Przetargi.pl
Roboty budowlane do zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448556, , fax. 015 8448557
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    Sandomierska 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448556, , fax. 015 8448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.stalowawola.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum Regionalne - samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane do zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na potrzeby rewaloryzacji zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli w celu otworzenia galerii malarstwa prac Alfonsa Karpińskiego. Rewaloryzacja uwzględnia niezbędne prace konserwatorskie i remontowe prowadzące do zabezpieczenia, zachowania i przywrócenia stanu właściwego gmachu dawnego C.K. Sądu Powiatowego, zagrożonego nieodwracalnym uszkodzeniem. Obiekt objęty realizacją projektu stanowi zabytek wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Podkarpackiego pod nr A-1199. Przedmiotem inwestycji są 2 istniejące budynki wraz z działką dawnego Sądu Rejonowego, usytuowane na działce nr 612/2 obręb 2 Rozwadów w Stalowej Woli. Główny zakres prac dotyczy Budynku nr 1, w którym zlokalizowana zostanie Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego. W Budynku nr 2 wykonane zostaną jedynie niezbędne prace w obrębie instalacji obsługujących Budynek nr 1 (tj.: kotłownia, węzeł wodomierzowy, zasiania instalacji wodociągowej i cieplnej). Zasadniczy zakres robót obejmuje: ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE, REMONTOWE, REWITALIZACYJNE: - wymianę więźby dachowej z zachowaniem części zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - wymianę pokrycia dachu z blachy trapezowej na dachówkę ceramiczną, - wykonanie izolacji termicznych poddasza, - wykonanie obudowy więźby dachowej z płyt G-K, - wykonanie zabudowy z płyt G-K na parterze i piętrze z montażem drzwi, - budowa podniesionej podłogi poddasza (przestrzeni wystawienniczej), - budowę pomieszczeń technicznych na poddaszu: klimatyzatorni i pomieszczenia serwerowni, - budowę windy towarowo-osobowej o udźwigu nominalnym 1150 kg do przewozu max. 15 osób wraz z konstrukcją szybu windowego, - wykonanie konstrukcji wsporczej stropów w miejscu kolizji w/w z trzonem windy, - budowę węzłów sanitarnych dla zwiedzających (I piętro), dla osób niepełnosprawnych (parter), - wymiana drzwi nieobjętych ochroną konserwatorską, - remont drzwi zabytkowych, - montaż wewnętrznej drabiny na dach i klapy na dach, - remont elewacji budynku z montażem godła, - wykonanie nadproży nad modernizowanymi otworami drzwiowymi, - wykonanie prac malarskich i wykończeniowych. ROBOTY W ZAKRESIE SIECI I INSTALACJI SANITARNYCH: W zakresie instalacji wewnętrznych w Budynku nr 1: - wykonanie instalacji klimatyzacyjnej, - wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego na poddaszu, - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania na parterze i pierwszym piętrze, - wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w nowych sanitariatach, - montaż nowych hydrantów ppoż. W zakresie instalacji wewnętrznych w Budynku nr 2: - wykonanie modernizacji kotłowni gazowej, - wykonanie nowego węzła wodomierzowego w budynku. W ZAKRESIE INSTALACJI ZEWNĘTRZNYCH ZGODNIE Z PLANEM ZAGOSPODAROWANIA: - wykonanie nowego przyłącza wodociągowego z rur żeliwnych, kanalizacji sanitarnej, - poprowadzenie nowych przewodów sieci cieplnej (instalacja grzewcza zewnętrzna pomiędzy budynkami), - poprowadzenie nowych przewodów instalacji wodociągowej - woda pożarowa i bytowo gospodarcza (instalacja zewnętrzna pomiędzy budynkami). ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ORAZ NISKOPRĄDOWYCH: wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń klimatyzacyjnych, grzewczych, windy, gniazd 230 V itp. i oświetlenia w modernizowanych pomieszczeniach, - zaprojektowanie i wykonanie instalacji zasilania 230V oraz sygnałowych (audio, LAN, video, itp.) niskoprądowych do multimediów na wystawie stałej (poddasze), zakończonych gniazdami ściennymi oraz podłogowymi typu floorBox - zgodnie z projektem koncepcyjnym autorstwa firmy New Amsterdam Sp. z o. o., - montaż szafy rack pod multimedia na poddaszu w pomieszczeniu serwerowni, - montaż instalacji monitoringu CCTV wraz z dostawą urządzeń w pomieszczeniu ochrony na parterze oraz w pomieszczeniu serwerowni na poddaszu), - wykonanie automatycznego systemu oddymiania klatki schodowej, - wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia zewnętrznego. ROBOTY W RAMACH ZAGOSPODAROWANIE TERENU: - wykonanie nowej bramy wjazdowej, wykonanie dwóch furtek na deptaku, - wykonanie ciągu pieszego dookoła budynku, - wykonanie elementów galerii zewnętrznej. Szczegółowy zakres robót określa: Dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary robót, Projekt koncepcyjny rozwiązań multimedialnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 29 września 2017 r. do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 23 9430 0006 0023 2368 2000 0001 prowadzonym w SANBank Nadsańskim Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli, z dopiskiem tytułu przelewu: „Wadium – dotyczy postępowania o nr sprawy MR–AG–3121–01/17” 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Parafowany wzór umowy, 4) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, 5) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy), 7) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach