Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE DZIEWIĘCIU ZADAŃ W ZAKRESIE REMONTU POMIESZCZEŃ, NAPRAWIE IZOLACJI, REMONCIE STUDNI GŁĘBINOWEJ, WYMIANIE WĘŻOWNIC I ZŁÓŻ FILTRACYJNYCH W ODŻELAZIECZACH ORAZ REMONCIE POKRYCIA DACHOWEGO - sprawa numer 88/2012

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2012-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wo.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE DZIEWIĘCIU ZADAŃ W ZAKRESIE REMONTU POMIESZCZEŃ, NAPRAWIE IZOLACJI, REMONCIE STUDNI GŁĘBINOWEJ, WYMIANIE WĘŻOWNIC I ZŁÓŻ FILTRACYJNYCH W ODŻELAZIECZACH ORAZ REMONCIE POKRYCIA DACHOWEGO - sprawa numer 88/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące dziewięciu zadań w zakresie remontu pomieszczeń, naprawy izolacji, remoncie studni głębinowej, wymianie wężownic i złóż filtracyjnych w odżelazieczach oraz remoncie pokrycia dachowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 1) ZADANIE NR 1: Remont pomieszczeń piwnicznych, naprawa izolacji ścian oraz wymiana nawierzchni placu przy budynku nr 18 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu; 2) ZADANIE NR 2: Remont elewacji z wymianą stolarki, roboty malarskie, elektryczne i sanitarne w budynku nr 5 w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu; 3)ZADANIE NR 3: Wymiana złóż filtracyjnych w odżelaziaczach nr 1, 2, 3 i 4 w budynku nr 62 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gr. Dragacz; 4)ZADANIE NR 4: Wymiana wężownic w wymiennikach pojemnościowych WP-6-9/2 w budynku nr 191 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz; 5)ZADANIE NR 5: Remont studni głębinowej - ujęcie wody nr 2 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz; 6)ZADANIE NR 6: Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 26 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy; 7)ZADANIE NR 7: Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 48 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy; 8)ZADANIE NR 8: Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Brodnicy; 9)ZADANIE NR 9: Remont pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Królowej Jadwigi w Brodnicy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w zadaniu nr 1: ROBOTY ZEWNĘTRZNE wykonanie izolacji ścian fundamentowych; wykonanie opaski wokół budynku; rozebranie nawierzchni placu z bloczków sześciokątnych (trylinki); ROBOTY WEWNĘTRZNE roboty tynkarskie roboty instalacji elektrycznych roboty instalacji sanitarnych roboty malarskie roboty posadzkarskie -naprawa starej posadzki, ułożenie wykładziny pcv, malowanie okien prace towarzyszące m.in. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, wygody społeczności i inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45110000 - Roboty ziemne KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45233222-1 - Roboty w zakresie układania chodników KOD CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 2)w zadaniu nr 2: ROBOTY ZEWNĘTRZNE roboty dekarskie - uzupełnienie pokrycia dachu papą termozgrzewalną do 1 m, wymiana obróbek blacharskich; wymiana okien; roboty tynkarskie; wywiezienie, utylizacja papy i gruzu rozbiórkowego; ROBOTY WEWNĘTRZNE roboty rozbiórkowe ścian; roboty posadzkarskie - ułożenie warstwy wyrównawczej, układanie płytek podłogowych na klej metodą zwykłą, uzupełnienie ubytków; roboty murarskie - uzupełnienie ścian, montaż nadproży; roboty tynkarskie- ręczne wykonanie tynków cem.-wap. kat. III na ścianach i ościeżach, ułożenie tynków mozaikowych z gruntowaniem; roboty instalacji elektrycznych; roboty instalacji sanitarnych; roboty malarskie - zeskrobanie i zmycie starych powłok, gruntowanie, ułożenie gładzi malowanie ścian i sufitów, malowanie farbą olejną rur, grzejników oraz krat stalowych prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie KOD CPV: 45410000-4- Roboty tynkarskie KOD CPV: 45431000-7 -Kładzenie płytek KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45223100-7 - Roboty montażowe KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 3)w zadaniu nr 3: opróżnienie zbiornika z masy filtracyjnej; usunięcie grubej warstwy rdzy i osadów z wewnętrznej powierzchni zbiorników; czyszczenie przez szczotkowanie do trzeciego stopnia czystości wewnętrznych powierzchni zbiornika; czyszczenie dysz i sprawdzenie przepustowości; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 5-10 mm, grubość warstwy 100 mm; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 3-5 mm, grubość warstwy 100 mm; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 2-3 mm, grubość warstwy 300 mm; załadowanie zbiorników masą filtracyjną - żwirem kwarcytowym o granulacji 0,8-1,4 mm, grubość warstwy 600 mm; zachlorowanie złóż podchlorynem sodu; płukanie złoża po chlorowaniu; usunięcie starego złoża z części budynku posadowionego poniżej poziomu terenu na środek transportowy i wywiezienie do utylizacji; wykonanie dwukrotnie badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody. pierwszy raz po wymianie złóż w dwóch odżelaziaczach po dopuszczeniu do pracy zregenerowanych odżelaziaczy i wykonaniu robót w następnych dwóch powtórzenie badań. prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót - odgrodzenie miejsca wykonywanych robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 4)w zadaniu nr 4: wymiana wężownicy w pojemnościowym podgrzewaczu wody o pojemności 3350 dm3; dostawa materiałów zasadniczych i pomocniczych; demontaż i ponowny montaż osprzętu; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót - odgrodzenie miejsca wykonywanych robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45259300-0 - Usługi remontów i konserwacji zakładów grzewczych 5)w zadaniu nr 5: wykonanie projektu technicznego na remont studni głębinowej; nadzór geologiczny i dokumentacja powykonawcza; analiza fizyko-chemiczna i bakteriologiczna; wiercenie w rurach fi 20; montaż urządzeń i zagospodarowanie placu wierceń; wykonanie niezbędnych prac związanych z przygotowaniem szachtu studziennego (demontaż pokrywy żelbetowej itp.) po zakończeniu robót w otworze studziennym przywrócenie do pierwotnego stanu; demontaż armatury w obudowie studni oraz ponowny montaż po wykonaniu robót zasadniczych; wydobycie filtra z otworu; oczyszczenie otworu i opuszczenie kolumny rur fi 18; zabudowa nowego filtra w otworze - rura podfiltrowa fi 11 3/4 l=2,1 m. rura międzyfiltrowa fi 11 3/4 l=0,60 m, rura nadfiltrowa fi 14 l=5 mb, filtr fi 11 3/4;l=2x5,0 mb; wyciągnięcie podnośnikami hydraulicznymi rur fi 18; montaż i demontaż pompy do pompowania próbnego i oczyszczającego wraz z rurociągiem tłocznym i odprowadzającym z pompowaniem oczyszczającym przez okres 72 godzin; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót - odgrodzenie miejsca wykonywanych robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni KOD CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych 6)w zadaniu nr 6: rozebranie obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe, okapy, obróbki kominów); rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej; wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych, pasów elewacyjnych, kominów); przemurowanie i otynkowanie kominów z cegły pełnej; rozebranie komina z cegły; montaż rynien z blachy ocynkowanej; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej; obróbki odgromników słupków z blachy ocynkowanej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; wywóz i utylizacja papy odpadowej; wywóz i utylizacja gruzu ceglanego; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie KOD CPV: 45324000-4 - Tynkowanie 7)w zadaniu nr 7: rozbiórka istniejących obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); rozebranie rynien z blachy ocynkowanej; rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej; wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej; montaż nowych rur spustowych z blachy ocynkowanej; obróbka murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej; obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; wywóz i utylizacja papy odpadowej; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 8)w zadaniu nr 8: rozbiórka istniejących obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); rozebranie rynien z blachy ocynkowanej; rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej; wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych); montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej; montaż nowych rur spustowych z blachy ocynkowanej; obróbka murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej; obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; wywóz i utylizacja papy odpadowej; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 9)w zadaniu nr 9: wymiana deskowania; wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych, murów ogniowych, pasów elewacyjnych); montaż rynien z blachy ocynkowanej; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej; krycie starych dachów papą termozgrzewalną; obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej; wywóz i utylizacja papy odpadowej; wywóz i utylizacja drewna odpadowego; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium. 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 5.900,00 zł Zadanie Nr 2: 4.500,00 zł Zadanie Nr 3: 500,00 zł Zadanie Nr 4: 400,00 zł Zadanie Nr 5: 500,00 zł Zadanie Nr 6: 500,00 zł Zadanie Nr 7: 300,00 zł Zadanie Nr 8: 500,00 zł Zadanie Nr 9: 70,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty.Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). LUB dołączyć oryginał dokumentu do oferty wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania na jakie wnosi wadium oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach