Przetargi.pl
Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, szlaków zrywkowych i placów składowych w Nadleśnictwie Lesko

Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, Łączki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48134696460
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach
    Łączki 8
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. +48134696460
    REGON: 370014449
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa -PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, szlaków zrywkowych i placów składowych w Nadleśnictwie Lesko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, szlaków zrywkowych i placów składowych w Nadleśnictwie Lesko, które służą do wywozu oraz składowania drewna. Zakres prac do wykonania obejmuje między innymi: - usunięcie warstwy ziemi zalegającej na placach składowych - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i kruszyw łamanych - ułożenie nawierzchni z płyt żelbetowych Istniejące składy znajdują się na terenie Nadleśnictwa Lesko. Dokładna lokalizacja została podana w załączniku nr 10 – mapy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia: Część nr 1 - Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, szlaków zrywkowych i placów składowych w Leśnictwach: Czarny Dział, Gruszka, Manasterzec Część nr 2 - Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, szlaków zrywkowych i placów składowych w Leśnictwach: Glinne, Myczków, Kostryń Część nr 3 - Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, szlaków zrywkowych i placów składowych w Leśnictwach: Bukowsko, Jawornik, Malinki, Mokre, Niebieszczany, Szczawne, Wielopole, Przybyszów, Zahutyń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wymienione opracowania stanowią integralna część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz innych norm państw członkowskich EOG przenoszących te normy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Urządzenia i materiały równoważne, a także (w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego) normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia muszą być wymienione w ofercie z nazwy. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) lub urządzenie, lub zaproponowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) lub urządzenia, lub zaproponowane rozwiązania do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w wysokości: • 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) na pierwszą część zamówienia • 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) na drugą część zamówienia • 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) na trzecią część zamówienia 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego; Numer rachunku bankowego na który należy wnosić wadium: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. oddz. w Lesku, konto nr 48 2030 0045 1110 0000 0077 8830 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy, tj. Wadium S.270.1.4.2017 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804, oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 3. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w oryginale w kasie w siedzibie Zamawiającego do dnia 29.09.2017r. do godz. 10:00, a ich kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (poręczyciela). Poręczenie, gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 29.09.2017 r. do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie, wyznaczonym jako termin składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy który, wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, c) Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach