Przetargi.pl
Roboty budowlane - remont w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3681696 , fax. 034 3644210
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3681696, fax. 034 3644210
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - remont w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 polegające w szczególności na remoncie: holu głównego, pomieszczeń w przyziemiu budynku, oraz wykonaniu robót wykończeniowych związanych z przejściem do nowych segmentów budynku. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znajduje się w załączniku nr 2A do SIWZ - przedmiar robót znajduje się w załączniku nr 2B do SIWZ - rysunek - projekt oświetlenia holu znajduje się w załączniku nr 2C do SIWZ 3.3. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu robót. 3.4. Wspólny słownik zamówień: CPV: 45216112-2 Prace budowlane - sądy CPV: 45000000-7 Roboty budowlane CPV: 45453000-7 Prace remontowe 3.5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 11.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu 09 lipca 2009. godz. 10:00. 11.3 Zamawiający ustala wadium na kwotę 10.000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 11.4 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 60 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 11.5 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Śląski nr konta: 62 1050 0099 5581 7777 7777 7777 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 11.6 Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 11.7 W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 11.8 Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 11.9 Dokumenty, o których mowa w punkcie 11.5 (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 11.10 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego zamawiającego, podanego w pkt 11.5 (a) Specyfikacji. 11.11 Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać wszystkie określone ustawą przypadki utraty wadium przez wykonawcę, zawierać klauzulę o nieodwoływalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46. ust.5 ustawy. 11.12 Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 11.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ustawy 8.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. 8.3 Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 8.3.1. wypełnić OFERTĘ z załącznikami; - załącznik nr 1 do siwz 8.3.2. posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe tj. wykonać w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia na który Wykonawca składa ofertę. NA POTWIERDZENIE TEGO WARUNKU NALEŻY: załączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych zbliżonych co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych zamówieniem, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - załącznik nr 5 do siwz 8.3.3. dysponować odpowiednimi osobami, które będą wykonywać zamówienie - wymaga się aby kierownik budowy posiadał niezbędne uprawnienia do kierowania budową, przynależał do Izby Budowlanej i podlegał ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych prac - załącznik nr 6 do siwz NA POTWIERDZENIE TEGO WARUNKU NALEŻY: - złożyć wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie - wykazać osoby z uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego, które będą wykonywać zamówienie, z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; 8.4 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 8.1 - 8.3 na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w ogłoszeniu. 8.5 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. 8.1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz; - kosztorys ofertowy; - oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 4 do siwz; - oświadczenie o powierzeniu części robót podwykonawcom, ze wskazaniem zakresu robót, który wykonywać będą podwykonawcy- załącznik nr 7 do siwz; 9.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzia?łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych zbliżonych co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych zamówieniem, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - załącznik nr 5 do siwz, - wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego które będą wykonywać zamówienie, z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; w przypadku kierownika budowy załączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie przez niego niezbędnych uprawnień do kierowania budową, przynależność do Izby Budowlanej - załącznik nr 6 do siwz, 9.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie: 9.2, składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach