowej. 2) odebranie dźwigu towarowego przez UDT. 3. W przypadku zastosowania dźwigu towarowego o innych parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie należy dokonać adaptacji projektu na koszt Wykonawcy robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2017r., poz. 1040) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26.11.2010r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2016, poz. 696 ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) CZĘŚĆ I - 2.000,00 zł, 2) CZĘŚĆ II - 2.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty odrębnie na daną Część. 2. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. W ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. 3. Wykaz podwykonawców wraz z podaniem firm podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach