Przetargi.pl
KONSERWACJA POLEGAJĄCA NA NAPRAWIE POKRYCIA DACHU BUDYNKU NR 32 W JW. 1747 W SUWAŁKACH PRZY ULICY WOJSKA POLSKIEGO 21

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2013-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA POLEGAJĄCA NA NAPRAWIE POKRYCIA DACHU BUDYNKU NR 32 W JW. 1747 W SUWAŁKACH PRZY ULICY WOJSKA POLSKIEGO 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja budynku biurowo sztabowego nr 32, polegająca na naprawie pokrycia dachu budynku nr 32 w JW. 1747 w Suwałkach przy ulicy Wojska Polskiego 21. 2. Opis budynku nr 32 biurowo sztabowego. Budynek został wybudowany w 1901 roku, w 1994 r. wykonano remont budynku , dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, ściany nadziemia budynku murowane, konstrukcja dachu drewniana , kryty blachą ocynkowaną. Budynek wyposażono w instalacje: wod.- kan., c.o., odgromową i elektryczną. Dane techniczne budynku nr 32: - kubatura budynku 5114 m3 - powierzchnia użytkowa 762 m2 3. Zakres robót do wykonania. - Rozebranie kominów wentylacyjnych ponad dachem budynku. - Rozebranie pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej. - Rozebranie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gzymsów, parapetów. - Rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej. - Rozebranie ołacenia dachu, desek okapowych. - Wykucie z muru ościeżnic stalowych, drewnianych. - Rozebranie podmurówek podparapetowych. - Rozebranie schodów betonowych zewnętrznych. - Transport oraz składowanie gruzu. - Wykonanie rusztowań przy kominach. - Murowanie kominów z cegły klinkierowej. - Wykonanie nakryw kominów. - Obsadzenie krat wentylacyjnych w kominach. - Wykonanie włazów kominiarskich. - Wykonanie ław kominiarskich poziomych. - Ułożenie na krokwiach izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej zbrojonej dachowej. - Impregnacja, przycięcie i przybicie kontrłat i łat. - Montaż desek okapowych. - Obróbki z blachy powlekanej : kosz, gzymsy, ogniomur itp. - Pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową gr. 0,5 mm, wysokość profilu do 40mm, powłoka poliester blachodachówką. - Ułożenie gąsiorów na dachu. - Montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej. - Ułożenie parapetów zewnętrznych z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej. - Zamurowanie otworów w ścianach z cegły klinkierowej. - Wykonanie opaski betonowej. - Oczyszczenie kamiennego cokołu budynku z farby wapiennej. - Montaż okien: uchylnych jednodzielnych oraz okrągłych. - Wykonanie zewnętrznych schodów żelbetowych . - Obłożenie schodów zewnętrznych płytkami antypoślizgowymi na klej. - Demontaż wsporników, przewodów odgromowych: płaskownik, pręt. - Montaż uziomu, osadzenie kołków plastikowych, montaż wsporników dla instalacji naprężnej. - Montaż zwodów naprężnych poziomych i pionowych. - Montaż złączy kontrolnych, przykręcenie złączy rynnowych. - Badania i pomiary instalacji odgromowej. 4. Lokalizacja robót Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym. 5. Warunki organizacyjno techniczne - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 02.04.2013 r. do 12.04.2013 r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Leszkiem Lemieszem tel. 87 566-94-66 lub 87 566-95-66 Panem Janem Danielikiem. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. - Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa patrz Dział XVI SIWZ. - Realizacja robót w godzinach 7.00-15.00 istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki. - Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. - Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót. Utylizacja materiałów z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonania utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 6. Przekazany teren budowy wraz z obiektami podlega pełnej ochronie i ubezpieczeniu przez Wykonawcę. Przepis art. 652 Kodeksu cywilnego stosuje się odpowiednio. Wykonawca ubezpieczy budowę na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa wykonawcy, w szczególności od kradzieży, klęsk żywiołowych, pożaru patrz Dział XVI SIWZ. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość robót, ich zgodność z dokumentacja techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty. 8.Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo, zgodnie z art. 36 ust 4 i 5 ustawy pzp. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. słownie: trzy tysiące złotych 00 gr. B. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium na konserwację pokrycia dachu budynku nr 32 w JW. 1747 w Suwałkach D.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zwrot i zatrzymanie wadium. 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a, b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach