Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Warszawskiej 18A w Milanówku

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Warszawskiej 18A w Milanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: termomodernizacji budynku przedszkola w Milanówku przy ul. Warszawskiej 18A (dz. nr ew. . 108, obr. 06-03) 1.2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1.2.1. Dach: •remont instalacji odgromowej wg branży elektrycznej, •remont kominów: -rozbiórka czap kominowych gr. 8cm, -przemurowanie uszkodzonych i słabych fragmentów kominów ponad połacią dachu (30%), -usunięcie zawilgoconych tynków ze ścian kominów na poddaszu (wys.1,0m), a następnie otynkowanie kominów tynkiem cem.-wap. gr. 1,5cm, -odtworzenie betonowej czapy kominowej gr. 8 cm z betonu C20/25 zbrojonego siatką #8mm o oczku 15x15cm, -wykonanie na ścianach kominów siatki z włókna szklanego na kleju, -gruntowanie ścian kominów preparatem pod powłoki z farb silikonowych, -malowanie ścian kominów farbą silikonową, -zabezpieczenie czap bitumem lub warstwą papy termozgrzewalnej, jednowarstwowej, •wymiana wywiewek kanalizacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm, min. wysokość do wylotu 60cm, wylot zakończony daszkiem ( 4 szt.) + zabezpieczenie obróbką z papy. •docieplenie wraz z remontem dachu części niższej budynku: -rozbiórka obróbek blacharskich attyki, pasów nad i podrynnowych, -rozbiórka papy termozgrzewalnej i jej utylizacja, -oczyszczenie podłoża, -zagruntowanie dachu gruntem bitumicznym, -wykonanie krawędziaków drewnianych, -docieplenie dachu styropapą EPS100 λ 38 gr. 25cm oklejonych dwustronnie papą podkładową na welonie z włókien szklanych, -wykonanie obróbek blacharskich krawędziowych z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm na płycie OSB-3 gr. 25mm, -wykonanie obróbek pasów nad i podrynnowych z blachy stalowej ocynkowej gr. 0,55 mm, -ułożenie papy wierzchniego krycia termozgrzewalnej gr. 5,4 mm, Uwaga: Skrajne pasy papy w strefie pasa rynnowego z uwagi na ssanie wiatru na szerokości 2 m wzmocnić łącznikami teleskopowymi w rozstawie co 30 cm, w części środkowej w rozstawie co 45 cm. •wymiana pokrycia dachu części wyższej budynku: -rozbiórka pokrycia z blachy, -rozbiórka kontrłat, -wykonanie łat 22x50m, -wykonanie deskowania z płyty OSB-3 gr. 22mm, -wymiana wyłazu na nowy systemowy (1szt.), -odtworzenie lukarn (3szt.), -zabezpieczenie powierzchniowo wszystkich elementów drewnianych preparatem wielofunkcyjnym, impregnatem przeznaczonym do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem ognia, grzybów domowych, pleśniowych i owadów i przeciwogniowo, -wykonanie na deskowaniu podkładu z membrany systemowej, -wykonanie pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm na rąbek stojący, -wykonanie obróbek pasów nad i podrynnowych z blachy stalowej ocynkowej gr. 0,55 mm, Uwaga: Po rozbiórce pokrycia dachowego należy sprawdzić stan drewnianych krokwi. W przypadku stwierdzenia zawilgocenia, zbutwienia lub innych cech świadczących o osłabieniu krokwi należy je poddać wymianie lub wzmocnieniu, w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru i Projektantem. PRZYJĘTO 20% KROKWI DO WYMIANY. •wykonanie docieplenia części dachu: -rozbiórka okładziny sufitu z płyt g-k na całym obszarze docieplanego dachu, -rozbiórka istniejącej podsufitki drewnianej, -rozbiórka pokrycia z blachy, -rozbiórka kontrłat, -wykonanie folii paro przepuszczalnej, -wykonanie łat 22x50m, -wykonanie deskowania z płyty OSB-3 gr. 22mm, -odtworzenie lukarn (2szt.), -zabezpieczenie powierzchniowo wszystkich elementów drewnianych preparatem wielofunkcyjnym, impregnatem przeznaczonym do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem ognia, grzybów domowych, pleśniowych i owadów i przeciwogniowo, -wykonanie na deskowaniu podkładu z membrany systemowej, -wykonanie pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm na rąbek stojący, -wykonanie podsufitki dachowej z PCV szerokości 70cm w kolorze odpowiadającym pokryciu dachu, -wykonanie docieplenia z wełny mineralnej λ 37 gr. 14cm między krokwiami, -wykonanie folii paroszczelnej, -wykonanie od spodu systemowego sufitu podwieszanego z płyt GKF gr. 12,5mm i docieplenia z wełny mineralnej λ 37 gr. 10cm w stelażu, -pomalowanie płyt g-k. paro przepuszczalną farbą silikatową, Uwaga: Po rozbiórce pokrycia dachowego należy sprawdzić stan drewnianych krokwi oraz płatwi. W przypadku stwierdzenia zawilgocenia, zbutwienia lub innych cech świadczących o osłabieniu krokwi, płatwi należy je poddać wymianie lub wzmocnieniu, w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru i Projektantem. Ze względu na zwiększenie obciążeń wynikających z docieplenia dachu należy sprawdzić dokładny przekrój płatwi, wymaganym minimalnym przekrojem jest płatew o wymiarze 13x13cm. PRZYJĘTO 20% KROKWI ORAZ PŁATWI DO WYMIANY. •docieplenie stropu poddasza: -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej (paroizolacja) -ułożenie wełny mineralnej λ 37 o grubości 24cm pomiędzy legarami co 1,0m, -ułożenie folii paroprzepuszczalnej PE, -wykonanie podłogi z płyt OSB-3 gr.15mm umożliwiającej komunikację na poddaszu na legarach co 1,0m 1.2.2. Roboty elewacyjne: •wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem, •wymiana podokienników na nowe z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm, •demontaż krat okiennych, •wymiana kratek wentylacyjnych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm, •wymiana rynien, rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm, •przezbrojenie rys elewacyjnych prętami #8mm co 20cm w co drugiej spoinie, na kierunku prostopadłym do propagowania się rys o długości pręta takiej, aby sięgał co najmniej 50 cm poza rysę + dwie klamry po 6cm, •remont instalacji odgromowej wg branży elektrycznej, •wzmocnienie nadproży: -odciążenie wzmacnianych nadproży poprzez wystemplowanie, -wykonanie poduszek betonowych gr. 20cm, -wykonanie bruzd w ścianie na projektowane profile stalowe, -umocowania w bruzdach dwuteowników IPN140 i obetonowanie ich, -przewiercenie dwuteowników, -zamocowanie prętów gwintowanych i skręcenie ze sobą profili za pomocą nakrętek z podkładkami, -otynkowanie powierzchni nadproży od wewnątrz tynkiem cem-wap. gr.15mm na siatce tynkarskiej i malowanie farbą akrylową w kolorze białym, •wykonanie nowego docieplenia ścian zewnętrznych: -przygotowanie ścian do docieplenia (naprawa i uzupełnienie tynków, mycie, gruntowanie), -przyklejenie na ścianach płyt styropianowych λD = 0,031 W/mK gr. 14cm λ 31 systemowym klejem do styropianu, -przyklejenie na ościeżach okiennych i drzwiowych płyt styropianowych λD = 0,031 W/mK gr. 2-3cm systemowym klejem do styropianu, -montaż kątowników stalowych w narożach wypukłych do wysokości 2,5m od poziomu terenu oraz w otworach drzwiowych, -mocowanie styropianu do podłoża łącznikami mechanicznymi z trzpieniem stalowym w technice termodybel, -wykonanie warstwy zbrojącej (siatka z włókna szklanego zatopiona w kleju), -wykonanie podkładu tynkarskiego, -wykonanie tynków cienkowarstwowych, mineralnych o granulacji 2,0 mm, -gruntowanie preparatem pod powłoki z farb silikonowych, -malowanie elewacji farbą silikonową, •wykonanie docieplenia cokołu wraz z wykonaniem izolacji pionowej ścian: -rozbiórka nawierzchni betonowej w strefie wejściowej – szer. 1,0m (elewacja E-1,E-2,E-3), -wykonanie i zabezpieczenie wykopu na głębokość 1,65m odsłaniającego ścianę fundamentową, -zmycie ściany wodą pod ciśnieniem, -wykonanie tynku cementowego gr. 1-2cm na ostro, -wykonanie na ścianie fundamentowej do wysokości cokołu oraz na odsadzce ławy fundamentowej izolacji bitumicznej bezszwowej o gr. 4mm (przejście izolacji pionowej w poziomą przy pomocy wyoblonej fasety bitumicznej lub klinu styropianowego), -zabezpieczenie izolacji do wysokości opaski przez przyklejenie styropianu fundamentowego, -wykonanie warstwy folii kubełkowej (do poziomu opaski ochronnej), -zasypanie wykopu wybranym uprzednio gruntem z zagęszczeniem warstwami 20cm, -wykonanie opaski ochronnej z płyt betonowych 50x50x6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 20cm ograniczonej obrzeżem betonowym 100x20x6cm na warstwie chudego betonu gr. 10cm, -odtworzenie nawierzchni betonowej w strefie wejściowej szer.1,0m (elewacja E-1,E-2,E-3), -wykonanie na styropianie cokołowym podwójnej warstwy zbrojącej z siatki z włókna szklanego zatopionego w kleju, -wykonanie tynków mozaikowych, •remont daszku nad wejściem (elewacja E-1-rys. nr 7): -demontaż istniejącego daszku z blachy, -wykonanie nowego daszku systemowego z poliwęglanu na konstrukcji stalowej malowanej proszkowo w kolorze grafitowym RAL 7024, •remont schodów wejściowych do budynku (elewacja E-1, E-3): -demontaż okładziny lastryka na schodach na elewacji E-1, -uzupełnienie ubytków betonu schodów przy zastosowaniu materiałów do betonu: -usunięcie słabych elementów betonowych, -czyszczenie hydrotechniczne powierzchni, -uzupełnienie ubytków zaprawą do wyrównania powierzchni betonowych gr. 50mm (20% powierzchni), -wyrównanie powierzchni materiałem naprawczym: zaprawą do naprawy betonu gr. 5 mm, -wymiana balustrad na nowe ze stali S235JR malowanej proszkowo w kolorze RAL7024 wys. 1,1m mocowanych do murka za pomocą blachy czołowej gr.5mm oraz 2xprętów gwintowanych M12 wklejanych na żywicy, -prace wykończeniowe na schodach (stopnie wraz z bocznymi ścianami schodów): -wykonanie izolacji szlamowej gr. 3mm, -wykonanie nawierzchni z lastryko drobnoziarnistego płukanego gr. 4 cm o fakturze antypoślizgowej. •remont zejścia do piwnicy (elewacja E-2): -remont daszka: -demontaż istniejącego daszku z blachy, -wykonanie nowego daszku systemowego z poliwęglanu na konstrukcji aluminiowej, -wymiana balustrad na nowe ze stali S235JR malowanej proszkowo w kolorze RAL7024 wys. 1,1m mocowanych do murka za pomocą blachy czołowej gr.5mm oraz 2xprętów gwintowanych M12 wklejanych na żywicy, -demontaż okładziny schodów z płytek (spocznik), -wymiana wycieraczki na nową stalową ocynkowaną, antypoślizgową o wymiarze oczek 40x11mm, o płaskowniku nośnym gr. 3mm, -uzupełnienie ubytków betonu schodów przy zastosowaniu materiałów do reprofilacji betonu: -usunięcie słabych elementów betonowych, -czyszczenie hydrotechniczne powierzchni, -uzupełnienie ubytków zaprawą do wyrównania powierzchni betonowych gr. 50mm (20% powierzchni), -wyrównanie powierzchni materiałem naprawczym: zaprawą do naprawy betonu gr. 5 mm, -prace wykończeniowe na schodach: -wykonanie izolacji szlamowej gr. 3mm, -wykonanie nawierzchni z lastryko drobnoziarnistego płukanego gr. 4 cm o fakturze antypoślizgowej. -remont murku: -oczyszczenie i wyrównanie powierzchni murku tynkiem cem.-wap. (20% powierzchni), -wykonanie tynku mozaikowego na murku na siatce polipropylenowej, •remont balkonu na elewacji bocznej (E-2): -rozbiórka balustrad, -rozbiórka balkonu przez jego odcięcie w licu ściany, -demontaż istniejącego okna, -powiększenie otworu oraz montaż odtworzeniowo nowych drzwi balkonowych zgodnie z zestawieniem, -wykonanie odtworzeniowo portfenetru szerokości 1,6m oraz wysokości 1,1m ze stali S235JR malowanej proszkowo w kolorze RAL7024, 1.2.3. Roboty wewnętrzne - instalacje sanitarne: •modernizacja źródła ciepła na cele centralnego ogrzewania, montaż kotła gazowego kondensacyjnego, •wymiana instalacji centralnego ogrzewania, montaż rur PP-R stabilizowanych wkładką aluminiową, montaż grzejników stalowych płytowych, montaż zaworów regulacyjnych podpionowych i zaworów termostatycznych z głowicami termostatycznymi, •montaż nowego odnawialnego źródła energii na cele ciepłej wody użytkowej, montaż elektrycznej pompy ciepła typu woda – powietrzne z zasobnikiem, •wymiana instalacji ciepłej wody, montaż rur PP-R stabilizowanych wkładką aluminiową, montaż zaworów regulacyjnych podpionowych, •wymiana instalacji wody zimnej, montaż rur PP-R, •wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż rur PCV. 1.2.4. Roboty elektryczne: •demontaż istniejącej instalacji odgromowej w postaci: zwodów poziomych, przewodów odprowadzających, złącz kontrolnych oraz przewodów uziemiających wraz ze wszystkimi konstrukcjami wsporczymi, •zabudowa zwodów poziomych nieizolowanych na poszyciu dachu, •zabudowa przewodów odprowadzających w osłonach otaczających w warstwie ocieplenia elewacji, •zabudowa podtynkowych złączy kontrolnych, •zabudowa przewodów odprowadzających w osłonach otaczających w warstwie ocieplenia elewacji, •zabudowa uziemienia poziomego i pionowego. 1.3. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1)„Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ; 2)„Przedmiarze robót”, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 3)„Dokumentacji projektowej”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.4.Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, późń. zm.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ww. ustawy: 1)Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., co najmniej 3 osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności: wykonywania robót w zakresie prac murarskich, tynkarskich, wykończeniowych na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2)Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt. 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt. 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego (np. kopie umowy o pracę, dowód zgłoszenia do ZUS, itp.): a)wraz z wykazem osób, o którym mowa w pkt. 2), Wykonawca uzyska i przedstawi Zamawiającemu zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych od swoich pracowników wskazanych w przedmiotowym wykazie (zgody należy przedstawić w oryginale lub w kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”); b)Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. osoby będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, późń. zm.). 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 1). Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt. 2), potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt. 1). Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt. 2) nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze. 4)Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, comiesięczne sprawozdanie dotyczące osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1) i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 1). 5)Wykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt. 1), pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz po uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz dowodów, o których mowa w pkt. 2). Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 6)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w odpowiedniej liczbie, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. 1.5.Wykonawca realizujący przedmiotowe zamówienie zobowiązany będzie do opatrywania wszelkich dokumentów powstających w toku realizacji inwestycji logotypami informującymi o współfinansowaniu przedsięwzięcia ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (logotypy przekaże Zamawiający po podpisaniu umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45454000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 11.05.2017 roku, do godz. 12.15 wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych i 00/100);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach