Przetargi.pl
Roboty budowlane - modernizacja Galerii KWANT znajdującej się w budynku Łódzkiego Domu Kultury obejmuje wykonanie prac budowlanych m.in. demontaż istniejącego stanu, wykonanie prac związanych z aranżacją przestrzeni wystawienniczej oraz pomieszczeń zaplecza techniczno-magazynowego i łazienki.

Łódzki Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633 98 00 wew. 234 , fax. 042 633 70 96
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Dom Kultury
    ul. Traugutta 18 18
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633 98 00 wew. 234, fax. 042 633 70 96
    REGON: 00027827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ldk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - modernizacja Galerii KWANT znajdującej się w budynku Łódzkiego Domu Kultury obejmuje wykonanie prac budowlanych m.in. demontaż istniejącego stanu, wykonanie prac związanych z aranżacją przestrzeni wystawienniczej oraz pomieszczeń zaplecza techniczno-magazynowego i łazienki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane - modernizacja Galerii KWANT znajdującej się w budynku Łódzkiego Domu Kultury obejmuje wykonanie prac budowlanych m.in. demontaż istniejącego stanu, wykonanie prac związanych z aranżacją przestrzeni wystawienniczej oraz pomieszczeń zaplecza techniczno-magazynowego i łazienki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 1.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.1 - zamawiający wymaga od wykonawcy wykazania uprawnienia do występowania w obrocie jako przedsiębiorca w rozumieniu ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz braku zaległości w świadczeniach publiczno prawnych. Na potwierdzenie spełniania warunków wymagane jest złożenie : 1.2.1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 1.2.1.2 aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.2.1.3 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.2.1.4 oraz oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, w sposób o którym mowa w punkcie 5.2. 1.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.2 zamawiający wymaga : 1.2.2.1 doświadczenia i wiedzy w zakresie realizacji prac ogólnobudowlanych , robót sanitarno - instalacyjnych i montażu systemów wentylacji i grzewczych o zakresie i wartości takiej jaka wynika ze składanej przez wykonawcę ofert. Warunek zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca wykaże, iż wykonał co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 75.000 zł brutto obejmujące roboty budowlane. Roboty budowlane wskazywane przez wykonawcę mogą polegać na budowie nowego obiektu, rozbudowie, przebudowie, nadbudowie lub remoncie obiektu istniejącego. Zamawiający uzna warunek za spełniony przez wykonawców składających wspólną ofertę, jeśli z przedłożonej informacji będzie wynikać, że co najmniej jeden z nich spełnia warunek lub warunek spełniają łącznie wykonawcy działający wspólnie. Na potwierdzenie spełniania warunków wymagane jest złożenie: informacji o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - według załącznika nr 4 1.2.2.2 posiadania przez osobę pełniącą z ramienia wykonawcy kierownika budowy uprawnień do wykonywania tej funkcji. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedłoży : dokument stwierdzający uzyskanie kwalifikacji do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające uprawnienie do pełnienia funkcji kierownika budowy. 1.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.3 zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000zł. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedłoży: polisę ubezpieczenia OC potwierdzającą wysokość posiadanego ubezpieczenia. Jeśli wykonawcy składają ofertę wspólnie i przedkładają kilka polis wystawionych na poszczególnych wykonawców warunek jest spełniony, jeśli łączna suma gwarancyjna wszystkich polis wynosi nie mniej niż 200.000zł. 1.2.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.4 zamawiający wymaga, aby wykonawca nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca przedłoży : oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 pzp - według załącznika nr 5. 2. Dokumenty bezwzględnie wymagane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2.1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.1.4. oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy 2.1.5. informację o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - według załącznika nr 4 2.1.6. dokument stwierdzający uzyskanie kwalifikacji do pełnienia funkcji kierownika budowy 2.1.7. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające uprawnienie do pełnienia funkcji kierownika budowy 2.1.8. polisę ubezpieczenia OC potwierdzającą wysokość posiadanego ubezpieczenia 2.1.9. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 pzp - według załącznika nr 5 Ocena spełniania warunków 2.2 Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków dopuszczenia do udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub w poświadczonej przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy kopii. W przypadku nieczytelności kopii lub powstania wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może zażądać przedłożenia oryginału dokumentu lub kopii poświadczonej notarialnie. Zamawiający zbada dokument pod względem spełniania zakreślonych przez zamawiającego warunków w pkt. 4 SIWZ i oceni dokument przy użyciu kryterium Spełnia - Nie spełnia. Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony ten wykonawca, który spełni wszystkie warunki określone przez zamawiającego. Wykonawca, który nie spełni jednego lub więcej z postawionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta ulegnie odrzuceniu. Dodatkowe dokumenty, które powinien przedłożyć wykonawca : 2.3 Wykonawca powinien przedłożyć ponadto następujące dokumenty : 2.3.1.1 formularz oferty - według załącznika nr 6 2.3.1.2 wzór umowy - według załącznika nr 7 - zamawiający oczekuje, że umowa będzie oparafowana przez wykonawcę. 2.3.1.3 Pełnomocnictwo - jeśli uprawnienie do działania w imieniu wykonawcy nie wynika z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS lub wykonawcy ubiegają się wspólnie o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji zgodnie z wyżej wskazanymi dokumentami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy -informację o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - według załącznika nr 4 -dokument stwierdzający uzyskanie kwalifikacji do pełnienia funkcji kierownika budowy -zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające uprawnienie do pełnienia funkcji kierownika budowy -polisę ubezpieczenia OC potwierdzającą wysokość posiadanego ubezpieczenia -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 pzp - według załącznika nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ldk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach