Przetargi.pl
Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na II piętrze w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2016-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na II piętrze w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont trzech pomieszczeń biurowych o nr 314, 315 i 316 o łącznej powierzchni ok. 170,20 m2 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na II piętrze w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20. Zakres rzeczowy robót obejmuje: zmianę aranżacji wnętrz pomieszczeń w tym: demontaż sufitów podwieszanych i rastrowych, demontaż posadzek z płytek ceramicznych i demontaż parkietów, demontaż części istniejących ścian działowych, wykonanie nowych ścian działowych w systemie lekkim G-K, przesunięcie drzwi szklanych w obrębie przebudowy pomieszczeń, wykonanie otworu drzwiowego w istniejącej ścianie działowej murowanej, montaż sufitów podwieszanych oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, montaż posadzki z wykładziny PCV, zmiana aranżacji i dostosowanie instalacji i wyposażenia, montaż wyposażenia, roboty tynkarskie, malarskie, wykonanie instalacji w zakresie: urządzeń wentylacji i klimatyzacji, wod-kan, wykonanie robót elektrycznych i teletechnicznych w zakresie: zasilania instalowania oświetlenia, instalowanie gniazd i siły, okablowania, ochrony przeciwprzepięciowej, instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez Pracownię Projektową GÓRNIK ARCHITEKCI, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec, które stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis istniejącej zabudowy: Budynek Urzędu Miejskiego zlokalizowany na działce nr 2124. Kubatura obiektu wynosi 28 861 m3 Powierzchnia zabudowy 1 558 m2 Liczba kondygnacji - 4 Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W tym celu należy złożyć stosowne pismo w Sekretariacie Wydziału Inwestycji Miejskich lub zgłosić ten fakt telefonicznie pod numerem telefonu - Sekretariat (32 296- 05- 57). Zalecenia do uwzględnienia przez Wykonawcę: Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające zarówno z opisu przedmiotu zamówienia jak też związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją zaplecza budowy oraz inne koszty towarzyszące w tym np: robót przygotowawczych, porządkowych (w tym również związane z utrzymywania w czystości miejsc prowadzenia robót oraz bezpośredniego dojścia do remontowanych pomieszczeń, dojścia do składowanych materiałów), koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z niezbędnych uzgodnień. Zadanie w zakresie objętym niniejszym zamówieniem będzie realizowane w czynnym obiekcie Urzędu Miejskiego. Wszelkie niezbędne wyłączenia dopływu energii, jak również w zakresie wyłączenia urządzeń wod-kan. należy uzgadniać z Zamawiającym. Na czas prowadzenia robót w budynku może zostać udostępniona, dla potrzeb wykonawcy - klatka schodowa od parteru ( od strony ul. Mościckiego ) do II piętra ( włącznie). Powyższe podyktowane jest zapewnieniem drogi transportu materiałów budowlanych, gruzu i komunikacji. Winda do przewozu osób nie może być wykorzystywana przez pracowników budowy i dla potrzeb budowy. Wszystkie materiały i urządzenia z odzysku tj.: płyty sufitu podwieszanego, oprawy oświetleniowe, lady, stolarka drewniana, szkło okienne, kasy należy zdemontować i przekazać do Wydziału Administracyjno-Gospodarczego. Z uwagi na fakt, iż materiały te mogą zostać wykorzystane do ponownego montażu - rozbiórki należy prowadzić z dużą starannością. Wykonawca winien uwzględnić prowadzenie robót powodujących np. szczególny hałas poza godzinami pracy Urzędu, jak też w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zwracamy uwagę o konieczności zmniejszenia skutków zapylenia w trakcie robót rozbiórkowych, murarskich i tynkarskich. Powierzchnie narażone na zabrudzenia należy zabezpieczyć folią lub innym materiałem. Powstałe z tego tytułu ewentualne zabrudzenia muszą zostać usunięte przez wykonawcę. Godziny urzędowania Urzędu Miejskiego: poniedziałek 7:30 - 18:00, wtorek - czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 13:00 Roboty budowlane należy prowadzić z należytą ostrożnością, aby nie uszkodzić innych pomieszczeń znajdujących się nad i pod kondygnacją nie objętą przedmiotem zamówienia. W trakcie robót budowlanych należy zadbać o szczególne bezpieczeństwo osób trzecich, uwzględniając ciągłą pracę urzędu gminy i potrzeby funkcjonowania budynku w godzinach pracy Urzędu, w sposób zapewniający jego normalne funkcjonowanie. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do :stosowania ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane tekst. jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z póź. zm.), stosowania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. nr 120, poz. 1126), stosowania innych przepisów mających na celu zachowanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia i życia przy wykonywaniu robót objętych niniejszą umową, w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - (Dz.U. z 2003r. nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami), zapewnienia w czasie realizacji na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP, zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót podlegających zakryciu. O ile Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć te roboty lub wykonać odpowiednie odkucia lub otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt. Zamawiający odbiera roboty, o których mowa wyżej w terminie do 3 dni od daty powiadomienia,w razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego bez żądania dodatkowego wynagrodzenia, właściwego zabezpieczenia terenu budowy, a w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników budynku podczas prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach