Instytut Włókiennictwa ogłasza przetarg
- Adres: 92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6163103 , fax. 042 6792638
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Włókiennictwa
ul. Brzezińska 5/15 5/15
92-103 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6163103, fax. 042 6792638
REGON: 00005023900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane: Zadanie nr 1: Przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Technik Spektroskopowych - poziom I piętra budynku przy ul. Gdańskiej 118 Zadanie nr 2: Wykonanie instalacji elektrycznej w magazynie PH w budynku produ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane: Zadanie nr 1: Przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Technik Spektroskopowych - poziom I piętra budynku przy ul. Gdańskiej 118 Zadanie nr 2: Wykonanie instalacji elektrycznej w magazynie PH w budynku produ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium wartości: Zadanie nr 1 - 4 000 zł. Zadanie nr 2 - 2 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publiczych, którzy w celu potwierdzenia tego faktu złożą poniższe dokumenty Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków nastąpi na podstawie stwierdzenia ważności przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów (na zasadzie spełnia/nie spełnia) zgodnie z wymogami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z póżn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 oraz art. 24 u.p.z.p - zał. nr 2 do specyfikacji. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5)Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie niższej niż 200 000 zł. 6)Wykaz wykonanych, co najmniej 2 robót budowlanych w realizacji obiektów laboratoryjnych lub podobnych obejmujących roboty instalacji klimatyzacji i wentylacji oraz co najmniej 2 robót budowlanych w realizacji obiektów laboratoryjnych lub podobnych obejmujących roboty instalacji gazów technicznych (gaz ziemny i azot) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda robota budowlana , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów Zadanie nr 2: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 oraz art. 24 u.p.z.p - zał. nr 2 do specyfikacji. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5)Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie niższej niż 90 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przebudowy i remontu budynku Nr 1 Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Gdańskiej 73
Dodano: 2016-07-12 - MODERNIZACJA - REMONT POMIESZCZEŃ I PIĘTRA W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZPRZY
Dodano: 2016-07-05 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-06-24 - Przedmiotem zamówienia jest Remont szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Łasku
Dodano: 2016-06-14 - Dostosowanie budynku do wymogów przepisów w zakresie p.poż.
Dodano: 2016-06-10 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-06-09 - Modernizacja - remont pomieszczeń I piętra w budynku Szkoły Podstawowej w Rozprzy
Dodano: 2016-06-09 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Łęczycy
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa sanitariatów w budynku UMŁ przy ul. Sienkiewicza 5 i Piotrkowskiej 106
Dodano: 2016-06-03 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - przebudowa ośrodka zdrowia w Dańkowie wraz z termomodernizacją
Dodano: 2016-05-19