Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE. A)KONSERWACJA POKRYCIA DACHOWEGO Z PAPY - BUDYNEK NR 33/401 JW. 1747 SUWAŁKI, B) KONSERWACJA POLEGAJĄCA NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO Z BLACHY NA BLACHODACHÓWKĘ Z WYMIANĄ OBRÓBEK BLACHARSKICH I NAPRAWĄ KOMINÓW - BUDYNEK NR 35/401 JW. 1747 SUWAŁKI.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE. A)KONSERWACJA POKRYCIA DACHOWEGO Z PAPY - BUDYNEK NR 33/401 JW. 1747 SUWAŁKI, B) KONSERWACJA POLEGAJĄCA NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO Z BLACHY NA BLACHODACHÓWKĘ Z WYMIANĄ OBRÓBEK BLACHARSKICH I NAPRAWĄ KOMINÓW - BUDYNEK NR 35/401 JW. 1747 SUWAŁKI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane w zakresie konserwacji, polegającej na naprawie pokrycia stropodachu bud nr 33 biurowo-sztabowy i pokrycia dachu bud nr 35 wielofunkcyjny. Opis budynku nr 33- biurowo-sztabowy Budynek został wybudowany w 1901 roku, w 1989 wykonano remont budynku, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, ściany nadziemia budynku murowane, konstrukcja stropodachu żelbetowa, kryty papą. Budynek wyposażono w instalacje wod-kan., c.o., odgromową i elektryczną. Dane techniczne budynku nr 33 kubatura budynku 1484 m?; powierzchnia użytkowa 266 m?; Zakres robót do wykonania. Rozebranie pokrycia stropodachu z papy. Rozebranie obróbek blacharskich, rynien. Rozebranie kominów wentylacyjnych ponad stropodachem budynku. Demontaż przewodów odgromowych na wspornikach na kominach. Transport oraz składowanie gruzu. Murowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej. Wykonanie nakryw kominów. Obsadzenie krat wentylacyjnych w kominach. Obróbki z blachy powlekanej. Pokrycie stropodachu dwukrotnie papą termozgrzewalną. Montaż rynien dachowych z blachy powlekanej. Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej, kominy. Opis budynku nr 35- wielofunkcyjny Budynek został wybudowany w 1901 roku , dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, ściany nadziemia budynku murowane, konstrukcja dachu drewniana , kryty blachą ocynkowaną. Budynek wyposażono w instalacje wod-kan, cwu, c.o., odgromową i elektryczną. Dane techniczne budynku nr 35 kubatura budynku 28005 m?; powierzchnia użytkowa 4920m?; Zakres robót do wykonania. Rozebranie kominów wentylacyjnych ponad dachem budynku. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej. Rozebranie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej . Rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej. Rozebranie ołacenia dachu, desek okapowych. Wymiana 3 szt. krokwi, 15 m murłata, 5 szt. słupów. Uzupełnienie murów ogniowych z cegieł. Transport oraz składowanie gruzu. Wykonanie rusztowań przy kominach. Murowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej. Wykonanie nakryw kominów. Obsadzenie krat wentylacyjnych w kominach. Wykonanie włazów kominiarskich. Wykonanie ław kominiarskich poziomych. Ułożenie na krokwiach izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej zbrojonej dachowej. Impregnacja, przycięcie i przybicie kontrłat i łat. Montaż desek okapowych. Obróbki z blachy powlekanej kosz, gzymsy, ogniomur itp. Pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową gr. 0,5 mm, wysokość profilu do 40mm, powłoka poliester blachodachówką. Ułożenie gąsiorów na dachu. Montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej. Demontaż wsporników, przewodów odgromowych płaskownik, pręt. Montaż uziomu, osadzenie kołków plastikowych, montaż wsporników dla instalacji naprężnej. Montaż zwodów naprężnych poziomych i pionowych. Montaż złączy kontrolnych, przykręcenie złączy rynnowych. Badania i pomiary instalacji odgromowej. Warunki realizacji zadania Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 13.03.2014 r. do 20.03.2014 r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Leszkiem Lemieszem tel. 87 566-94-67 lub 87 566-95-66 bądź z Panem Janem Danielikiem. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane. Realizacja robót w godzinach 7 00-15 00 istnieje możliwość pracy do godziny 18 00 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.15 00 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym czynny zakład. Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP , który będzie współpracował z Inspektorem BHP W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p. poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł. słownie siedem tysięcy złotych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 22.2014 - robota budowlana w budynkach nr 33.401 i 35.401 na terenie JW. 1747 w Suwałkach Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem Zwrot i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach