Przetargi.pl
Robota budowlana z podziałem na dwie części: Część 1 - Rozbiórka najazdów oraz zbędnych elementów murowych na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont elewacji budynku Nr 91 na terenie JW. w Białymstoku

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 25wog.kancelaria@wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana z podziałem na dwie części: Część 1 - Rozbiórka najazdów oraz zbędnych elementów murowych na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont elewacji budynku Nr 91 na terenie JW. w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Rozbiórka najazdów oraz zbędnych elementów murowych na terenie JW. w Białymstoku: rozbiórka elementów betonowych, murowanych i żelbetowych, wywóz gruzu poza teren JW. w Białymstoku, zasypanie piachem dołów po rozebranych silosach - z góry zasypanych dołów 10 cm humusu, wykonanie nawierzchni z asfaltu lanego przy budynku Nr 25 i Nr 108, renowacja starych murów oporowych przy budynku Nr 108. Część 2 - Remont elewacji budynku Nr 91 na terenie JW. w Białymstoku: wymiana starego pokrycia dachowego na nowe 2 x papa termozgrzewalna, przemurowanie komina wentylacyjnego od poziomu dachu do istniejącej wysokości, demontaż wywiewek na dachu 10 sztuk, zabetonowanie otworów w dachu po demontażu wywiewek 7 sztuk, montaż nowych wywietrzaków dachowych cylindrycznych gwiaździstych 3 sztuki dopasowanych do istniejących otworów w dachu, wymiana starych: rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich - murów ogniowych; pasa nadrynnowego; komina; parapetów okiennych - na nowe, wykonanie deski czołowej i jej obróbki z blachy stalowej ocynkowanej - za rynnami, odbicie zewnętrznych starych tynków i wykonanie nowych, izolacja pionowa powłokowa preparatem Ceresit CR 65 lub równoważny - przeciwwilgociowa ścian fundamentowych po uprzednim odkopaniu i oczyszczeniu z gruntu i złuszczeń, wykonanie tynków nakrapianych ścian, wykonanie tynków ościeży okiennych, wymiana starej stolarki drewnianej okiennej na nową z PCV, wymiana starej stolarki stalowej na nową stalową fabrycznie wykończoną, wykucie z muru stalowego zakrycia składu gromadzenia żużlu, renowacja betonowych schodów zejścia do piwnicy preparatem Ceresit CD 25 lub równoważny, uzupełnienie podkładu pod tynk na murze oporowym przy zejściu do piwnicy, zamurowanie otworów w murze - skład żużlu + nawiew w ścianie w garażu, wykonanie opaski wokół budynku ze spadkiem od budynku z płyt chodnikowych betonowych 50 x 50 cm, ułożenie fragmentu chodnika przy zejściu do piwnicy z płyt chodnikowych betonowych 50 x 50 cm, demontaż stalowych elementów wyciągarki żużlu z piwnicy, zasypanie pospółką dołu gromadzenia żużlu, rozbiórka fragmentów ścian betonowych składu żużlu, wykucie z muru starego złącza kablowego i zainstalowanie nowego ZK 1 zewnętrznego RBK 001, rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej chodnika przy ścianie budynku od strony zachodniej na powierzchni 10,90 x 0,50.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Część 1- 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), Część 2- 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych),1.2.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 11.07.2016r. r. do godz.: 09.00. 1.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane).1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem wadium w post. nr 20/PN/2016 - Robota budowlana z podziałem na dwie części: Część 1 - Rozbiórka najazdów oraz zbędnych elementów murowych na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont elewacji budynku Nr 91 na terenie JW. w Białymstoku.1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.6. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.2. Zwrot wadium2.1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46. ust.3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.3. Zatrzymanie wadium3.1.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust.5, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 3.1.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;3.1.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3.1.3.Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.3.2. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach