Przetargi.pl
Roboty budowlane - Remont pomieszczeń archiwum w segmencie B budynku Sądu Rejonowego przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - Remont pomieszczeń archiwum w segmencie B budynku Sądu Rejonowego przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane, polegające na remoncie pomieszczeń archiwum w segmencie B budynku Sądu Rejonowego przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I. Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia NIE obejmuje: - remontu i przebudowy hollu głównego oraz przyziemia - wykonane w 2012 roku; - II etapu remontu archiwum zakładowego opisanego szczegółowo w dokumentacji jako etap II; - dostawy regałów jezdnych i mebli - wyposażenia remontowanych pomieszczeń; w związku z tym NIE należy WYCENIAĆ tych robót i dostaw. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - stanowi dokumentacja projektowa, w której skład wchodzą poniższe elementy: 1. Architektura - część opisowa 1.1. Rysunek 1 - lokalizacja pomieszczeń 1.2. Rysunek 2 - archiwum - inwentaryzacja 1.3. Rysunek 3 - czytelnia - inwentaryzacja 1.4. Rysunek 4 - hol wejściowy - inwentaryzacja 1.5. Rysunek 5 - archiwum - wyburzenia/zamurowania 1.6. Rysunek 6 - archiwum - aranżacja 1.7. Rysunek 7 - archiwum - posadzka 1.8. Rysunek 8 - archiwum - stan projektowany 1.9. Rysunek 9 - czytelnia - wyburzenia/zamurowania WYKONANE 1.10. Rysunek 10 - czytelnia - aranżacja WYKONANE 1.11. Rysunek 11 - czytelnia - posadzka WYKONANE 1.12. Rysunek 12 - hol wejściowy - stan projektowany WYKONANE 1.13. Rysunek 13 - hol wejściowy - aranżacja WYKONANE 1.14. Rysunek 14 - hol wejściowy - posadzka WYKONANE 1.15. Rysunek 15 - hol wejściowy - sufity podwieszane WYKONANE 1.16. Rysunek 16 - elewacja północna 1.17. Rysunek 17 - zestawienie stolarki drzwiowej 1.18. Rysunek 18 - zestawienie stolarki drzwiowej 2. Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne i słaboprądowe - opis 2.1. Rysunek 1 - archiwum - stan projektowany 2.2. Rysunek 2 - czytelnia - stan projektowany WYKONANE 2.3. Rysunek 3 - hol wejściowy - stan projektowany WYKONANE 2.4. Rysunek 4 - schemat ideowy rozdzielni R0 2.5. Rysunek 5 - schemat ideowy rozdzielni R1 2.6. Rysunek 6 - schemat ideowy rozdzielni RD 2.7. Rysunek 7 - schemat ideowy instalacji CCTV 2.8. Rysunek 8 - schemat ideowy okablowania strukturalnego 2.9. Rysunek 9 - widok rozdzielni RD, R0, R1 2.10. Rysunek 10 - archiwum - inwentaryzacja 2.11. Rysunek 11 - czytelnia - inwentaryzacja 3. Projekt budowlany - konstrukcje - opis 3.1. Wykaz stali kształtowej 3.2. Wykaz stali zbrojeniowej 3.3. Rysunek 1 - filarek F1 - czytelnia WYKONANE 3.4. Rysunek 2 - kanał żelbetowy c.o. - archiwum 3.5. Rysunek 3 - płyta P1 przekrycia kanału c.o. - archiwum 4. Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne - opis 4.1. Rysunek 1 - sytuacja - instalacje sanitarne 4.2. Rysunek 2 - hol wejściowy - instalacja grzewcza WYKONANE 4.3. Rysunek 3 - archiwum - instalacja grzewcza i p.poż 4.4. Rysunek 4 - hol wejściowy - instalacje wentylacji WYKONANE 4.5. Rysunek 5 - archiwum - instalacja wentylacji 4.6. Rysunek 6 - archiwum - przekroje instalacji wentylacji 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 6. Przedmiary robót 6.1. Przedmiar robót - architektura 6.2. Przedmiar robót - instalacje elektryczne 6.3. Przedmiar robót - instalacje sanitarne UWAGA!!! Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą. Elementy robót nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 3) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu finansowo - rzeczowego robót. 4) Wspólny słownik zamówień CPV: 45216112-2 - prace budowlane - sądy 45453000-7 - prace remontowe 5) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały i urządzenia) - 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 7) Wymagany termin wykonania zamówienia 1. Termin wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania umowy w nieprzekraczalnym terminie 4 (cztery) miesięcy od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 90 (dziewięćdziesiąt) dni od dnia zawarcia umowy. 2. Harmonogram finansowo - rzeczowy, ustalający zakres, wartość i terminy poszczególnych robót zostanie ustalony w oparciu o ofertę Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 3. Harmonogram finansowo - rzeczowy stanowić będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu 12.03.2013r. godz. 08:00. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 05 1130 1091 0003 9085 6920 0001; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8. Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 5 (a). 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie - Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 10 000,00 złotych; 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu sygn. akt IR-351-1-01/13 przetarg nieograniczony na: Roboty budowlane - Remont pomieszczeń archiwum w segmencie B budynku Sądu Rejonowego przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie. 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza innych zapisów w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane), w tym zapisów dotyczących pośrednictwa banku w przypadku konieczności wypłaty należności, które mogłyby utrudnić Zamawiającemu realizację swoich praw do zatrzymania wadium, wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach