Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8448556, , fax. 015 8448557
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
Sandomierska 1
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 8448556, , fax. 015 8448557
REGON: 83041400600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.stalowawola.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum Regionalne - samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane do zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na potrzeby rewaloryzacji zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli w celu otworzenia galerii malarstwa prac Alfonsa Karpińskiego. Rewaloryzacja uwzględnia niezbędne prace konserwatorskie i remontowe prowadzące do zabezpieczenia, zachowania i przywrócenia stanu właściwego gmachu dawnego C.K. Sądu Powiatowego, zagrożonego nieodwracalnym uszkodzeniem. Obiekt objęty realizacją projektu stanowi zabytek wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Podkarpackiego pod nr A-1199. Przedmiotem inwestycji są 2 istniejące budynki wraz z działką dawnego Sądu Rejonowego, usytuowane na działce nr 612/2 obręb 2 Rozwadów w Stalowej Woli. Główny zakres prac dotyczy Budynku nr 1, w którym zlokalizowana zostanie Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego. W Budynku nr 2 wykonane zostaną jedynie niezbędne prace w obrębie instalacji obsługujących Budynek nr 1 (tj.: kotłownia, węzeł wodomierzowy, zasiania instalacji wodociągowej i cieplnej). Zasadniczy zakres robót obejmuje: ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE, REMONTOWE, REWITALIZACYJNE: - wymianę więźby dachowej z zachowaniem części zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - wymianę pokrycia dachu z blachy trapezowej na dachówkę ceramiczną, - wykonanie izolacji termicznych poddasza, - wykonanie obudowy więźby dachowej z płyt G-K, - wykonanie zabudowy z płyt G-K na parterze i piętrze z montażem drzwi, - budowa podniesionej podłogi poddasza (przestrzeni wystawienniczej), - budowę pomieszczeń technicznych na poddaszu: klimatyzatorni i pomieszczenia serwerowni, - budowę windy towarowo-osobowej o udźwigu nominalnym 1150 kg do przewozu max. 15 osób wraz z konstrukcją szybu windowego, - wykonanie konstrukcji wsporczej stropów w miejscu kolizji w/w z trzonem windy, - budowę węzłów sanitarnych dla zwiedzających (I piętro), dla osób niepełnosprawnych (parter), - wymiana drzwi nieobjętych ochroną konserwatorską, - remont drzwi zabytkowych, - montaż wewnętrznej drabiny na dach i klapy na dach, - remont elewacji budynku z montażem godła, - wykonanie nadproży nad modernizowanymi otworami drzwiowymi, - wykonanie prac malarskich i wykończeniowych. ROBOTY W ZAKRESIE SIECI I INSTALACJI SANITARNYCH: W zakresie instalacji wewnętrznych w Budynku nr 1: - wykonanie instalacji klimatyzacyjnej, - wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego na poddaszu, - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania na parterze i pierwszym piętrze, - wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w nowych sanitariatach, - montaż nowych hydrantów ppoż. W zakresie instalacji wewnętrznych w Budynku nr 2: - wykonanie modernizacji kotłowni gazowej, - wykonanie nowego węzła wodomierzowego w budynku. W ZAKRESIE INSTALACJI ZEWNĘTRZNYCH ZGODNIE Z PLANEM ZAGOSPODAROWANIA: - wykonanie nowego przyłącza wodociągowego z rur żeliwnych, kanalizacji sanitarnej, - poprowadzenie nowych przewodów sieci cieplnej (instalacja grzewcza zewnętrzna pomiędzy budynkami), - poprowadzenie nowych przewodów instalacji wodociągowej - woda pożarowa i bytowo gospodarcza (instalacja zewnętrzna pomiędzy budynkami). ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH ORAZ NISKOPRĄDOWYCH: wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń klimatyzacyjnych, grzewczych, windy, gniazd 230 V itp. i oświetlenia w modernizowanych pomieszczeniach, - zaprojektowanie i wykonanie instalacji zasilania 230V oraz sygnałowych (audio, LAN, video, itp.) niskoprądowych do multimediów na wystawie stałej (poddasze), zakończonych gniazdami ściennymi oraz podłogowymi typu floorBox - zgodnie z projektem koncepcyjnym autorstwa firmy New Amsterdam Sp. z o. o., - montaż szafy rack pod multimedia na poddaszu w pomieszczeniu serwerowni, - montaż instalacji monitoringu CCTV wraz z dostawą urządzeń w pomieszczeniu ochrony na parterze oraz w pomieszczeniu serwerowni na poddaszu), - wykonanie automatycznego systemu oddymiania klatki schodowej, - wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia zewnętrznego. ROBOTY W RAMACH ZAGOSPODAROWANIE TERENU: - wykonanie nowej bramy wjazdowej, wykonanie dwóch furtek na deptaku, - wykonanie ciągu pieszego dookoła budynku, - wykonanie elementów galerii zewnętrznej. Szczegółowy zakres robót określa: Dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary robót, Projekt koncepcyjny rozwiązań multimedialnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 29 września 2017 r. do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 23 9430 0006 0023 2368 2000 0001 prowadzonym w SANBank Nadsańskim Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli, z dopiskiem tytułu przelewu: „Wadium – dotyczy postępowania o nr sprawy MR–AG–3121–01/17” 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Parafowany wzór umowy, 4) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, 5) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy), 7) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-20 - Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-06-20 - „Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku”.
Dodano: 2024-06-13 - Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51”
Dodano: 2024-05-31 - Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029”
Dodano: 2024-05-20 - Remont kaplicy p.w. Św. Andrzeja Boboli w Końskiem
Dodano: 2024-04-29 - Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01 - Prace remontowo - konserwatorskie przy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach
Dodano: 2024-02-20