Przetargi.pl
Roboty budowlane - Remont i przebudowa holu głównego oraz przyziemia w segmencie B budynku Sądów przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - Remont i przebudowa holu głównego oraz przyziemia w segmencie B budynku Sądów przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane, polegające na remoncie i przebudowie holu głównego oraz przyziemia w segmencie B budynku Sądów przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I, w szczególności: a)W zakresie POMIESZCZEŃ HOLU GŁÓWNEGO Prace demontażowe -demontaż ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniem byłej księgarni a holem głównym, -demontaż istniejących drzwi wejściowych 6 par -demontaż istniejącej bramki detektorowej Prace montażowo-budowlane -postawienie ścianek działowych aluminiowo-szklanych i gipsowo-kartonowych wydzielających pomieszczenia ochrony i obsługi osób niepełnosprawnych, -montaż drzwi do pomieszczeń ochrony i obsługi osób niepełnosprawnych -wyrównanie, malowanie ścian i sufitów we wszystkich przebudowywanych pomieszczeniach, -montaż nowych drzwi wejściowych-6 par -montaż wycieraczki podłogowej w holu głównym -uzupełnienie posadzek wraz z cokolikami h=10cm po demontażu ścian płytkami podłogowymi tego samego rodzaju co w pozostałej części holu wejściowego -obłożenie ścian płytami granitowymi w pomieszczeniu H2 i H1 holu głównego i przedsionka wejściowego, płyty o strukturze -Raw Silk- kolor beżowy i czarny (jak pozostałej części budynku holu sal sądowych) do wysokości 210cm od poziomu posadzki. -montaż lady oddzielającej hol główny od zaplecza ochrony -uzupełnienie sufitów podwieszonych po demontażu ścian działowych b) W zakresie CZYTELNI AKT Prace demontażowe -rozbiórka części ściany nośnej pomiędzy pomieszczeniem czytelni i zapleczem ochrony -częściowy demontaż istniejących instalacji elektrycznych i słaboprądowych -demontaż istniejącej wykładziny PCV Prace montażowo-budowlane -wykonanie wzmocnień konstrukcyjnych pod projektowane otwory w ścianie nośnej -rozprowadzenie instalacji elektrycznych, oświetleniowej, słaboprądowych i TV obserwacyjnej -wykonanie uzupełnień posadzki i sufitów podwieszonych-płyty 60x60cm -w miejscach projektowanego wzmocnienia konstrukcyjnego filarów ściennych wykonanie obłożenia ścian płytami gipsowo-kartonowymi gr. 2x12.5mm -wyrównanie, malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach, -wykonanie podestu pod stanowiskiem obsługi czytelni -ułożenie nowej wykładziny PCV z cokolikiem h=10cm UWAGA!!! Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą. Elementy robót nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 2)Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu robót. 3)Wspólny słownik zamówień CPV: 45216112-2 - prace budowlane - sądy 45453000-7 - prace remontowe 4)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5)Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały) - 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 6)Wymagany termin wykonania zamówienia a. Termin wykonania zamówienia - 3 (trzy) miesiące od dnia podpisania umowy b. Harmonogram rzeczowy ustalający zakres i terminy poszczególnych robót zostanie ustalony w oparciu o ofertę Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. c. Harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu 24.08.2012r. godz. 08:00. 3.Zamawiający ustala wadium na kwotę 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 05 1130 1091 0003 9085 6920 0001; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6.Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7.W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8.Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9.Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 5 (a) niniejszego rozdziału SIWZ. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie - Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 5 000,00 złotych; 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu sygn. akt IR-351-1-13/12 przetarg nieograniczony na: Roboty budowlane - Remont i przebudowa holu głównego oraz przyziemia w segmencie B budynku Sądów przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c)zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach