Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE - Część I – remont pomieszczeń sanitarnych, instalacji wodno kanalizacyjnej, wymiana pokrycia dachu z obróbkami w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w Białobrzegach, Część II – remont dachu, posadzek oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 2 w Goławicach,

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE - Część I – remont pomieszczeń sanitarnych, instalacji wodno kanalizacyjnej, wymiana pokrycia dachu z obróbkami w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w Białobrzegach, Część II – remont dachu, posadzek oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 2 w Goławicach,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest w ramach: Część I – remont pomieszczeń sanitarnych, instalacji wodno kanalizacyjnej, wymiana pokrycia dachu z obróbkami w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w Białobrzegach, Część II – remont dachu, posadzek oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 2 w Goławicach, 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a)Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót: dla Części I Załącznik nr 2 do umowy, dla Części II Załącznik nr 2a do umowy b)przedmiar robót- ślepy kosztorys: dla Części I Załącznik nr 2 do SIWZ, dla Części II Załącznik nr 2a do SIWZ, 3.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy nie był krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. 4.Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w podziale na dwie Części określone w ust. 1. 7.Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część postępowania (na Część nr 1 lub na Część nr 2). 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp). 9.Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp, zaprasza wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców. 10.Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku nr 6 w kompleksie w Białobrzegach oraz w budynku nr 2 w kompleksie w Goławicach. 11.Zamawiający umożliwia zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 12.Zamawiający wyznacza jeden termin zebrania, 1)dla części I - na dzień 26.04.2017r. o godzinie 09:00 Miejsce zbiórki: Biuro Przepustek kompleksu wojskowego w Białobrzegach, ul. Osiedle Wojskowe 93; 05-127 Białobrzegi. 2)dla części II - na dzień 27.04.2017r. o godzinie 09:00 Miejsce zbiórki: Biuro Przepustek kompleksu wojskowego w Pomiechówku, ul. Wojska Polskiego 47; 05-180 Pomiechówek. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania dowodu tożsamości (do celów wydania przepustki) oraz posiadania i okazania upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydanego przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych. 13.Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. 14.W przypadku, gdy na zebranie stawi się co najmniej jeden wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści SIWZ. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 15.Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. WYMÓG ZATRUDNIENIA W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) 16.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców wszystkich osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót szczegółowo określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późn. zm.). 17.Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. 18.Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Projekt umowy reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą,: 1)w ramach Części I w wysokości 7.000,00 zł, (słownie: siedem tysięcy zł), 2)w ramach Części II w wysokości 7.300,00 zł, (słownie: siedem tysięcy trzysta zł), 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 tytułem „Wadium do ZP/23/2017 ROBOTY BUDOWLANE – Część I – remont pomieszczeń sanitarnych, instalacji wodno kanalizacyjnej, wymiana pokrycia dachu z obróbkami w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w Białobrzegach i NIP Wykonawcy, lub Część II – remont dachu, posadzek oraz wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 2 w Goławicach i NIP Wykonawcy”. 4.Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: „Wadium do ZP/23/2017 ROBOTY BUDOWLANE – Część I – remont pomieszczeń sanitarnych, instalacji wodno kanalizacyjnej, wymiana pokrycia dachu z obróbkami w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w Białobrzegach i NIP Wykonawcy, lub Część II – remont dachu, posadzek oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 2 w Goławicach i NIP Wykonawcy”, dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6.Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach