Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Żerominie

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Żerominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienie jest budowa z materiałów wykonawcy budynku świetlicy wiejskiej w Żerominie na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 53/2014/T - Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 22.04.2014r, znak: BGiGN.T.6740.165.59.2014. Projektowana powierzchnia użytkowa 148,75 m2 , kubatura 750,0 m3. Zakres prac obejmuje m.in.: a) roboty budowlane, w tym: 1) wykopy, 2) fundamenty, 3) izolacje, 4) podłogi i posadzki, 5) schody zewnętrzne, 6) kominy, 7) ściany i ścianki, 8) stolarkę budowlaną, 9) wentylację, 10) schody drewniane, 11) dach, 12) roboty brukarskie, b) instalacje wod.-kan, w tym: 1) wykopy, 2) montaż instalacji wodnej, 3) montaż urządzeń sanitarnych, 4) montaż podgrzewaczy wody, 5) próba szczelności i dezynfekcja sieci, c) instalacje elektryczne, w tym: 1) montaż przewodów, 2) montaż osprzętu instalacyjnego, 3) montaż przyłącza, 4) montaż uziomu, 5) wykonanie pomiarów 2. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, rozbiórkowych, zabezpieczających, transportowych koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Starostwie Powiatowym w 3 egz. 3) Sporządzenie dokumentacji budowy i powykonawczej. 4) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5) Przygotowanie zaplecza placu budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę. 6) Odtworzenie terenu do stanu pierwotnego. 7) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 8) Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego z poniesieniem kosztów, 9) Zlecenie badania wody potwierdzające jej przydatność do spożycia przez ludzi, 10) Ewentualne wykonanie tymczasowej organizacji ruchu z niezbędnymi uzgodnieniami. 11) Przeprowadzenie rozruchu wszystkich instalacji i urządzeń z uzyskaniem zakładanych parametrów wg obowiązujących norm i przepisów oraz sporządzenie stosownej dokumentacji. 12) Wykonanie schematów, instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instrukcji BHP i pożarowej ( wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt: gaśnice, koce, oznakowania itp. ). 13) Przygotowanie aktualizacji umów z gestorami sieci. 14) Sporządzenie świadectwa energetycznego budynku. 15) Z upoważnienia Zamawiającego zawiadomienie o zakończeniu budowy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie ze wszystkimi towarzyszącymi temu decyzjami, opiniami, świadectwami lub uzgodnieniami z poniesieniem kosztów. 15) Sporządzenie planu BIOZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł ( słownie : piętnaście tysięcy zł )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach