Przetargi.pl
Roboty budowlane - rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2011-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia 1)Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zwanych dalej STWiOR oraz w przedmiarach robót. Dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiary robót stanowią załączniki do SIWZ: -Projekt budowlany - załącznik nr 2.A do SIWZ -Projekt wykonawczy - załącznik nr 2.B do SIWZ -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWOiR) - załącznik nr 2.C do SIWZ -przedmiary robót - załącznik nr 2.D do SIWZ 3)Roboty budowlano-instalacyjne obejmują przebudowę budynku sądu, polegającą na rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku, jak również: a)rozbudowę wewnętrznego układu komunikacyjnego na istniejącej działce, b)niwelację terenu z niewielkim zakresem murów oporowych, c)budowę przyłączy infrastruktury technicznej: wod-kan., c.o., energii elektrycznej, d)budowę parkingu Parametry techniczne inwestycji: Powierzchnia działek 3 311,0 m2 Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego 868,61 m2 Powierzchnia zabudowy budynku nowego 430,23 m2 Powierzchnia całkowita zabudowy 1298,84 m2 Powierzchnie utwardzone 908,82 m2 Łączna powierzchnia terenów zielonych 1 103,34 m2 Liczba projektowanych miejsc postojowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych 18 Powierzchnia terenu objętego projektem, wchodząca w skład obszaru 45 ZP według wypisu z MPZP 1 123,02 m2 =100% Powierzchnia utwardzona terenu objętego projektem wchodząca w skład obszaru 45 ZP według wypisu z MPZP 219,03 m3 =19% Powierzchnia biologicznie czynna terenu objętego projektem, wchodząca w skład obszaru 45 ZP według wypisu z MPZP 903,99 m2 = 81% Powierzchnia całkowita przebudowywana 1 628,03 m2 Powierzchnia całkowita nowoprojektowana 1 538,72 m2 Powierzchnia nie objęta opracowaniem 214,97 m2 Powierzchnia użytkowa budynku 3 381,72 m2 4)Warunki organizacyjne realizacji inwestycji: Ze względów ekonomicznych i dla zapewnienia dobrej i sprawnej pracy sądu realizacja inwestycji winna przebiegać jednoetapowo, w 3 (trzech) fazach: FAZA 1: a)przygotowanie terenu: wycinka drzew, niwelacja terenu, przekładki uzbrojenia terenu, budowa murów oporowych, b)wykonanie sieci podziemnego uzbrojenia terenu (przyłącza), c)stan surowy i wykończeniowy nowego budynku sądu od strony wschodniej d)próby i sprawdzenia, - w terminie 18 miesięcy od podpisania umowy, FAZA 2: a)wyposażenie nowego budynku sądu, b)przeprowadzka do nowego budynku sądu, - w terminie 3 miesięcy od zakończenia FAZY 1, FAZA 3: a)przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku b)ostateczne zagospodarowanie terenu. c)próby i sprawdzenia, - w terminie 12 miesięcy, licząc od upływu 3 (trzy) miesięcy od zakończenia FAZY 1. Prace opisane w FAZIE 2 zamawiający zrealizuje we własnym zakresie. Podanie tych prac w punkcie -warunki organizacyjne realizacji inwestycji- służy przekazaniu wykonawcy informacji, że należy je również uwzględnić w Harmonogramie robót. 5)Organizacja placu budowy, dróg dojazdowych (w tym konwoju policji), parkingów dla pracowników policji sądowej jak i interesantów, wygrodzenie placu budowy i zapewnienie należytego bezpieczeństwa powinny być przedmiotem osobnych uzgodnień przed przystąpieniem do realizacji. 6)Dokumentacja obejmuje: a)projekt budowlany rozbudowy i przebudowy budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie; b)projekty wykonawcze rozbudowy i przebudowy budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie; c)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Przedmiary robót - pełnią jedynie funkcję pomocniczą Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Uwaga: nie należy wyceniać dostawy i montażu systemu regałów jezdnych oraz dostawy i montażu centrali telefonicznej 7)Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu robót. 8)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9)Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane - 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 2.Wymagany termin wykonania zamówienia 1)Termin wykonania zamówienia - 33 miesiące od dnia podpisania umowy. 2)Harmonogram rzeczowy ustalający zakres i terminy poszczególnych robót zostanie ustalony w terminie 14 (czternaście) dni od dnia podpisania umowy. 3)Harmonogram rzeczowy na kolejny rok strony ustalą w terminie 20 (dwadzieścia) dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o ustaleniu projektu planu finansowego Zamawiającego (listopad). 4)W przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował wyższą kwotą na realizację robót w danym roku strony dokonają stosownej korekty harmonogramu, w sposób który będzie ten fakt uwzględniał. 5)Harmonogramy stanowić będą załączniki do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 33 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu 08.02.2011. godz. 10:00. 3.Zamawiający ustala wadium na kwotę 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 05 1130 1091 0003 9085 6920 0001; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6.Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7.W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8.Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9.Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 5 (a) niniejszego rozdziału SIWZ. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać wszystkie określone ustawą przypadki utraty wadium przez wykonawcę, zawierać klauzulę o nieodwoływalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46. ust.5 ustawy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c)zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach