Przetargi.pl
Dostawa i montaż windy w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta"

Gmina Miejska Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 802 300 , fax. 586 802 320
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościerzyna
    ul. 3 Maja
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 802 300, fax. 586 802 320
    REGON: 19167512600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koscierzyna.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż windy w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Urzędu Miasta w Kościerzynie przy ul. 3 Maja 9A, w ramach której należy wykonać następujący zakres robót: 1. roboty rozbiórkowe, 2. budowę szybu windowego żelbetowego wraz z dostawą i instalacją windy wewnątrz budynku z niezbędną instalacją elektryczną, 3. roboty murarsko – tynkarskie (zamurowania, wykucie otworów drzwiowych, rozebranie, murowanie ścian, wykonanie tynków), 4. roboty malarskie (gładzie gipsowe, malowanie), 5. obsadzenie drzwi wewnętrznych. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie – budynek Urzędu Miasta”. 2) Zamawiający informuje, że w okresie do 30.09.2019 będą prowadzone roboty budowlane realizowane przez innych wykonawców w zakresie dostosowania budynku do wymogów przeciwpożarowych oraz robót termomodernizacyjnych (docieplenie, wymiana stolarki, instalacja c.o.). 3) Przedmiot zamówienia szczegółowo określa rozdział 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści „SIWZ”, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar, które udostępniono na stronie internetowej zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 6.500 zł (słownie złotych: sześć tysięcy pięćset).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach