Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ BUDYNKU SALI KONCERTOWEJ ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W ŁODZI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ.

Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-134 Łódź, ul. Rojna 20
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6110172 , fax. 0-42 6110172
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi
    ul. Rojna 20 20
    91-134 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6110172, fax. 0-42 6110172
    REGON: 00027694300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzyczna.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ BUDYNKU SALI KONCERTOWEJ ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W ŁODZI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - instalacyjnych związanych z realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa (wraz z infrastrukturą) obiektów Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi. Zadanie jest współfinansowane ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe, działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje bezpośrednio wykonanie robót budowlano - instalacyjnych związanych z budową budynku sali koncertowej wraz z niezbędna techniczną infrastrukturą towarzyszącą. 3. Rodzaje realizowanych robót: - konstrukcyjno - architektoniczne, - drogowe, - instalacyjne sanitarne, - instalacyjne elektryczne, w tym teletechniczne, - dostawa i montaż niezbędnego wyposażenia elektroakustycznego oraz oświetleniowego. 4. Podstawowe parametry budowanego budynku: - powierzchnia całkowita/użytkowa dobudowanego budynku - 3920,1 /2657,31 m2 - kubatura dobudowanego budynku - 12 101,5 m3 - liczba nowych miejsc parkingowych, w tym liczba miejsc dla niepełnosprawnych - 74/16, 5. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: 1) Wielobranżowy projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. W trakcie realizacji prac, Zamawiający zapewnia w niezbędnym zakresie nadzór autorski i inwestorski. 7. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - nie dłużej niż do dnia 15.12.2014 roku. Za dotrzymanie terminu realizacji Zamawiający rozumie wykonanie wszystkich prac budowlano instalacyjnych wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 8. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Rojna 20, 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego i przekazania podpisanej karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik do wzoru umowy. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 10. Zamawiający informuje, że w poszczególnych latach będzie dysponował środkami finansowymi (jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia) w wysokości: 1) w 2013 roku - 2.000.000,00 zł, 2) w 2014 roku - pozostała część kwoty wynikająca z wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisanej z Wykonawcą umowy. Jednocześnie Zamawiający nie zakazuje Wykonawcy realizacji w poszczególnych latach prac o większym zakresie niż wysokość posiadanych przez niego w tych latach środków finansowych. Każdorazowo zakres prac będzie podlegał uzgodnieniom z Zamawiającym. Z tytułu realizacji przez Wykonawcę prac o większym niż wysokość posiadanych przez Zamawiającego środków, Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia należności lub odszkodowania od Zamawiającego. Odbiory i płatności będą każdorazowo dokonywane do wysokości posiadanych przez Zamawiającego w danym momencie środków finansowych. Wykonawca składając ofertę podejmuje decyzję o zakresie realizacji w każdym z lat obowiązywania umowy. Decyzję w tym zakresie Wykonawca przekazuje w harmonogramie rzeczowo - finansowym, który będzie stanowił element dokumentów ofertowych. Zamawiający dopuszcza w ciągu danego roku możliwość zwiększenia wskazanych powyżej kwot (dotyczy to 2013 roku). Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji prac umożliwiających sprawne i terminowe wydatkowanie pozyskanych środków finansowych. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na dwa miesiące kalendarzowe do wysokości środków, jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym w oparciu o wcześniej uzgodniony harmonogram rzeczowo - finansowy, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany bezusterkowy protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) wynagrodzenie będzie płatne każdorazowo przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy, załączony do materiałów przetargowych przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy niezbędny do określenia wynagrodzenia ryczałtowego, ponieważ wynagrodzenie ryczałtowe jest określone z góry w kwocie, stałej i niezmiennej, niezależnie od faktycznego rozmiaru lub kosztów robót budowlanych. 12. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w istniejącym budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 13. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 14. Kody CPV: a) Główny - 45.21.23.00-9 b) Dodatkowe - 45.00.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.34.20.00-6 15. Uwagi przygotowawcze i realizacyjne: a) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. b) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. c) Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. d) Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. e) Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których niemożliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Dotyczy to w szczególności zakończenia prac, co jest równoznaczne z rozpoczęciem użytkowania realizowanej części obiektu jak i istniejącego w chwili obecnej budynku. f) Dokumentacja techniczna opisująca przedmiot zamówienia zawiera również elementy termomodernizacyjne istniejącego budynku - tego rodzaju prace nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem przetargowym. Prace te zostały już wykonane. g) W ramach prac przygotowawczych do obowiązków Wykonawcy należy: - Organizacja placu budowy wraz z wykonaniem osobnego zasilania placu budowy w media niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz utrzymania zaplecza budowy, w tym odrębnego opomiarowania i ponoszenia kosztów zużytych mediów z tego tytułu. - Dokonanie usunięcia istniejących naniesień roślinnych (drzewa i krzewy) w obszarze prowadzonych prac. - Wygrodzenia i zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych. h) Przedmiotem zamówienia nie objęte są prace sanitarne związane z budową przyłącza cieplnego oraz technologii węzła cieplnego. Prace te zostaną wykonane przez dostawcę ciepła lub w przypadku braku porozumienia na zlecenie Zamawiającego według odrębnej umowy w wybranym Wykonawcą. i) Zamawiający nie zapewnia żadnych pomieszczeń w istniejącym budynku szkolnym na organizację zaplecza placu budowy. Wszelkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia winny być składowane i przechowywane w obrębie placu budowy w sposób zapewniający ochronę osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 150.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://muzyczna.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach